tisdag 1 februari 2011

Tisdagstema V.5!!!

Hej!! Tisdagstema denna vecka är Favoritfärger i Inredningen;o) Jag har haft många olika stilar genom åren, förr var jag ganska färgglad...men nu gillar jag naturnära färger!! Vitt, sand, brunt & lite svart;o) Gärna lite lagom romantiskt rosa på sommaren!! Vill gärna ha vitt som bas & sen få lite liv genom trä i olika nyanser!!! Här kommer lite bilder från Norregård;o)




Det var mitt bidrag till dagens tema i Fabriken;o) Kika in & se alla fina bloggares bidrag!!
.
Malin

26 kommentarer:

Dalarö Styling sa...

Vilket underbart skåp! Är det ett gammalt kontorsskåp, eller vad har det använts till? Och fin liten vovve som tittar fram bakom köksbordet, hemtrevligt.

/Mari

fröken knopp sa...

Åhh Malin, Norregård är så vackert!!!

Varmaste Kramarna Elin

Hulda sa...

Nydelig! Du har så fin innredning. :) Lekkert med jordfarger på denne tiden av året, men jeg merker at sola gir meg lyst til å ta fram grønt og rosa igjen.:) Så stilig det halvmånebordet ditt er, og vakre rammer på veggen over.

Vintage House sa...

Så härliga bilder och vad fint med alla kontraster:)
gillar oxå de jordnära färgskalan...
ha en skön dag
kram
sandra

Margareta sa...

Du har det så vackert. så lagom på något sätt.
Färgskalan din,gillar jag också.

Kram Margareta

Vita verandan sa...

Ser så harmoniskt ut, snyggt med det bruna och svart som bryter. Jag tycker du har precis lagom av det mörka.

Ha en trevlig kväll!
Kram Anna

Hagagården sa...

Underbart fint du har det.
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

skifferhuset sa...

Härliga bilder men skåpet och kökssoffan är bara så fina! Du har verkligen härliga nyanser i erat hus! Kram Iréne

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vilket underbart vackert hem du har! Så vackert med allt det vita till de fina naturtonerna!

Ha det fint!

Kram Jenny

Åppå Källbackan sa...

Det kan hända att jag sagt det förr, men det tål att sägas igen... ni har det så fint där i Norregård :)

Ha det fint!
Sandra

Loella sa...

Malin, så fint!!!!

och lite rosa finns det alltid plats för..:)
KRAM Loellan

Lyckoslanten sa...

Så mycket fint i senare inlägg och favoritfärgerna tycks variera för alla och envar efter årstid och perioder i livet! Njut av första februari! ♥

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
fina bilder från ditt vackra hem!!

Önskar dig en fin vecka!!
Hälsningar Monica

Sommerhuset i bakken sa...

For et fantastisk vakkert hus du har. Så flotte bilder. Veldig, veldig fint!

Marias Château sa...

Vilket otroligt vackert hus du bor i, jag blir helt lyrisk.

Håller med om att det är trevligt att växla färgerna i inredningen efter årstid och humör. Liksom dig håller jag mig också till vitt i grunden:).

Tack för att du delar med dig av ditt vackra hem, det inspirerar verkligen!

Kram Maria

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad fint du har det, dina bilder är en fröjd för ögat:)

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Tulipa sa...

Ni har det så himla fint!!! VERKLIGEN!

Et hem att vara stolt över med all rätt!

Kraam Mariette

Vardag och flärd sa...

Tycker så mycket om att titta på bilderna från ditt hem! Det är så fint med trä som ger tyngd åt det ljusa och vita. Jag tycker det är fint att du inte målat skåpet ovanför skrivbordet vitt på insidan, de vackra sakerna gör sig så fint mot träinredningen och de vita luckorna ger en fin inramning. Åh, det är så smakfullt så jag bara sitter och njuter!
Kram Eva

Ord & Känsla sa...

Härliga bilder på så många vackra saker!Inspiration i massor;)

Kram Helena

Vit som snö sa...

Uuuunderbara bilder Malin! Och just att alla naturfärger funkar så bra ihop, det blir harmoni:) Vackert som bara den!!!
Jag gillar verkligen det där skåpet!
Ha det gott! Kram Cilla

Vita små hjärtan sa...

Du har så himla fint! Vad annat kan man säga!
Kram Agnetha

Blåbärs och smultronstället sa...

Ni verkar bo så mysigt och ni har det så lantligt och fint i er inredning.
Ha det gott!
Kram Susanne

Loppisliv sa...

Godmorgon Malin!! Vilka ljuvliga bilder du bjuder på. Norregård är bara så underbart vackert!! Perfekt harmoni med det mörka och det ljusa, ohhhh så fint ni har det!!! Ser att du också målat vitt :-)) Jag har målat i vårt finrum, men ujuj det var jobbigare än jag trodde, men nu är det klart tack och lov :-)) Ha nu en fin onsdag. Stor kram P

Ett Vitare Hem sa...

Åh du har det så fint, så fint!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Designe sa...

Mmmm..naturfärger funkar alltid! Du har så fint! Har ni alltså gjort om en kökssoffa till säng? Så fint bäddat med superfin quilt!
Kram :)

Made by Ina sa...

Åhåå den sängen vill jag ha!
Måste bara få fråga vart du köpt den, letar för fullt men hittar aldrig nån med det där lilla extra ;)