måndag 7 februari 2011

Vinnaren kommer här!!!

Hej!!! Idag är det dags att presentera vinnaren i min utlottning;o) Tack Alla ni som anmält Er, det blev hela 331 lotter med länkningar & mail!!! Otroligt;o) Tack oxå till goa Väninna B som sponsrat med sin fina keramik!!! Vinnaren blev Ellen med fina bloggen Lantliv & Loppis om du klickar HÄR kommer du dit! Grattis Ellen!! Maila din adress så kommer snart paketet;o)
.
Idag fick jag en efterlängtad bok i brevlådan!! Recycled Home av Mark & Sally Bailey! Det är flera bloggare som tipsat om den;o) Ny favoritbok i samlingen!
Smidigt att beställa hem fraktfritt från Adlibris!
Ha en trevlig Kväll;o)
.
Malin

24 kommentarer:

Lantliv och Loppis sa...

Wiiiee!!
Va kul att jag vann!!
Har aldrig vunnit en bloggtävling förut..
Mailar min adress på momangen =)
Tack för en fin tävling!
Kram Ellen

Larisiya sa...

Grattis Ellen! Det är en välsignelse - att få en sådan gåva! Och för mig lite ledsen ... , (

Viveka i Bläckhornet sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!

Den boken har jag också lurat på ;)
Kanske skulle man slå till på en beställning.

Kram Viveka

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Alltid kul med tips på nya inredningsböcker, man kan ju inte ha för många :)

Hoppas du får en riktigt fin kväll!

Kram Jenny

Designe sa...

Åh grattis till vinnaren! Så fin bok du köpt! Kram :)

Hem & Drömmar sa...

Grattis till Ellen och ett tack till dig för den fina utlottningen.
Kram Ing-Britt

Vita verandan sa...

Bättre tur nästa gång...
Den boken vill jag ha!!!

Synd du inte kikade in, men jag kan tänka mig att ni ville bara hem.

Kram Anna

Ord & Känsla sa...

Då får man säga grattis till Ellen!
Fin bok!
Ja, Adlibris är suveräna att ha frakfritt;)

Kram Helena

Annelie sa...

GRATTIS till vinnaren..:)) Kram/Annelie

Gela sa...

Vad mycket inspiration jag hittar här hos dig som vanligt. Ha en fin fin kväll/Gela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till Ellen, och tack till dig för fin tävling
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
ha en fin måndagskväll.
kram
Hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Malin!

Cad mysigt med en ny bok...
Den ser väldigt mysig ut!

Var har du beställt den om man får fråga!

Önskar dig en fin kväll och vecka!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Grattis till Ellen!
Ha en fin kväll.
Kram Marita i Björkhagen

Elsa och Helena sa...

Stort grattis till den lyckliga bloggerskan:) Tack Malin för en fin utlottning. KRAM Helena

I mina gömmor sa...

Åh, jag vill också ha den boken! Om du läser något superbra tips så får du dela med dig till oss trogna bloggläsare!

Mvh, Malin

Längtans Hem sa...

Grattis till den mycket lyckliga vinnaren! Väldigt avis!! Tack för en fin tävling och ha en fortsatt härlig kväll!
Kram ia

Änglarnas hus sa...

Ett varmt grattis till vinnaren! och tack för ett bra boktips!!

Ha det gott! Kram Sanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling:)
Boken är jag väldigt nyfiken på, måste få tummen ur och kolla efter den:)

Kram Susanne

Mitt hvite hus sa...

Grattis til den heldige vinneren..

Klemmer =)))

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Den boken har jag inte sett,får kolla.
Stort grattis till Ellen.
Ha en finfin vecka.
Kram Anette

VINTAGE sa...

Ach, Malin, I would just like to drink a cup of tea with you, talk and do nothing otherwise... ;)

Hugs

Tine

Sanna sa...

Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling. Har också funderat på den boken, kanske borde slå till.

Jenny sa...

Hej Malin!
Grattis till Ellen som vann och tack för en fin tävling!
Åh den där boken låter intressant, ska nog ta o kika in på Adlibris!

Önskar dig en trevlig tisdag!

Kraam Jenny