fredag 11 mars 2011

Finfina Muggar;o)

Hej!!! Så var det då fredag!!!!! Så sköööööööööönt med min lediga dag;o) Solen skiner men det är blåsigt....Igår var vi strömlösa, det var länge sedan! När jag kom hem var det ett litet ljus tänt & det brann i öppna spisen, tänk att så var det ju alltid förr......

Jag har vunnit två finfina Green Gate muggar hos Adela, klicka HÄR så kommer du till hennes mysiga blogg! Tack snälla du;o) Blev så glad eftersom jag har några innan i blommigt, så snyggt att blanda!

Vann två skedar oxå, det prickiga är verkligen fint!!! Särskilt i grått;o) Snart dags för en prommis! Sen lutar nog jag & vännina B våra bleka ansikten mot en vägg & njuter av solen;o) Så härligt med en kopp te i blommigt eller prickigt.....Njut fredagen nu, det gör jag!!!
.
Malin

25 kommentarer:

It's me sa...

Yes !! greengate is great !! we sell it in our shop ! have a nice weekend darling...enjoy your mugs !!...love love Ria....xxx..

Vita huset 28 sa...

Hej grattis till så fina muggar, fint o blanda.
Ha en toppenhelg
Kram Camilla

Margareta sa...

Grattis till den fina vinsten!!!!
Jag har funderat på att köpa lite nya muggar framöver.Kanske blir det just som dessa.tycker dom är så snygga.

ha en fin helg!
kram Margareta

Ett Vitare Hem sa...

Vilka vackra muggar, grattis till den fina vinsten!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vilken mysig fredag du verkar ha:)

Grattis till vinsten, jättefina muggar från GG!

Kraam Jenny

kickan sa...

Grattis till muggarna, verkligen söta!!
Trevlig helg!
Hälsningar Kristina

The Secret Garden sa...

Så fina muggar! Vilken tur du hade som vann.
Här ska det också njutas av solen idag. :)

Ha en fiin fredag!!

Norr om Köpenhamn sa...

Ursöta muggar, grattis till vinsten! Jag har precis tagit en prenumeration på Isabella-tidningen och får också två Green Gate-muggar på köpet :o) Grönprickig och blommig tror jag det blir. Kan ju alltid köpa till några extra sen ;o)

Fortsätt o njut din lediga fredag. Här njuts det också...mannen bakar pizza i köket och jag fortsätter med mina projekt ;o)
Kram på dig!
Ulrika

High Street Cottage sa...

Oh So Gorgeous!

Vintage House sa...

Åh så fina och härligt vinst.
ha en skön helg
Mailar dig senare.
kram
sandra

Lissboden sa...

Vad härligt att vara ledig en dag i veckan. Det skulle jag också behöva.
Muggarna är underbara och ser ut att passa fint hemma hos dig.
Må så gott!
Kram/Maria

Hem & Drömmar sa...

Grattis till dom fina muggarna blev ju perfekt att blanda med dina :).
Hoppas du haft en skön dag i solen och även får en mysig dag.
Kram Ing-Britt

skifferhuset sa...

Så söta muggar du vann! Hoppas ni fick lite färg i ansiktet när ni var på promenaden! Kram Iréne

Vita verandan sa...

Härlig dag har det varit, men lite blåsigt. Superfina muggar, jag har ju likadana (de prickiga) Inte dumt att vara med i utlottningar.

Kram och trevlig helg!
Anna

Hemma hos Märtha sa...

Åh, vilka söta muggar!! Green Gate har så mycket fint!!
Trevlig helg!
Kram
Anne-Lie

Puumuli sa...

Vad fina koppar du har vunnit - grattis! Kom ihåg att delta i min utlottning också som pågår till 20.3.

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Önskar dig en härlig helg och att vårsolen kommer att värma din kind!
Tack för alltid underbara foton!
Kram Raina

Fröken Grön sa...

Jättegrattis till den fina vinsten! Greengate gör verkligen läckra saker!
Får hålla med om att den prickiga skeden verkligen är "pricken över i", hihi!
Önskar dig en skön helg! (Med mycket fika!)
/Anna-Karin

Louise sa...

Jo dom är härliga! Är sugen på att köpa några men har ännu inte slagit till ;) Skön helg!

Mitt hvite hus sa...

Skjønne krus du har fått deg... disse er med på å skape litt vårstemning..

god helg =))

klemmer 0))

kråke sa...

Härliga muggar!! Trevlig mysfredag önskar jag dig:)

kram kråke

Anonym sa...

Grattis till vinsten. Green Gate muggar är verkligen fina i alla olika färger och mönster.
Ha en fin helg.
Kram Marita i Björkhagen

HOUSE of ADELA sa...

Hej söta Malin!
Så fina de var ihop med dina andra! Härligt att du är nöjd, i ditt fina hus gör de sig så bra=)

Kram
Adela

Viola sa...

Vilken lycka att få vinna dessa rara, önskar en skön helg, här lyser solen från en blå himmel,

kram VIOLA

fyra vindar sa...

tack..tack..roligt att du tyckte om reportaget i magasinet!! =)

ha en trivsam helg
..miss sophie