måndag 7 mars 2011

Måndagshälsning med loppisstilleben;o)

Hej!!! Måndag igen.....ny kvällsvecka för mig! Det betyder så klart ledig fredag, det är det bästa med denna veckan;o) "Tredagarshelg".....Skönt!!! Kikar in snabbt med en liten måndagshälsning & önskar Er en bra start på nya veckan!!!

Nu blir det prommis med vovven!
Ses imorgon med veckans tema som är golv....får se vad det blir;o) Tänker alltid att jag ska förbereda dessa inlägg men än har jag inte lyckats....Det blir alltid något snabbt den dagen...

Malin

16 kommentarer:

Signe 1 sa...

ha en fin måndag och en bra kväll på jobbet!

fina bilder!:-)

kram sofia

Fågel Blå sa...

Fina bilder!!!
Ha en fin Vecka!
Kram Kathrine

Norr om Köpenhamn sa...

Åååh så många fina bilder man missar när man är borta över helgen. Horisontell vinkel från glasverandan såg väldigt skönt ut ;o) Om ni nu har städat i stallet, har det då inte dykt upp ännu en kotavla från nåt skrymsle som jag kan köpa av dig..hihi!

Hoppas du får en skön vecka!
Kramar Ulrika

Vit som snö sa...

Snyggt där på hyllan! Gillar dina käglor. Jag ska svarva egna för jag lyckas aldrig hitta några o det har stått tillräckligt länge på önskelistan;)
3-dagars helg är underbart:) Känns såå mycket längre än en vanlig ynka helg!
Ha det gott! Kram Cilla

kråke sa...

Fina bilder...letar efter en sådan där krona..;)

Trevlig måndag..

kram kråke

Frøken Anker sa...

Dejlige billeder. Og en sjov ide med keglerne i glasset :-)

Hav en dejlig ny uge
Birgitte

Hannis sa...

Snygga käglor!!

Så skönt med tre-dagarsledigt!
Det är det jag saknar mest nu när jag jobbar ekonomitid, långledigheten=))

Kram Hannis

Loppisliv sa...

Underbar hattask och käglorna i glasburken passar så fint till. Ha en fin dag. Kram Paula

Lyckoslanten sa...

Du är verkligen flitig med dessa bilder och lyckas ju alltid få till det. Kvällsvecka betyder väl ändå morgonledigt? Det skulle jag gilla ibland! ♥

Karin - Mina Rum sa...

Fina fynd!
Sådär tycker jag att det är med mycket. Man tänker att man ska ha framförhållning men så blir det aldrig. Hm...

Ha en fin vecka. Kram!

Lantliv och Loppis sa...

Vackert med trä... Önskar jag kunde springa över sånna gamla käglor som du har. Är de åxå loppisfynd alltså?
Hoppas veckan börjat bra!
Kram Jennica

Ett Vitare Hem sa...

Så mycket fina saker!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötis!!
Ljuvliga bilder!!

Är käglorna små eller är glasburken enorm??!!

Ha det gott! Kramis Sanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Skumtar en krona.. Ljuvlig.. Vackra foton.
Ja morgondagens tema jag känner mej lost...
Kraam
Sanne

Anki sa...

Hej!
Kikar in för första gången...oj vilka fina bilder, den stora asken skulle gärna få bo hos mig *ler*

Ha en fin vecka!
Kram Anki

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder... vakre ting..

Ønsker deg en fin dag =)

klemmer