lördag 19 mars 2011

Min gjutjärnskamin & bloggpaus......

Hej!!! Vilken fantastiskt fin dag, solen skiner från klarblå himmel!!! Här kommer lite bilder på min gjutjärnskamin jag ropade in på auktion förra helgen!!! Den står i en hörna i uterummet;o)
.
Har Ni sett vilken ljuvlig krona.......

Den har så många fina detaljer & jag är så glad för den, då jag letat ett tag!!!!

Nu är den mest rostig..... men det är ju charmigt det med;o) Frågan är om den ska få vara så här eller om spissvärtan ska fram.....Vad tycker Ni? Vi är ju många som gillar rostig;o) Nu fungerar den som prydnad, men vem vet kanske den kommer att bli installerad en dag.....

Nu packar jag för att möta våren i Sälen!!!!! Ser så mycket fram emot denna veckan varje år då vi åker med mina föräldrar & min systers familj;o) Hoppas på mycket härlig skidåkning & många solstunder i backen!!
Känns tryggt att lämna Jack & Freja hos släktingar som kommer att bo i Norregård!
Så nu tar jag en bloggpaus.... hoppas vi ses när jag är hemma igen;o)
.
Malin