söndag 27 mars 2011

Söndagsbilder - Det bästa med att komma hem....

Hej!!!! Hoppas att allt är bra med Er! Tack för alla fina semesterhälsningar;o) Nu är vi hemma igen efter en vecka i Sälen! Det har varit massor med härlig sol men blåsigt! Det bästa med att komma hem är ju förståss Jack & Freja!!! Jag längtar alltid efter mina djur när vi är bortresta...men vet ju att de har det bäst hemma! .

Freja sitter i uterummet när jag fixar lite hö runt mina små påskliljor;o)

Vi har kommit hem lagom till våren;o) Ser Ni att ängarna är helt snöfria!!!! Nu är det dags att njuta av uterum & trädgårdar, så skönt;o) Kika in i Fabriken & se fler söndagsbilder!

Ni har väl inte missat Vännina B:s fina kök i Vi i Villa??? Det är Anna & Carina som gjort det fina reportaget!!!

Malin

12 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelig! Så flott i uterommet ditt! Nydelig bilde av Freja sammen med påskeliljene. Så vakkert det ser ut. Herlig å komme hjem til dyrene, de gi en så fin velkomst. :)

MariCrea sa...

love your conservatory!
Have a nice night!
Mari

Vita verandan sa...

Välkommen hem ♥
Ser att Jack är glad, borta bra men hemma bäst eller...?
Mysigt med halm runt, jag antar att du har lite sånt liggande. Här har vi lite snö kvar, skönt. Men jag hörde att det ska komma lite i natt igen.
Kram Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
ja borta bra men hemma bäst!! Och jag förstår att det är något alldeles extra att komma hem till de stora kramarna..

Ha det gott, hälsningar Monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är alltid skönt och komma hem, och kärt återseende med djuren. Så underbara söndagsbilder.
Kramar
AnnaMaria

Signe 1 sa...

åhh vad underbart med sälen!! ni verkar ha haft det lovely!! ta hand om dig! kraam sofia

jessikan sa...

Och djuren är säkert lika glada dom över att få hem dej!

// J

Puumuli sa...

Sköna bilder och bergis en trevlig hemkomst! Jag är avundsjuk på det där snölösa landskapet...

Kram
Sari från Puumuli

Tulipa sa...

Vad härligt ni måste ha haft det, men förstås...alltid skönt att komma hem igen...

Och det verkar uppskattat också *ler*!

Kram Mariette

LantlivsAnette sa...

Jaa, det är alltid skönt att komma hem..och de små djuren längtar man alltid till..
Så ni har snöfritt..ojj, det har inte vi, här ligger massor med snö ännu..
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Skogslyckan sa...

Välkomna hem! Här kom snö igår som täckte marken igen...och mina nyplanterade penseér har rådjuren noppat av, och dessutom har jag glömt ta in dem så de frusit..ha ha. Ja ja det är ju bara mars!
Ha en fin dag!
Kram Pia

Livet på Vestergård sa...

Borta bra men hemma bäst :)
Nu längtar jag efter att vi också ska få snöfritt här. Men det lär nog ta ett bra tag ännu.
Ha en bra start på veckan! Kram Kicki