söndag 13 mars 2011

Söndagsbilder-Ranunkler!!!!

Hej!!! Vad gör man en gråmulen söndag i mitten på mars??? Åker på auktion & ropar in den mest ljuuuuuuuuuuvliga gjutjärnskamin;o) Jiiiiipppppiiiii, äntligen!!!! Blev lite annat oxå;o)

Visar när jag har fått den på plats i uterummet (som prydnad) tänk att ibland kan en mulen dag helt plötsligt kännas solig...*ler*..... Nu njuter vi av mina ranunklar så länge.....Så söta på min gamla rakspegel!!!

Kika in i Fabriken & se de andras söndagsbilder!!!
Ha Er bästa söndag;o)
.
Malin

23 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Vad roligt med en lyckad auktion :). Visst finns det saker som kan få solen att lysa, åtminstonde invärtes.
Såå fina ranunkler du har att vila ögonen på. Blir en härlig effekt i spegeln.
Ha en fortsatt skön söndag, kram Ing-Britt

Lantliv och Loppis sa...

Kul att gå på auktion! =)
Extra kul när man hittar nåt man vill ha till ett bra pris!
Fin rakspegel med ranunkler!
Ha en skön söndag!
Kram Ellen

Fröken Grön sa...

Grattis till superfyndet! Väntar med spänning på bilder.
Din lilla rakspegel är verkligen ljuvlig, och så sött det blev med ranunklarna på hyllan.
Önskar dig en skön söndag!
/Anna-Karin

Så Vitt Jag Vet sa...

Så vacker med ranunklarna ! Ser stiligt ut !
Kraam
Sanne

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
det låter som en toppensysselsättning!! Grattis!

Längtar efter att gå på auktion... men det får bli till sommaren. Jag har idag gjort en sväng till set stora varuhuset och inhandlat ljus...

Ljuvliga bilder!

Hälsningar Monica

Fågel Blå sa...

Åhh så roligt för dej att hitta en sådan!!!!!
Underbara bilder på ranuklerna!!!!
Kram Kathrine

Nordingården sa...

Vilken snygg spegel med exakt rätt färg! Fint med ranunkler på rad i små flaskor... Mari.

incarnadine sa...

Hej igen Malin! Såååå kul att varenda gång jag går in på din blogg så är den uppdaterad! önskar att jag hade så mkt att fota och blogga om. Här är det bara renoveringskaos känns det som :(

Är nyfiken på var det är ni går på auktion hela tiden? Försöker hålla ögon öppna men är svårt när man inte är härifrån....Tips tack! ;)

Hulda sa...

HERLIG! Så vakkert med ranunklene på rakspegelen. Nydelig var det. Flotte farger på dem også. Jeg likte også GreenGate-koppene dine veldig godt. :) Jeg har også innlegg om ranunkler i dag. ;)

Rosor och Spetsar sa...

Kul att hitta något på auktion som man letar efter, och ha lyckan att vinna auktionen - grattis.
Ljuvliga ranunkler på din fina rakspegel.
Kram
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, det var ett kanonfynd. Ska bli så roligt och se din nya kamin på plats.
Jättefina ranunkler.
Ha en skön kväll
Kramar
AnnaMaria

elsamarianne sa...

Grattis till din kamin. Ska bli spännande att se den. Hur tänkte du? Typ- Idag tror jag att jag ska köpa en kamin? Eller var det planerat?
Måste erkänna att mina auktionsfynd oftast inte är planerade. Vågar knappt gå längre, för man vet aldrig vad som hittar hit..

Ett Vitare Hem sa...

Vad skojigt med auktion! Ska bli kul att se den sen!
Ha en fin vecka!
Kram/Lena

Livet på Vestergård sa...

Du hade en lyckad dag då.Grattis till ett fint köp.
Vackra ranunkler!
Kram Kicki

Vintage House sa...

Hej
Vad kul med auktion och underbart med en gjutjärnskamin.
ser fram emot att se den..
Härligt fint men ranunkel occh vacker spegel..
kram
sandra

Norr om Köpenhamn sa...

Åååh, grattis till kaminen! Undrar om den är lika rostig som min ;o)
Ser fram emot att se den den på verandan!

Ha en fin start på veckan!
Kraam Ulrika

Vita små hjärtan sa...

Så fint med spegeln Malin!!!!!
Å det ska bli spännande att se ditt fynd...
Kram Agnetha

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka härliga bilder du visar och dom blommorna är underbara. :)) Spännande att se vad du hittar på med kaminen.

Birgit sa...

Så vackert du har gjort med ranunklerna. De passar verkligen bra på rakspegeln och grattis till kaminen.
Kram
Birgit

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert Malin!
Jag är nyfiken på ditt fynd också.
Kram Susanne

LantlivsAnette sa...

Nämen gud såå roligt med auktion !! Det var jätte länge sedan jag var på en bra auktion..blir mest loppisar nuförtiden, det går fortare..men en auktion ska jag absolut på i år..
Vad nyfiken jag är på allt som du hittade där..
Kraaam Anette

Loppisliv sa...

Vad roligt att gå på aktion!! Spännande med gjutjärnskaminen, du visar väl oss snart hoppas jag :-)) Underbar bild på din rakspegel och ljuvliga ranunklar till, så vackert och vårigt med denna blomma. Ha en toppenfin måndag. Kram Paula

Marie sa...

Vad roligt med auktion och grattis till kaminen, blir spännande att få se den framöver!

Ljuvligt vackert med ranunklerna på rakspegeln!

Kram Marie