tisdag 15 mars 2011

Tisdagstema!!

Hej!!! Så var det dags för veckans tema igen;o) Veckorna går fort.....Det är bokhyllor & byråar! Finns bara en spegelbyrå hos oss, den har Ni sett många gånger.....Bokskåpet som jag visar här får vara bokhylla!!!!

Tänk att det ropade jag in på auktion & sen tänkte jag sälja det....Men nu står det så bra i "biblioteket";o)

Våra enkla Billybokhyllor från Ikea med lite lister & pärlspont på sidorna gör att de smälter in....Ska dock bytas ut när jag hittat mina bokskåp som jag ständigt håller utkik efter;o)
Idag har jag varit med F några lektioner i skolan! Det var ju ett tag sen man räknade matte & behövde fundera på pronomen....Kul var det!!! Nu är jag bara hemma snabbt innan jag ska iväg igen....Så det blev att leta upp dessa bilder som Ni sett förut.... men så blir det ibland!!!
Kika in i Fabriken & inspireras!!
.
Malin