tisdag 1 mars 2011

Ett blygsamt Tisdagstema....

Hej!!!! Tisdag, det betyder nytt tema;o) Denna veckan är det klädförvaring....Här kommer ett litet inlägg från Norregård....Vi har en ganska stor Walk in Closet i en av kattgarderoberna!

Jag vet inte vad Ni tycker men det känns lite personligt att visa tycker jag;o) Skyller kanske på det eftersom jag vill ändra lite här inne.....

Kanske blir några helhetsbilder när det är städat & jag fått det som jag vill....*ler*....
Ha en bra tisdag & kika in i Fabriken & inspireras av dom som är mindre blyga;o)
.
Malin

24 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hej Malin!
Förstår att du inte vill visa din garderob. Jag skulle aldrig kunna ge en glimt från min. Därimot barnas har jag fått iårdning dågelunda.
Vilken fina blusar du har, jag gillar dina dova färjer :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej den va ju jättefin ju :)
Här är vanliga vita garderober på rad i sovrummet, urtråkigt ju. Vill ha nå bättre sen när vi rustar och gör ett större sovrum men de dröjer än ett tag.
Ha en skön tidsdag
Kram Camilla

Annelie sa...

Hej vännen,ser ju otroligt fint och romantiskt ut..:))Värre om man skulle visa troslådan ju..:)) Ha en riktigt mysig kväll..KRAAAM!!

Mariette sa...

Hej Malin!

Jag tycker du visar många fina blusar och en liten glimt av en stor garderob!
Bilden på dig var ju för söt också!

Kraam Mariette

Änglarnas hus sa...

Hehe..här har du en blygis till ;)..visar bara stängda garderobsdörrar!!

Ha en fin kväll!! Kramis Sanne

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Titt ut! Kul att se en glimt av bloggvännerna emellanåt!

ååå lyckliga du som har massor av plats.
Ha det gott, kram Monica

På vår gata sa...

Tack för smygtitten! Lite fick vi ju allt se iaf. :)

Kram Daniela

Hulda sa...

Så nydelig med alle de søte klærne som henger sammen på stativet. Virkelig lekkert.

Likte veldig godt bildene fra vardagsrummet. Så lyst og lekkert. Og for en herlig kakkelovn! Skulle gjerne ha hatt kakkelovn, men jeg tror det er for lav takhøyde hos oss. Skjønn knaggrekke ved siden av ovnen.

Hos meg er det et vårlig innlegg i dag. :)

Vita verandan sa...

Jag ser att du har mycket fint, min garderob skulle jag inte visa för pengar....
Kommer nog aldrig få en walk in closet i detta hus.
Kul att se en skymt av dig, det roliga är att jag har i dag tagit ett precis likadant på mig....

Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Vad roligt att få en liten glimt av dig..
Och du..wow vilken fin garderob du har..kläderna där längst till höger, de två Mollysrana har jag också..fast blusen m spets den har jag i rosa, fick precis hem den, super snygg..
Kraaam Anette

Millygarden sa...

Haha..jag är blyg men vågade visa rätt mycket av min garderob så du vågar nog du med!

Kram Marina

Villa Björkenäs Backen sa...

Godkväll!
Jätte mycket fint verkar du ha i garderoben och kul att se dig! :)
Nädtan iallafall :)
Kan inte du visa mer ?

Kram Sirpa

Ps... ha en fin kväll!

Marie sa...

Ser ut att vara mycket fint i din garderob. Min garderob kommer aldrig förekomma på bloggen, hihi, skulle definitivt behövas ett ordentligt röjande där!!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Jenny sa...

Hej Malin!
Håller med, lite personligt känns det allt..hade gärna bytt med dig och fått din walk-in-closet:)vi har två fula och fallfärdiga ikeagarderober i ekfanér som fanns här ni flyttade in..är såå trött på dem:) Inga bilder på dem hos mig, hihi!

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

kråke sa...

Ser ut å vara en jättefin walk in closet ju!! Vill oxå ha en...keep on dreaming...;))

kramis kråke

Emma sa...

Visst är det Odd Molly som skymtar i garderoben?
I love! =0)

Ha en trevlig tisdagskväll!

Kram Emma

Vardag och flärd sa...

Du har i alla fall vackra kläder!
Kram Eva

Sussi sa...

Hej Malin!
Din garderob ser i alla fall ut att innehålla en del godingar....mycket fint kan jag se!

Ja inte skulle jag släppa in nån i min garderob...det är ett som är säkert! Maken och jag har en gemensam "walk in closet", typ som den du visar, men där finns det en del övrigt att önska, speciellt på makens sida..ha ha! Lite bättre belysning vore inte så dumt, så man ser vad man får med sig ut och slipper obehagliga överraskningar... Mycket skulle man lätt kunna fixa till, men du vet hur det är...bara att stängas dörren så ser ingen röran! Och så mycket annat som först måste fixas...men NÅN gång kanske vi får tummen ur!
Tills dess nöjer vi oss med det vi har!

Kram
Sussi

Lissboden sa...

Hej Malin!
Det såg ut att vara mycket snyggt där inne i din stora garderob.
Ha en fortsatt fin vårvecka!
Kram från Maria

Noamaja sa...

Ser fint ut! Och ljus i garderoben! Halleluja säger jag som famlar i mörker när jag skall dra fram någon trasa;-) Hoppas på ändring snart!

Tack för titten!
A

Ardisia sa...

Nej men, lite vågade du visa ändå =) Nä jag kände inte heller för att öppna mina garderobsdörrar & visa min väldigt Ouppdaterad klädinsamling.. Nix..

Kram Mia

Skogslyckan sa...

Vem sjuttan vill visa sina garderober, inte jag. Nej tror väl inte heller så värst många skulle vara intresserade av att titta. I ditt hem finns så mycket annat vackert jag brukar frossa i!
Kram Pia

Hannis sa...

Du skulle se min...hemsk!
Då skulle du garanterat svimma=))
Vackra kläder ser jag i alla fall!

Och vad kul att du bjuder på dig själv med bilden=))
Kram Hannis

Caja: sa...

Jag vilar ögonen lite här i din walk in closet..det är ok va?? färgerna här inne är som gjorda för att få ögonro av....

kram till dig malin/caja