onsdag 9 mars 2011

Veckans tulpaner är......

Hej!!! Veckans tulpaner är gula!! Döm om min förvåning när de stod på köksön igår kväll när jag kom hem....Det hör inte till vanligheterna;o) De sitter som en smäck i min plåtburk med guuuul etikett!!! Här står de nu & solar sina gula blommor på verandan;o)

Hoppas Ni får en bra onsdag!! Själv börjar jag tidigare idag, vill inte missa min kvinnocirkel ikväll!!! Super när det går bra att ändra sina arbetstider när det behövs;o)

Jag är så förtjust i mina gamla skoläster J kan dock inte förstå....Han brukar inte säga något när jag drar hem mina pinaler..... men han får allt snällt stå ut;o) De har de inte lätt....
.
Malin

31 kommentarer:

Caja: sa...

*fnissar* lite lätt åt det där sista....

Ha en fin dag i ditt vackra hem vännen, kraaam/caja

kickan sa...

Härlig plåtburk och en väldigt uppiggande vårbukett!!
Ha en fin dag.
Hälsningar Kristina

majra1 sa...

Vilka fina tulpaner du fick. Det känns dubbelt så bra att få blommor när det inte sker så ofta. :) Dom passar fint i burken.

Mari

Solveig sa...

Så herlig vårstemning her hos deg! Trengte den i dag, for her laver snøen ned i mengder!
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Solveig

rustik charm sa...

Hej Malin.

Så fina tulpaner, lysande gula:)Fin burk.
Ha en härlig dag.
Kram Kristina

Puumuli sa...

Underbara tulpaner och i en fin passande burk! Jag fick inga blommor i går eftersom min man aldrig ger sådana till mig... Har en gång som ung och dum sagt att jag inte tycker så väldigt mycket om mörkröda nejlikor som jag fick av honom och sedan 20 år tillbaka har jag fått skaffa mina egna blommor. ;-)

Kram
Sari från Puumuli

Skogslyckan sa...

Tur vi har de män vi har, som låter oss hållas. Tänk om det hade vart tvärtom?! Vackert med de gula tulpanerna som inger vårstämning!
Ha en fin dag!
Kram Pia

Loella sa...

Ja jösses, vad vi får stå ut med varandras sidor vi kvinnor och män! :)

Men många rätt har han nog käre mannen som kommer med blommor så där bara apropå...:)


KRAMEN Loellan

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Superfint med gula tulpisar i fina burken!

Kram Helena/franska liljan

Vintage House sa...

Härligt fint med tulpanerna och vacker burk.
ha en skön dag.
kram
sandra

linda sa...

wow! très joli!!

Prinsesse Elin sa...

Hvilke vakre bilder du viser. Jeg ble i skikkelig godt humør av å komme innom hit i dag. Nydelige tulipaner. Jeg pleier aldri å kjøpe gule men nå skal jeg ta turen på butikken å kjøpe en bukett herlige gule tulipaner.

Ha en vakker dag. Klem fra Elin:)

Norr om Köpenhamn sa...

Haha...nej, de har det verkligen inte lätt :o)
Här hemma får man en och annan kommentar, men det går bara in på ett ställe och ut på ett annat ;o)

Finfint med gula tulpaner i plåtburken!
Ha en trevlig kväll med tjejerna.
Kram Ulrika

Liza sa...

Så fint!
Hihi näe dom stackars karlarna...! =)

Ha en bra dag!

Kram Liza

elsamarianne sa...

Nej du, de får allt vänja sig. När jag kämpade för att använda en mjölktratt till lampa i uterummet så blev det ?????? men jag sa bara !!!! och så blev det ju så himla bra.
Har också köpt tulpaner. Älskar den svaga doften av vår...
kram elsamarianne

Designe sa...

Så fint det var med gula och de passar ju perfekt där i din gamla burk! Kram :)

Ett Vitare Hem sa...

Härligt med gula tulpaner som lyser upp!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Nordingården sa...

Så jäkla snyggt med gula tulpaner i den burken, ingen annan färg hade blivit lika bra! Mari.

Fågel Blå sa...

Härliga tulpaner!!!!
Ha en nfin Kväll!
Kram Kathrine

Elsa och Helena sa...

Snyggt med gula tulpaner...påminner oss lite om att påsken kommer:) KRAM Helena

Så Vitt Jag Vet sa...

Passande burk till tulpanerna... Som tulpanerna skulle ha blivit äldre pågrund av burken :)
Ja våra kära män de har inte det lätt...
Kraam
Sanne

Min lantliga dröm sa...

Alltid lika uppskattande med små vardagliga överraskningar. Jag köpte tulpaner till mig själv idag :) Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram Ulrika

Rosor och Spetsar sa...

Men du, så mycket fint jag missat när jag inte varit inne på datorn på några dagar.
Vilken vacker krona du har och käglorna och golven, ja mycket fint att inspireras av.
Härligt med tulpaner och de passar som hand i handsken i den fina burken.
Kramar
Annelie

Lyckoslanten sa...

Tulpaner kvinnodagen till ära? Ja, dessa män kan inte förstå allt, men vackert är det hos dig! ♥

Lilla Lycksta sa...

Härligt att få en bukett Tullpaner. De är jättefina i den charmiga burken.

Männen har de inte lätt, fniss!
Ha det bäst.

Kram Camilla

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härlig bukett och burk. :)) Ha en skön kväll. :)

Millygarden sa...

Så fint med gula tulpaner i den snygga burken med gul etikett.

Kram Marina

kråke sa...

Gult och krispigt...nu är det vår!!;))

kram på dig

kråke

Lantliv och Loppis sa...

Tulpanerna satt som en smäck i din finfina burk! =)
Ibland får man "smyga" in lite nya saker,så sambon inte ska se..haha!
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Källeboda lantliv sa...

visst blir man glad att få blommor ...de passade ju perfekt i den gamla burken ..snyggt ! din byrå är också jättefin ...kul att gå på tjejmöten ...ha det så kul .kram jeanette.kallebodalantliv

liven sa...

Gult minner oss om solen....skjønt!!
Har skolester jeg også...tror kanskje det bare er meg som synest de er fine :o)

ha en fin torsdag Malin