tisdag 29 mars 2011

Veckans Tema är - Min Blogghörna!!!

Hej!! Så var det dags för nytt tema igen! Ni som brukar kika in hos mig blir väl inte förvånade när jag visar min blogghörna;o) Jag sitter ofta här men lika gärna på Verandan!

Tycker det är bra att ha en egen hörna i vardagsrummet! Då är jag ändå med om de andra vill titta på Tv;o) Men allra skönast är nog att ligga med laptopen i knät i soffan....

Det var mitt lilla bidrag, kika in i Fabriken! Där finns massor av fina blogghörnor att inspireras av;o) Ha en fortsatt bra tisdag! Nu finns det lite att pyssla med innan det är dags för jobbet....

Malin

25 kommentarer:

Lantliv och Loppis sa...

Fin liten blogghörna du har, men visst är det skönare att ligga i soffan med datorn i knä allt ;)
Underbar kakelugn ni har!
Ha en bra dag!
Kram Ellen

Fågel Blå sa...

Åhh vad jag älskar din blogghörna så fin!
Och hela rummet!!!!!
Lovely!
önskar dej en fin Ndag1
Kram Kathrine

Himmelriket sa...

Underbar blogghörna.
Jag flyttade min från tv-rum till sovrum för att jag inte orkade lyssna på alla tv-program.;)
Ha en bra dag, kram ullamaria

Mariette sa...

Visst har man mer än en blogghörna när man nu gillar att blogga..*ler*...
Härliga platser!

Skön tisdag där borta!

Kram Mariette

Vintage House sa...

Hej
Ja visst älskar man våra postskåp:)
kanonläckert...
ha en skön dag
kram
sandra

Vita verandan sa...

Så snyggt era postskåp. Jag har ett skåp över min blogghörna med. Nu jag förstorat upp bilderna och kikat runt, du har sååå fint. Vart har du köpt den höga ljusstaken någonstans?

Kram Anna

usch i dag var det inte läge för träskor...:)

Birgit sa...

Jättefint hemma hos dej. Jag vet inte om min lapptop är för gammal den blir helt varm när man har den i knät.
Birgit

Hem & Drömmar sa...

Jag gillar oxå att ha min lapptop i soffan men ställer den på armstöt så jag slipper värmen den utstrålar. Har även hört att livslängden blir kortare på datorn om man har den i knät pga värmen.
Du har verkligen ett fint vardagsrum, älskar ditt påstskåp.
Kram Ing-Britt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är underbart med bärbart, då kan blogghörnan vara lite där det passar eller känns mysigast.

Önskar dig en fin dag!
Kram,
Regina

Vita Björkebo-Mamma med stort och smått sa...

Men vilken härlig hörna.å vilket underbart skåp...Å jätte fint i tv rummet....

Vill ocå ha en egen hörna ;)

Kram å ha det gott
ANNA

rustik charm sa...

Vilken fin blogghörna Malin:)Och hela rummet är jättefint. Själv sitter jag och bloggar i tv-rummet i soffan med datorn i knät:)

ha en fin dag.
Kram Kristina

Johanna - A piece of Asia sa...

Din skåp är grymt fint, jag blir inspirerad till att försöka få tag på ngt liknande :-)ha det gott!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jätte fint, skönt att ha egen lilla hörna.
Jag håller på att flytta om här hemma och ska fixa i ordning en egen hörna med men dock har inte jag lika fint skåp som du har!

Ha en fin eftermiddag/kväll!

Kram Sirpa

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej igen..
gjorde just ett inlägg som inte Blogger tog emot, hmm

Din hörna är toppenfin och postskåpen är så läckra. Skönt med en bärbar så att man kan variera plats...

Ha det gott, Monica

Vita-hjärtan sa...

Å, så fint du har det!
Kram Evelina

Min lantliga dröm sa...

Hej! Vilken mysig blogghörna, den verkar vara perfekt och inspirerande. Jag gör som du gör ibland, sitter med datorn i knät i tv-soffan :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Ulrika

Norrfrids Eija sa...

Har sagt det förr men jag bara älskar ditt postskåp! Vill ha, vill ha vill ha!
Eija

Kanonska Gården sa...

Hejsan!

Mysig blogghörna!!

Så fin bild på dig och Jack i tidigare inlägg :o) Ja, visst är man glad för sina små djur eller stora också för den delen :o)

Kram Gunilla

Norr om Köpenhamn sa...

Sååå många fina ting du har i ditt postskåp...förstår att du håller dörrarna öppna ;o)
Och din plansch är superfin!! En dag ska jag visa mina gamla danska planscher från en syslöjdssal. Passar jättebra i ateljén ;o)

Ha en fortsatt mysig vecka!
Kramis
Ulrika

Ljuva Drömmar sa...

Av alla blogghörnor gillar jag din allra mest. Jag vet att jag sagt det förr men jag älskar ditt skåp! Tur det finns bärbara så man kan vara lite var som passar för stunden. Soffan ser ju cokså inbjudande ut...;)

Ha det gott, kramar Maria!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Vem skulle inte vilja sitta i den blogghörnan....Du har inrett så smakfullt,
jättefint!
Såg också fina skolplanschen.
Må så gott
Kram Anette

liven sa...

Et koselig blogghjørne Malin!!
Og dette skapet med alle de fine tingene i da.....
Sitter som regel i sofakroken med dataen på fanget....hihi
Ha en fin onsdag :o)

linnea-maria sa...

Åh vilken inspirerande hörna du har att sitta och blogga vid. Jag ser att du har en liten samling med gamla lampskärmar, såna har jag pippi på också :) Kram /Therese

kråke sa...

superduper fin:))

kram kråke

I mina gömmor sa...

Vilket härligt skåp, ser ut som rena rama drömmen med alla roliga pryttlar i det!

Kram/ Malin