måndag 25 april 2011

Järnsängen har flyttat ut;o)

Hej!! Känns som att uterummet står mitt ute på den nyplöjda åkern.....Det är livet på landet!! Vi har arrenderat ut åkrarna till en bonde som tar hand om dem på bästa sätt;o)

Idag fick järnsängen flytta ut på sin rätta plats, så härligt!!!

En av mina käraste ägodelar skulle jag vilja säga, men jag letade läääääääänge;o) Den som söker brukar finna.....

Imorgon kväll kommer mina vänninor, då sitter vi här ute tjejer;o) Ljusstaken & ägget är från Mor Àugùstas...

Nu njuter vi Påskens sista dag;o)


Malin

26 kommentarer:

Hulda sa...

Så vakkert uterom du har! Virkelig en fryd for øye, og så herlig det må være å sitte der ute. Nydelig utestue. :) Jernsenga så også kjempefin ut. Bildene dine er veldig inspirerende!

4U2! sa...

Härligt!

Annelie sa...

Så vackert och järnsängen är ju helt underbar..:))KRAAAAM på dig!!!

Änglarnas hus sa...

Helt ljuvligt!!

Ja det ser verkligen ut som om uterummet seglar iväg i jordhavet..vilken utsikt ni måste ha därifrån!

ha en mysig tjejkväll imorgon då!!

Kramis Sanne!!

Puumuli sa...

Så härligt att ta ett tupplur där ute i naturen!

Ha en fin kväll!

Kram
Sari från Puumuli

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det är i ditt uterum! Järnsängen är så fin! Helgen har varit helt underbar för all slags uteliv. Såg att du varit hos Gúa och besökt Mor Ágústas...det är en dröm, så vackert inrett och Gúa är en underbar människa.

Ha en fin avslutning på helgen och en fin början på veckan!
Kram,
Regina

elsamarianne sa...

Söker också efter en järnsäng el liknande att ha utanför uterummet. Där finns en liten syrénberså och soffan som har stått där, har nu gått till den sista vilan. Det var snön... och traktorn tror jag...
Nu ska jag gå ut i solen igen
kram elsamarianne

Anonym sa...

Det ser jag fram emot!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Helt ljuvigt, så härligt när det fladdrar i tunna tyger. Du har ett underbart uterum.
Kramar
AnnaMaria

Vilmas Hus sa...

Helt underbart! Vilka sommarkänslor!

Ha en fin kväll!
Kram Charlotte

Marina sa...

Så fantastiskt mysigt, hoppas ni får en underbar sommar därute!
/marina

Louise sa...

Härligt soliga bilder!!

barbrok sa...

Sååå himla superhäftigt ni har det i uterummet!! Ungefär så ser det ut i min dröm där jag vill ha en dagbädd. När man nu tar sig tid att ligga i den, men bara tanken är lockande!
Barbro

Susanne sa...

Åhhh så jättefint...härligt att ligga där ;))
kram susanne

Vita verandan sa...

Så sant, man brukar finna det man söker. Någon gång i alla fall. Superhärligt rum, skulle vilja sitta där någon gång....:)
Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, visst är det så.....
Ibland söker man något o det gäller att aldrig ge upp det man drömmer om. Jag vill också gärna ha en vacker gammal järnsäng, men jag får nog drömma ett tag till tror jag :)
Så vackert i uterummet - njuuuuuuter.
Kram Mia

Lotta sa...

tack för en fin blogg!

Rosor och Spetsar sa...

Järnsängen passar verkligen i ditt vackra uterum.
Jag är allt lite avundsjuk på er som har dessa fina sängar.
Och så mysigt det ser ut hos Bua i hennes fina butik.
Kram
Annelie

kråke sa...

lovely...:)

kramis kråke

Livet på Vestergård sa...

Vilket härligt uterum!
Verkligen en plats att njuta på.
Kram Kicki

Mariette sa...

Heej!

Vilken fin plats... Måste vara som frid på jorden att sitta där...

Härliga bilder från Gùas också!!!

Kram Mariette

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint, vad härligt att du kan sitta där ute nu !! Och du, jag ser ju att du har varit till Guas härliga butik !!! Åhh så fin butik, och såå fina ni var på bild också !!
Kraaam Anette

Designe sa...

Åh va det ser härligt ut! Underbart! Kram :)

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket underbart uterum ni har och jag minns när du äntligen fick tag i sängen, visst var det på auktion? Letar också efter en men jag vill ha en barnsäng, helt hopplöst att få fatt i här uppe....
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

rustik charm sa...

Hej Malin.

Å så fint du har det där i uterummet:)Där skulle jag gärna sitta och bara njuta. Helt ljuvliga bilder.
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Country Hill sa...

Ert uterum är verkligen som en dröm så vackert och järnsängen förstår jag att Du är glad för jättefin.
Lyckliga Dig som har besökt Gúas butik ser så häftigt och mysigt ut hoppas man kommer dit nån gång.
Ha det gott!
Kram Lena