söndag 24 april 2011

Söndagsbilder - Mor Àugùstas.......

Hej!!! Dags för nya söndagsbilder;o) Igår var vi på en mysig utflykt till Skåne! Jag var hos Gùa i hennes otroligt vackra butik Mor Àugùstas Garage!!!!!!!! Som jag längtat & sett fram emot detta, Ni måste åka dit!!! Att få stiga in i hennes värld är magiskt;o) Njuuuuut av bilderna....











TACK till denna fantastiska kvinna, gaaaaalet vacker på ALLA sätt!!! Det är så roligt att fått träffa Dig;o) Jag känner mig så mycket rikare......
Klicka HÄR så kommer du till Gùas blogg & massor av bilder från Butiken!!!


Det var mitt bidrag till Fabriken & det bästa någonsin;o)

Malin

13 kommentarer:

Färjtorp sa...

Gomorron!
Helt otroligt fina bilder, nog förstår jag att du njöt där =)
Tack för titten och ha en fin påskdag.

Kram Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh, det gjorde du rätt i som åkte dit, den resan finns bland mina planer också. Så roligt och se dina foton. Ha en skön påskdag
Varm kram
AnnaMaria

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
vilken härlig tur! Jag hoppas få möjlighet att åka dit och njuta vid tillfälle.

Önskar dig en skön söndag!
Hälsningar monica, på landet

Vita verandan sa...

Dit får det bli en utflykt, skulle kunna handlat massor!! Köpte du något fint?

Ha en fortsatt skön dag!¨
Kram Anna

Norrfrids Eija sa...

Vet precis vad du menar Malin, Guas garage är magiskt, man tappar huvudet totalt! Vilken inredningskonstnär hon är!

Änglarnas hus sa...

Underbara bilder!! Ååå nu blir jag ännu mer sugen på en låångtur till Skåne..kanske till sommaren!!

hoppas att du har en fortsatt mysig Påskhelg!!

Kramis Sanne!

elsamarianne sa...

Oj oj så mycket vackert med på dina bilder. Man blir helt ha-galen.
Här blir det inget shoppat, för jag packar kartonger. Så mycket man samlat på sig i köket under de här tjugo åren som vi bott här. Längst in i underskåpen göms massor av märkliga ting...
jobbigt med roligt.
ha en bra fortsättning på din härliga Påsk
kram elsamarianne

Louise sa...

Härligt! Malin du får gärna meddela mig din adress...

Gúa sa...

Vackra Malin!
Tusen tack!

Och det samma till dig, jag är absolut rikare efter gårdagens möte..♥

Må det goda springa runt dig, alltid!

Stora kramen till dig hjärtat mitt, hälsa dina killar..:))

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka fantastiska bilder! Ska kika in på länken. :)) Ha en skön kväll. Kram

majra1 sa...

Nej vilken tur du har som hade möjlighet att besöka Guas ! Följer hennes blogg och har varit helt hänförd av hur fint och mysigt det verkar vara i butiken. :)

Mari

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken lycka Malin. Tänk omjag ändå varit med.....
Spara detta tillfälle i ditt hjärta o plocka fram när dagarna känns grå.
Ha det gott. Kram Mia

Made in Persbo...Carina sa...

Å så söta ni är! Håller helt med dig...Mor Ágústas måste upplevas! Ha det gott kära Malin!
Kram, Carina