söndag 3 april 2011

Söndagsbilder!!!

Hej!!! Så var det dags för söndagsbilderna! Snödropparna för vara med idag oxå;o) Känns som att man vill vara inne & tända ljus i detta gråa....Ingen sol idag heller:(

Vad gör man med en loppad ram som trillat isär? Sätter den i en glasburk tills man funderat färdigt på om den ska limmas ihop igen.....

Ha en bra söndag & kika in i Fabriken!

Ser att det är fler än jag som har problem med att få bilderna & texterna där jag vill ha dom.....Kan redigera om måååååååååånga gånger innan jag får dom på plats...


Malin

28 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina bilder, jag gillar rambitarna i glasburken. Dom är dekorativa och ha bara så som dom är nu. Jag provade och redigera några ggr, men det for iväg i sidled, blev superkonstigt. Fick ta bort hela inlägget och börja om, och då fick det vara som det blev! Hoppas det är övergående.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

hej
härligt med rambitarna.
Vackra bilder!
ha en skön söndag
kram
sandra

Lisa.L sa...

Vi har +7 grader, så varmt och skönt :D men tyvärr blåst och ingen sol alls =/ kram

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Häftigt att ha rambitarna i en glasburk, det var snyggt! :) Här är det också tända ljus och det kan nog bli lite pyssel under dagen. :) Önskar dig en mysig söndag. Kram

Norrfrids Eija sa...

Du är likadan som jag, slänger aldrig något...tycker ramdelarna kan vara där i glasburken, det blev så vackert!
Ha en fin söndag,
Eija

Hem & Drömmar sa...

Blev verkligen fint med rambitarna i glasburken. Här har vi oxå grått och tråkigt. Vi har tom fått elda i kaminen för att få bort det råa.
Ha en fortsatt bra söndag, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej de va ju jättefint o ha ramdelarna i en glasburk!

Ja här är grått fast 10 plus grader iaf.

Jag har superproblem med mina inlägg. Den drar ihop all text, jag får inga stycken alls. Får gå in i html koden o göra mellanslag så jag får stycket. Helskumt, hoppas de går över snart...

Ha de bäst
Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Här är det också igenmulet. Och även hos mig lever Blogger sitt eget liv :O(
Ha en fin söndag
Kram Agneta

Landlige Hjem sa...

Åh, dina underbar bilder - så vackra!!
Ha nu en skön söndag!
kramis,
Anki

Jolins home sa...

Hej Malin!

Härligt med snödroppar! Finns ju ett litet hopp om att våren är här snart :-). Idag visar jag bilder från min nyöppnade butik.

Kram Linda

Puumuli sa...

Vilka fina gamla ramar! De passar perfekt i glasburken. Ja, det är grått och slaskigt hos oss också men våren är här - äntligen!

Kram
Sari från Puumuli

Signe 1 sa...

Superfina ramar!! Och ja, blogger lever alltsom oftast sitt eget liv;-)

Kraam Sofia

Emma sa...

Vilken bra idé med ramen, lika fin "på burk"! =0)
Jag har en liten utlottning hemma hos mig, kika in om du vill vara med.
Ha en fin dag!

Kram Emma

Lyckoslanten sa...

Finurligt med rambitarna i burken där! Undrar vad det är för strul med bilder och rader som en del klagar på. Borde använda html-språket då...
Här regnar det och det bådar gott! Ser hur snödrivorna krymper!
Ha en skön söndag! ♥

20-talshuset sa...

Ja "ram på burk" funkar ju hur bra som helst! Fina bilder. Maffiga gamla böcker. Skönt att höra att det är fler som har problem att få texten på rätt ställe. Dina bilder med snödroppar och tänt ljus speglar verkligen denna söndag, mitt emellan vinter och vår... Ha det! Kram Anna

Pia sa...

Hej! Vilka underbara inredningsbilder. Du kan verkligen det där. Ljust och fräscht utan att det blir för sterilt.
/Pia

Livet på Vestergård sa...

Ja i dag är en dag när man vill tända ljus och mysa innomhus, men jag är ändå glad för regnet som får hjälpa våren på traven.
Kram Kicki

Källeboda lantliv sa...

Ja visst är snödroppar söta ...fiffigt med ramen ...kram jeanette.kallebodalantliv

Ett Vitare Hem sa...

Jättefina bilder och jag tände faktiskt en del ljus förut kände att vi behövde det nu det gråtrista vädret ;o)
Ha en underbar vecka!
Kram/Lena

Secret Garden Cottage sa...

Oh... I love this vignette, Malin! What a wonderful idea for the broken picture frame pieces... beautiful! I also enjoy lighting candles on grey, gloomy days. Thank you for sharing this beauty with us. :)
xoxo,
Jo

Vilmas Hus sa...

Underbara bilder!! Såå fint med gamla böcker och av snödropparna får man ju riktiga vårkänslor! Kram Charlotte

Rosor och Spetsar sa...

Läckert och fiffigt, det var ju riktigt snyggt att ha dem så, jag funderade vad det var för fint du hade där innan jag läst vad du skrivit.
Kram
Annelie

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilka vackra bilder!

Ha en trevlig kommande vecka!

Kraam Jenny

milla-andante sa...

De står ju jättefint där i burken!! Fastnade för de direkt, härligt mönster!

Ni har så fint hus, och sååå fin vakthund:)

Kram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
härliga bilder med dessa så efterlängtade små "droppar" ... verkar var som det går massor av förkylningar just nu. Jag kan inte komma ihåg när jag senast var så sjuk och däckad!? Inte helt bra ännu, men nästan... får bli ytterligare några lugna dagar utan träning.

Ha det gott, krya på dig! Kram Monica

Hannis sa...

Det där var hur snyggt som helst!
Med rambitarna i burken.

Grått och trist idag också men våren är på väg=))

Kram Hannis

Skogslyckan sa...

Har också problem med det här på bloggen. Så fint att sätta rambitarna i en burk, de är ju som små konstverk, och synd att gömma undan...
Ha en fin start på nya veckan!
Kram Pia

Vita Björkebo-Mamma med stort och smått sa...

URSNYGGT med den trasiga ramen i burken....Gjorde sig ju jätte fin så oxå....

Kram ANNA