söndag 10 april 2011

Söndagsbilder!!

Hej! Så var det dags för nya söndagsbilder!! Lite bilder från uterummet;o) Nu längtar jag tills det är dags att ta ut järnsängen......Trädgårdsmöblerna som står här ska upp på altanen! De har bara haft sin vintervila här;o)

I går var jag i växthuset, så nu har jag lite blommor på plats här ute!!!!

Ser Ni min Kungsängslija, de är så fina!! Två av ljusstakarna loppade jag i torsdags, ibland har man tur;o)

Vet Ni, på torsdag kommer reportaget om uterummet att finnas med i Trädgård & Blommors nya nummer!! (En systertidning till Drömhem & trädgård)

Ha en riktigt skön söndag, det tänker jag ha!!!

Glöm inte att kika in i Fabriken för fler söndagsbilder;o)


Malin

25 kommentarer:

liven sa...

Heisann
Kjempefint dette uterommet ditt Malin!!
Så koselig å kunne være her utover nå!
Skal kjøpe Trädgård och blommor denne gangen jeg.gleder meg til å se repotasjen!

Ha en fin søndag :o)

Fågel Blå sa...

Åhhhh så fina bilder!!!!
Kram Kathrine

Liza sa...

Såå fint i ditt uterum!

Ha en skön söndag!

Kram Liza

bakom berget sa...

Så fint! Man längtar verkligen när man ser dina bilder. Sommarlängtan....
Ha en skön söndag! Kam Åsa.

Susanne sa...

Så jättefint du har gjort!!
Ha en bra söndag!
kram susanne

Hulda sa...

Virkelig et flott uterom dere har. Herlig med slike overbygde terrasser, de kan brukes så mye. Har en slik jeg også. Flotte utemøbler. Deilige bilder!

elsamarianne sa...

Så fint du har det i ditt uterum nu.
Idag är ju en sån perfekt dag för uterums-fika. Får gå ner och dammsuga upp vinterns flugor. Vi har ännu inte haft premiär i år.
Och så är det några lister och fönsterfoder till köket som ska målas.
Tänk vad allt blir mycket roligare när solen skiner och värmen har kommit.
kram elsamarianne

It's me sa...

Have a nice sunny day Malin...love your pictures !! great !!...love Ria....xxx...

Signe 1 sa...

underbara bilder från ert uterum!! ha en lovely söndag! kramis sofia

Lantliv och Loppis sa...

Finfint uterum!
Kaminen är helt underbar!
Ha en fin söndag!
Kram Ellen

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj Malin du visar ditt ljuvliga uterum.. Jag är rädd att jag får ett sug efter ett sådant.. Men jag tror att min handy man sätter sej på tvären...
Ha en skön söndag !
Kraam
Sanne

Loella sa...

Det är såååå fint där i ditt uterum. Lyckans dig som har denna plats i ditt hem. Kommer bli mys med järnsängen sen på plats också...

KRAM till dig Loellan

Torpliv sa...

Så roligt att ditt uterum kommer med i reportaget, du har så fint!!
Ha en bra dag!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åååh vad kul, det reportaget får jag inte missa! :)

Du har det så mysigt och vackert i ditt uterum.

Kram kram

Hammarsbacken sa...

Vilket underbart uterum. Där måste ni trivas. Jag skulle gärna ha något liknande. Kram Sonja.

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!!

Ert uterum är såå ljuvligt och med vårblommor blev om möjligt ännu bättre!
Förstår att du längtar efter att ta ut sängen!!

ha en fortsatt bra söndagskväll nu!!

Kramis sanne

kråke sa...

Ser härligt och inspirerande ut:))

kram kråke

Vintage House sa...

så underbart ditt uterum är...
härliga bilder och visst längtar man att få ta ut sina saker..
kram
sandra

Sara sa...

Hej hej!
Vad fint ni har det =)
Och vilka härliga bilder!
Denna helgen har verkligen bjudit på underbart väder,vi har själva njutit och varit ute både lördag och söndag och grejat i trädgården =)
Kul med reportaget! Ska köpa tidningen och läsa!
Kramar ifrån mig

Millygarden sa...

Åh vilket härligt uterum så fint vilket ställe att sitta och njuta av alla framsteg i trädgården.

Kram Marina

Rosor och Spetsar sa...

Underbart, ditt uterum, så härligt att sitta där och njuta.
Kram
Annelie

uruguay white life sa...

It's wonderful, what I can see on your new photos of the last posts … so beautiful insights … !!!

I wish you a wonderful start of the week!

Hugs
Tine

Lisa.L sa...

wow vilket otroligt vackert uterum du har :D kram

Norr om Köpenhamn sa...

Underbart uterum.....jag önskar såååå att vi ska sätta igång med vårt i år. Men men...vi har först ett garage som ska byggas om ;o)
Nu kan man ju ändå säga att våren är här på riktigt, här är det t o m varmt och vi har spenderat hela helgen i trädgården. Skööönt!!

Superfin militärkoffert du hittat! Turgumma ;o)
Ha en fin måndag!
Kraaam Ulrika

Färjtorp sa...

VIlket härligt uterum! Blir sååå avis...

Kram Johanna