tisdag 5 april 2011

Veckans tema är Min Favoritbutik!!!


Hej!! Veckans tema är Min favoritbutik!!! Jag älskar Atmosphere i Göteborg! Det finns INGET jag inte vill ta med mig hem därifrån;o) Tyvärr så har jag ju en bra bit dit....Har varit där några gånger men inte haft kameran med....Lite märkligt!

Min absoluta favoritlampa är från Atmosphere! Har visat den ett antal gånger på bloggen.....

Nu ska snart fina Gùa öppna sin butik, den kommer garanterat bli en ny favorit hos mig! Kan inte tänka mig att Ni missat hennes makalöst fina blogg;o) Klicka HÄR så kommer du dit!!

Kika in i Fabriken & få tips om massor av fina butiker;o)


Malin

18 kommentarer:

Emma sa...

Tack för fina shoppingtips!
Fantastisk vinkel på lampan - hur bar du dig åt? Kan nästan se dig hängande i lampramen... Hi hi! =0)
Ha en fin dag!

Kram Emma

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Lampan är sååå läcker, förstår att den är din favorit.

Vad nyfiken jag blev på Gùa, bäst att kika in!

Ha en fin dag!
Kramar, Linda

Vita Björkebo-Mamma med stort och smått sa...

Underbar lampa...kan inte motsägas....
Den butiken verkar farlig men UNDERBAR,,,

Ha en skön dag...mvh ANNA

Vintage House sa...

Hej
Ja det är verkligen en underbara butik och älskar att strosa där...
Väntar på att se Guas affär
kram
sandra

Ett Vitare Hem sa...

Guas butik är verkligen så fin, är glad att vi fick komma dit förra helgen ;o)
Ha en finfin tisdagseftermiddag!
Kram/Lena

Carina sa...

Vad kul att få kika in i din favoritbutik...det finns ju så mycket fint!
Kramen.

The Secret Garden sa...

Jag älskar den där bilden med ljuset över bordet på verandan, och lampan är ju också superfin!

Inte visste jag att min blogg var med i Lantliv Trädgård, inte en aning! Tack för att du berättade det, var det senaste numret?

Designe sa...

Jättefin lampa och så snygg översta bild fotad uppifrån! :) Kram

Norrfrids Eija sa...

Atmosphere blir det när familjen ska husbila till Göteborg i sommar. Om det så ska vara det sista gör! Gúas butik kommer garanterat bli en succé, har aldrig sett något finare, måste upplevas på plats!
Ha det fint i denna vårkväll!
Eija

kråke sa...

Underbar lampa och jag håller med underbar butik och en riktigt go Gúa;)))

kramis kråke

Hem & Drömmar sa...

Din lampa är verkligen bara sååå fin. En butik med en sådan skönhet måste vara en härlig butik.
Önskar dig en fortsatt bra vecka, kram Ing-Britt

Mariette sa...

Och den passar som en smäck till golvet!

Verkligen en skönhet.
Antar att det är "samma" som Marie "Min lilla veranda" också har?

Hur som helst så är den i en klass för sig!

Kram Mariette

Viveka i Bläckhornet sa...

Den butiken har jag läst om så många gånger men aldrig haft möjlighet att besöka. Men nån gång så...
Och Guas garage. Det kommer att bli en mumsbit :)

Kram Viveka

Millygarden sa...

Åh ja! den fina lampan står på min önskelista med och hör och häpnad har jag Gubben med på tåget men har ingen aning om hur mycket den kostar och var man kan beställa den!

Kram Marina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Atmosphere är också en av mina favoritbutiker. Synd att jag så sällan kommer mig till Göteborg, eller kanske bra för plånboken, hi hi... Din lampa är underbar och passar så bra där den sitter.

Ha det gott! Hoppa din förkylning är borta nu!
Kram Monica

Ardisia sa...

visst finns det mycket fint där! Din lampa är nog världens finaste =)

Ha det bra! Kram Mia

Hanna sa...

Ha en fin dag!
kram
Hanna

Vitt och vackert sa...

Tack för din fina kommentar sist...har inte riktigt fått kläm på det där med bloggande ännu men älskar att kika runt hos er andra! Jag har inte besökt denna underbara butik ännu...jag borde skämmas då jag faktiskt inte bor långt därifrån....får helt enkelt planera in det snart då!!! Den lampan är ju ljuvlig, dyr??? Så mycket man vill ha...den hade varit perfekt över min blivande köksö..den i hop med tolixstolar mmmmm
Ha det gott!!