torsdag 14 april 2011

Uterumsreportaget i Trädgård & Blommor!!!!

Hej!!! Idag var det en pirrig känsla i magen när jag körde till affären efter jobbet.....Vårt uterum är med i Trädgård & Blommor!! Jag hade ingen aning om vilka bilder som skulle vara med!! Väääääääääääldigt märklig känsla att se sig själv i en så fin tidning;o) Jättekul så klart!!!

Det var goa teamet stylist Anna Truelsen & Fotograf Carina Olander som var här hos oss!!!!! Tack än en gång till dessa fina tjejer att jag fått vara med om något så kul som ett inredningreportage;o) Tänk på att bilderna är klickbara.....svårt att fota en blänkande tidning.......;o)

P.S Jättekul att läsa om Era vardagsbestyr i går!!!


Malin

34 kommentarer:

liven sa...

Åh så kjekt...men tenker det var apennende ja :o) Uterommet ditt er jo bare så koselig Malin!
Skal få fatt på dette bladet snarest...kommer vel ikke i handel her før over helgen tenker jeg!

ha en fortsatt fin torsdag :o)
Klem kram

Puumuli sa...

Grattis till reportaget! Jag visste inte att du hade ett så skönt uterum! Själv kallar jag mitt för punschveranda... I morgon ska jag ut till stugan och pyssla lite i min veranda för det lär bli en vacker dag.

Ha en fin torsdag!

Kram
Sari från Puumuli

Vintage House sa...

Hej
Så roligt för ER, Anna och Carina är ju bara så goa...
Ska köpa tidningen...
Ha en skön torsdag!
kram
sasndra

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad roligt, den tidningen måste jag ju köpa!
Vad fin du är i din Odd Molly wigwam på bilden;)

Kraam Jenny

Madame Edith sa...

Grattis, vad roligt!!!
Kram/M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis! Ser så fint ut det du visar, ska köpa tidningen när jag handlar.
Kramar
AnnaMaria

Tulipa sa...

Men vad roligt!! Kan förstå att det var spännande!!! Och en ära!

Vilken tidning är det...är det en extra tidning till någon stor tidning eller, jag känner inte igen namnet...

Ser väldigt fint ut!

Stort grattis!

Kraam Mariette

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Åh, det ser ju jätte fint ut!!
har inte sett reportaget ännu. Får ta och åka köpa en tidning!!

Ps. Du kommer att få en tidning i brevlådan med!!
tack ännu en gång för att vi fick komma till er!!

kram Anna

Fågel Blå sa...

Grattis till reportaget!!!!
Så kul!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åååh så kul för dig, förstår att det kändes lite pirrigt... den tidningen måste jag ha!
Stort GRATTIS! :)

Kram kram

Bella sa...

Hej Malin och tack för din kommentar gällande våra hundar. Vilken fin blogg du har och jag gillar verkligen din veranda, skulle riktigt bra kunna sitta där någon dag och bara njuta. Ha det gott, Bella

Livet på Berget sa...

Vad roligt Malin!
Så fina bilder också men ni har ju verkligen så fint hos er. En riktig idyll!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita verandan sa...

Sååå kul, den måste jag köpa. Synd jag inte visste det i dag. Jag har varit på pressbyrån och strosade medans tjejerna hade teori på ridskolan. Ser jättefint ut, är så nervös för nästa vecka så det kan du inte ana....

Kram Anna

jessikan sa...

Så himla skoj för dej! Måste va så himla spännande att öppna tidningen. Underbara bilder.

kram J

Lantliv och Loppis sa...

Va skoj med ett reportage!!
Ser fint ut =)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh så roligt:) Grattis!!!!!! Jag kan tro att det känns märkligt;)

Kram Susanne

Susanne sa...

Åh det förstår jag,,men så fint...Underbara bilder...Kram

essemia sa...

Va kul med det reportaget. Och så kul att se hur du ser ut.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Elzie

cat sa...

Grattis till reportaget, vilka fina bilder. Ha de gott. Catarina

Rosengårdens Inredning sa...

Grattis till det fina reportaget :)
Den måste jag köpa!

Kramar Malin

Gnistra i Norr sa...

Vad spännande och roligt det måste kännas! Ska absolut ta en titt i den tidningen.

Trevlig kväll.

Så Vitt Jag Vet sa...

Vau Malin måste försöka få tag på tidningen ! Vad skoj med att få vara med i en tidning !
Kraam
Sanne

Rosor och Spetsar sa...

Grattis vad roligt, förstår att ert fina uterum är med en riktig inspirationskälla.
Och trevligt att se dig på bild.
Kram på dig
Annelie

bikim sa...

so pretty!
Take care,
Rosa

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Tidningen skall inhandlas imorgon (hann ej idag) reportaget ser jättefint ut.

Ha det gott, hälsningar monica

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Malin!
Jag har tidningen, min sambo skrev i ett prenumerationerbjudande, så snällt av honom.
Jag läste om dig, ni har det såå fint!
Ha en fin helg!
Kram Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Så kul med repotaget!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Country Hill sa...

Grattis till reportaget ser verkligen fint och mysigt ut.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Färjtorp sa...

Grattis! Vad kul för dej.
Ni som har så fint uterum!! Det måste visas :)

Kram Johanna

Nordingården sa...

Men så magsikt fint uterom Malin!!! Så otroligt vackert, såsom du själv!!! Jag prenumerar på D&T men brukar köpa denna, har den kommit ut ännu?? Ha en skön helg och grattis till det fina reportaget OCH att få äga ett sånt ställe!! Mari.

Vitt och vackert sa...

Åhh vad kul att vara med i ett reportage och du har ju så fint!!! Jag får köpa den tidningen helt klart!!! Härligt med sol och vitsippor...ja njuta måste man helt klart göra!!
Trevlig helg!
Kram Nina

Marina sa...

Ja, va kul att du skrev hos mig så jag hittade hit. Har inte hunnit läsa hela tidningen men det ser jättemysigt ut hos er i uterummet och din blogg kommer jag absolut att börja följa.
Jag känner absolut igen din pirriga känsla och jag skrev precis ett inlägg om det.

Jag återkommer hit!

Ha en bra kväll!

Susanne sa...

Hej!
Åhh så roligt för dig...måste kännas speciellt ;)) Grattis!
kram susanne

underbarahem sa...

Så kul, måste köpa tidningen och kolla...
Kram Birgitta