söndag 8 maj 2011

Bokrelease på Teleborgs Slott!!

Hej! Vilken Helg, vilket väder! I em har vi varit på bokrelease på Teleborgs Slott;o) Det var Anna Örnberg & Tommy Durath som bjudit in för att fira sin 25:e bok! Det bjöds på champange & kakbuffè! Nya boken heter Inred lantligt på ditt eget sätt. Finns att köpa på Adlibris klicka HÄR kommer du dit!

Det var en rejäl trappa upp till slottet....

Tjusiga lejon som håller vakt....

Det var ingen som fotade inne i slottet så det blev inga bilder tyvärr....Det är Paula "Loppisliv "som kommer ner för trappan;o) Hennes blogg hittar du HÄR! Fick även träffa "Millas hem". Klicka HÄR kommer du till hennes blogg;o) Kul att ses!!

Ja, mycket roligt har man fått vara med om sen bloggen kom till;o)
Kika in i Fabriken för fler söndagsbilder!

Trevlig kväll!

Malin

20 kommentarer:

elsamarianne sa...

Vad roligt att gå på ett sånt release-party! Vilket häftigt slott. Var Törnrosa hemma?
Eller bara Prinsen? En bal var du på i alla fall.
Ska genast kolla in boken.
kram elsamarianne

Rebeccas DIY sa...

Jag är så fascinerad av slott och detta var ju inget dåligt sådant! Härligt med party på ett sånt ställe.

lottens vita och gröna sa...

wooooooooow vad kul, hon gör verkligen fina böcker!!!
må bäst fina malin!
varmkram lotten

Livet på Vestergård sa...

Oj så roligt att få gå på bokrelease och dessutom på ett slott.Jag har den boken och tycker att den är riktigt bra !

Hem & Drömmar sa...

Vad vore väl ett bokrelease på slottet!?...Troligtvis helt underbart :).
Det slottet var riktigt fint, skulle jag gärna besöka nån gång. Boken har jag redan och tycker den var riktigt bra. Första i serien gillade jag mest och sen denna tredje.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Margareta sa...

Hej Malin!
Tänk att jag har också varit på slottsbal i em.
Inte visste jag vem du var...
Men vilken fest,vilket slott och vädret....
En dag att minnas.
Jag visar nog lite bilder imon.

Ha det gott!
Kram Margareta

Dronninghuset sa...

flotte bilder, og nydelig slott.
ha en fin kveld,

Tove

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Kul att du varit i mina hemmatrakter, är uppvuxen på Teleborg i Växjö :)

Har varit vid många olika tillfällen på Teleborgs Slott som en gång byggdes som bröllopsgåva till hustrun, så vackert!

Ha en fin kväll!
Kraam

Anonym sa...

Det är vi som ska tacka Malin - för att du och resten av familjen tog er tid att komma på vårt kalajs! Själv pratade jag nog för mycket, för jag hann inte smaka på alla kakorna ;-) Hann du? Å andra sidan mådde midjemåttet kanske bäst av det.

Stor kram
Anna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilket underbart slott och kul att få komma på en sån fest. :)) Ha en mysig kväll. Kram

Ellinor sa...

Visst är det ett fint slott! Har varit på bal där en gång och bott bara några hundra meter från slottet. Så det var kul att se bilder från "hemma". Vilket underbart ställe för en bokrelease! Måste varit trevligt!!
Kram
Ellinor

Andreas sa...

Kul att se Teleborgs Slott här! Känns bra för en som växt upp i Växjö!

Hannis sa...

Vad kul!
Kan tänka mig att även den här boken kommer att vara fin!

Vilket slott.
Ser ut att vara en pampig plats.

Kram Hannis

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Malin!! Ja se där är man ju förevigad på bild också vid det stora vackra slottet...hihii :-)) Så himla kul det det var att få träffa dig tycker jag. Ett sånt härligt evangemang vi blev bjudna på. Boken var superfin, måste göra ett inlägg om detta idag jag med. Ha nu en toppendag i solskenet. Stor kraaaam Paula

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar fest och visst har bloggandet gett en massa!
Ha en riktigt härlig måndag!
Kram/Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow, vilket ställe för en bokrelease. Bara känslan och gå in där, så roligt och bli inbjuden på sånt. Boken kommer jag köpa.
Kramar
AnnaMaria

Millas hem sa...

Hej Malin!

Så himla kul att träffa dig, din sambo och er son. Ni verkar vara en helmysig familj och det var så kul att få ett ansikte bakom bloggen!

Vi har ju inte så himla långt till varandra, så kanske vi ses igen! =)

Kram Camilla

kråke sa...

Härliga omgivningar och kul att träffa andra bloggerskor:))

kramis kråke

Torpliv sa...

Fina bilder på ett riktigt tjusigt slott. Boken står högt på min önskelista, hon är verkligen duktig på att dela med sig av både vackra bilder och tips i tidigare böcker. Gissar att den här är minst lika inspirerande! Kram Petra

Nordingården sa...

Åh, såna är ju trevliga ändå, men att vara på ett slott måste vara ngt alldeles extra!!!! Mari.