torsdag 26 maj 2011

Doften av Konvaljer....

Hej!!! Nu doftar verandan liljekonvalj:)) De är så söta med sina små miniklockor! Doften är stark så lagom är bäst, plockade en liten bukett på prommisen igår...

De trivs nog här på hyllan med loppade ting:))

Jag & många med mig har problem med blogger igen:(( Flera med mig har svårt att kommentera, det är konstigt för det är bara på vissa bloggar....Hoppas det rättar till sig snart!

Igår kväll såg vi nya Pirates Of Caribbean, den var som de andra. Helt klart sevärd! Har Ni sett den? Är ingen biomänniska men....Måste säga att det är Depp som drar:))))

Malin

21 kommentarer:

Millas hem sa...

Liljekonvaljer är den sötaste lilla blomman som finns! När jag var liten och fick min första egna parfym, så var det just
liljekonvaljdoft! =))

Kram till dig!

Rustik Charm sa...

Hej Malin.
Ljuvligt med liljekonvalj:)Så fint.

Har oxå problem att kommentera, trist. Går om jag skriver in via namn/webbadress. Lite jobbigt att skriva in bloggandressen varje gång dock...
Ha en fin dag.
Kram Kristina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej svejs
Jag har fått bort det krånglet tror jag. Kolla om du har rutan: fortsätt vara inloggad ikryssad, under där du loggar in. Ta bort det "krysset", det gjorde jag.
Finfina konvaljer, en riktig sommarbukett.
Kramar
AnnaMaria

rosenälvorna sa...

Hej, får nog gå och se den sista filmen om piraterna, när man nu sett de andra, för att veta hur det slutar. Vad bra att du tycker den var sevärd:)Christina

Vilmas Hus sa...

Fint med liljekonvalj! Jag har också plockat och satt i en vas men jag fick ställa ut den då blommornas doft gav mej huvudvärk... Jag får nog plocka en mindre bukett nästa gång.

Ha en skön kväll!
Kram Charlotte

emilias gömmor... sa...

Verkligen en härlig bukett av sommar! Känner doften ända hit! Jag är inte i heller någon biomänniska, så jag avvaktar tills det kommer ut så att man kan hyra.

Kram Mimmi

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Ja liljekonvalj njuter jag också massor av, är så fint att plocka med sig in :)

Min blogg krånglar också, ibland funkar det att kommentera, ibland inte...
Tur att det går att kommentera via namn/webbadress iaf....

Ha en fin kväll!
Kram kram

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

jag känner nästa igenom skärmen hur gott det doftar hemma hos dig nu! Vacker bild också!

Kra,mis Sanne

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Underbara konvaljer!
Depp är ju bara såå läcker som lortig pirat ;)
Hoppas du får en skön kväll!
Kram Ellen

Åsa sa...

Haha, vi var också och såg piraterna. Depp är ju så läcker. :P

Din vita och turkosa bänkar hade jag budat på med om jag var där :)sååå fina.

Marina sa...

Underbara är de, liljekonvaljerna.

Kram!

Anonym sa...

God kväll!

Jätte fina bilder, dom verkar trivas där :)
Härligt med konvaljer!
Doftar så ljuvligt!

Jasså du, du vågar erkänna att det är han som du drar för ;)
Har inte sett men mina barn och andra hälft har tänk gå på bio och se den.

Ha en fin kväll och en helg för den är ju här snart!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Från villabjorkenasbacken.blogspot.com

Hem & Drömmar sa...

Liljekonvaljer är en favoritblomma som jag har haft många buketter av redan :).
Har inte sett filmen ännu men ska allt se den så småning om.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hulda sa...

Falt helt for de skjønne benkene du har funnet nylig. Så vakre de er, herlige med teppet og lysene på. Lekkert!

Anonym sa...

Hej
Ja visst är konvlaj så underbart har haft en stor bukett på verandan:)
vill se den filmen...
kram
sandra
http://www.vintage-house.blogspot.com/

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja inte blir man depp när man ser Depp, liiiite fin är han=)

Å Liljekonvaljerna och alla andra blommor som doftar nu. Jag har blommor överallt inne och det är tur att ingen av oss är doftallergiker.

Din kanna blev väldigt fin med de vackra vita klockorna i.

Önskar dig en fin fredag och helg!
Kram,
Regina

white life© sa...

Maiglöcken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, wie toll!!!!!!!

Livet på Vestergård sa...

Åh så vackert med liljekonvaljer. Jag kan riktigt känna doften av dem!
Ha en fin fredag! Kram Kicki

Elsa och Helena sa...

Åhh så fina...önskar dig en Trevlig Helg! KRAM Helena

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Liljekonvaljer är verkligen vackra!

Trevlig helg! Monica