lördag 21 maj 2011

Min Odlingsklocka:)))

Hej!!! Lördag & rena rama sommaren:)))) F & jag njuter & donar i trädgården! J har åkt för att springa Göteborgsvarvet....Har varit mycket hela veckan så nu är det så skööööööönt att bara ta det lite lugnt:)))

Kolla min fina odlingsklocka jag beställt hos goa Mariette! Klicka här kommer du till hennes fina blogg & webbutik!!

Min vita margurit passar precis.....

Lite spets & grovt snöre piffar den lite extra:))))

Fina Freja ligger & päser i järnsängen, en av hennes absoluta favoritplatser!!!
Nu blir det lite krocket med sonen!!

Ses imorgon med söndagsbilderna:))))

Malin

16 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Fina bilder som vanligt...önskar dig en trevlig helg. KRAM Helena

Hanna sa...

fina trädgårdsbilder.
kram
Hanna

Hem & Drömmar sa...

Så härlga bider och en väldigt fin klocka av modell STOR.
Kan förta att missen gillar och ligaa där, mysig plats med bra utsikt ;).
Önskar dig en fortsatt fin helg.
Kraaam Ing-Britt

Hemmavid sa...

Fina bilder, som alltid, Malin! Tack för inspirationen!

Hoppas att du vann krocketmatchen ;)

kramen Jenny

Riitta Sinikka sa...

Hello! I found Your lovely blog. You have so many beautiful pictures! Greetings from romulyyli-riitta.

LantlivsAnette sa...

Nämen såå fint alltså..allting...och den där klockan i glas, hon har såå mycket fint i sin webbutik, min fina rospläd har jag därifrån..
Katter är roliga, de hittar de bästa platserna alltid..
Kraaam Anette

liven sa...

Så flott denne klokken var!
Riktig høy og fin!
De jeg har er så lave at det nesten ikke går noe inni de!

Ha en fin kveld Malin

Ardisia sa...

vilket fynd! och tack för butistips!

Ha en fortsatt skön helg :) Kram Mia

Min Verden sa...

Den er vakker!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken söt odlingsklocka. Är perfekt när man vill driva på gräslöken tidigt på våren. Litet tips bara... ;0)

Kram/ Anna

Solveig sa...

Skjønne bilder og en herlig dyrkingsklokke. Kjekt med ting som både er praktiske og fine på en gang;o)))
Ønsker deg en flott helg videre.
Klem fra Solveig

Mariette sa...

Hej Malin!

Vad roligt att se klockan på plats!! Vad fint du dekorerat den! Det där lilla extra...

Göreborgsvarvet tycker jag låter roligt,..kan dock inte vara ledig annars hade jag också gärna tagit mig dit och sprungit!

Hoppas du haft en härlig lördag!

Kraam Mariette

Lantliv och Loppis sa...

Underbara bilder som vanligt!! =)
Ha en skön söndag!
Kram Ellen

Millygarden sa...

Underbar klocka och vackra bilder som alltid hos dig Malin.

Önskar dig en härlig Söndag!
Kram Marina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Var jag katt skulle jag lägga mig där också, skulle gärna ligga i ditt fina uterum och titta ut över ängarna och dagdrömma. Så fin odlingsklocka, snyggt med glasknoppen.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Nike Shox sa...

This is my job . I am so sorry .

Air Max 90
Nike Air Max
Nike Air Max 95
Nike Air Max 90

Digital Thermometer
Infrared Thermometer
Ear Thermometer

Nike Air Max 90
Nike Shox
Nike Air Max

ED Hardy
ED Hardy Clothing
Christian Audigier

Chanel Handbags
Coach Handbags
Louis Vuitton Handbags

Air Max 90 pas cher
Nike pas cher
Nike Shox Pas cher

Wedding Dress
Wedding Dresses
Bridesmaid Dresses
Prom Dresses