torsdag 5 maj 2011

Något från Mor Áugùstas....

Hej!! Så var det torsdag;o) Den bruna kofferten på postskåpet fick följa med hem från Mor Áugùstas!!! Jag har nog fått pippi på gamla väskor....

Finns ett helt gäng här hemma;o) Loppisfynden trängs i mitt skåp & inte bara där....det börjar bli fullt! Men det finns ju så mycket som man bara måste ha;o)


Det blev ju några saker som fick följa med hem från Gúas fina butik, men nu ångrar jag att jag inte köpte mer......Måste dit igen alltså;o) Jag kunde inte bestämma mig, det fanns gaaaaaalet mycket fint!!!!

Kliacka Här så kommer du till Mor Áugùstas....
Grattis till min fina systerdotter Isabella på 13-årsdagen!!! Vi ses ikväll;o)


Malin

13 kommentarer:

Millygarden sa...

Så fint..skåpet och dom fina väskorna gillar jag skarpt

Jättefint!
kram Marina

Lantliv och Loppis sa...

Jag hade lätt kunnat fylla ett slott med saker!
Du har verkligen fått med din fina saker hem! :)

Jag gillar verkligen Lavendeln (det är väl det?) i trälådan.. Det ser så somrigt och hemtrevligt ut!

Ha det gott!
Kram Jennica

Vintage House sa...

Hej
Här har du en till som har pippi:)
Kan inte få nog av dessa gamla resväskor och jag börjar få en hel del....
Goás butik har jag tänkt att besöka i sommar, ser verkligen fram emot det.
ha en skön dag!
kram
sandra

Vita verandan sa...

Måste åka dit, det får bli en utflykt någon gång.

Snyggt med bruna väskor och den passade jättebra på ditt härliga skåp.

Ja "kärrhunden" är kolsvart fortrarande.

Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Perfekt skåp och fylla med fynd, är jättefint med väskan liggande ovanpå också. Kan tänka mig hur mycket det finns hos Gua, måste vara vansinnigt svårt och välja vad man ska köpa.
Kramar
AnnaMaria

jessikan sa...

Sååå fint ditt skåp!! Det måste sitta med superskruvar :) Jag ska oxå ta mej till Mor Augustas, konstaterade ju för ett par dar sen att jag bara har 5 mil dit!!

Kram J

Änglarnas hus sa...

Kan tänka mig att det fanns en massa godsaker i den butiken..stackars dig som måste dit igen ;)..blink..

Kramis sanne

Vita-hjärtan sa...

*Räcker upp handen* Jag har också pippi!! hihi
Åå, jag behöver nog planera in en tripp till den där butiken jag också..

Världen är full av måste-ha-saker... :)
Kram på dig,Evelina

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Så fin du köpt. Å så mysigt i ditt skåp, påminner om det hos Goa...
Kram Agnetha

Lisa.L sa...

Gamka koffertar e så himla fina :D kram

Gúa sa...

Du är så fin!

Tack ♥ mitt! Och kom fort tillbaka...OK!

ta med lite till mig från ditt skåp, så liksom byter vi.:)))

Pusssssssss...

Hannis sa...

Jag känner igen den där "måste ha"känslan=))
Ditt skåp är sååå himla fint!
Och praktiskt, man får ju plats med mycket fina saker*skrattar*

Kram Hannis

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Det är så fint med gamla koffertar och väskor.

Följer dig nu via Blogovin.

Önskar dig en underbar helg!