tisdag 31 maj 2011

Sommardukning:))

Hej!! Dags för sista temat innan sommarlov i Fabriken:)) Tänk att jag väntade för länge med att fota....solen skiner rakt på altanen & det är supersvårt att få bra bilder....Borde lärt mig nu...De blir alldeles för ljusa:((

Jag valde iaf en enkel dukning med loppade bestick, vita tallrikar & lite sommarblommor...

Glasen har jag fått efter farmor, tycker de är söta & somriga med sin gröna fot:)))

Hundkex, akleja & syrèn från trädgården!!

Kika in & se många fina dukningar i Fabriken!!
Trevlig tisdag! Ses imorgon igen:))

Malin

18 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
JAg fotade igår kl 8 känns ändå skönt att kunna fota längre tid på dygnet...
Så härligt det ser ut :)
ha en solig dag
kram
sandra

Nordingården sa...

Ahh makalöst läcker och vacker dukning!!! Mari.

Hannis sa...

Får riktig sommarfeeling av alla fina dukningar som syns lite överallt!
Härligt.

Kram Hannis

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for et deilig vær dere har... nydelig sommer dekning du har gjort..

her meldes det sol og sommer nå...håper det stemmer etter en ganske kjølig og våt mai mnd..

Klemmer Kerstin

rustik charm sa...

Hej Malin.
Så vackert det ser ut:)Ljuvligt.
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Anonym sa...

Hej!!!!
Åh så fin dukning!
Underbart att få sitta där på din fina altan!
Kramar Kathrine
Fågel Blå

Linnea-maria sa...

Vilken härligt somrig dukning. Kram/Therese

dagdrömmar i vitt sa...

Jag tycker det ser mysigt ut med solens strålar i bild :) Och dukningen är fantastisk. Speciellt silverglasen. Mina föräldrar har sådana undan stoppade ...funderar allvarligt på arr be att få dem ;)
Sett dem hos flera av er nu och det är verkligen fint att duka med!!
Önskar dig en skön dag i "skuggan " ;)
Kramkram / Nettan

Anonym sa...

Jätteläcker dukning!
det är nåt knas på blogger...på en del bloggar går det inte att kommentera på andra funkar inte inloggningen.
-The Secret Garden-

heidi sitt ♥ sa...

Så fin uteplass og sommerlig borddekking! Koselig...")

Färjtorp sa...

Så underbart!!! Jättefin dukning och allt ser så inbjudande ut.

Kram Johanna

rosenälvorna sa...

Vacker, mysig och elegant dukning!! Christina

Hem & Drömmar sa...

Der bara härligt ut med solen tycker jag, hör ju lixom till en sommardukning.
Vilka fina silverbägare du har.
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

essemia sa...

Vad fint ni har det på altanen. Och dukningen var härligt somrig.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära Malin,

Solsken eller ej, jättefint har du fixat och jag blir alldeles glad av att se din ljuvliga blombukett - så svenskt, så vackert!

Stor kram och tack för hälsningen hos mig,
Helena

Torpliv sa...

Så fint på din altan! Vacker dukning och fina blommor... Härlig plats i solen!
Ha en fin dag!
Petra

Norr om Köpenhamn sa...

Första dagen på första sommarmånaden...känns härligt! Snart stundar student, skolavslutning och midsommar.
Jättefin dukning du har gjort :o)

Ha en riktigt skön ledighet och njuuuut!
Kram kram
Ulrika

Millygarden sa...

¨Åh vilka härliga bilder där har ni det verkligen supermysigt. Grattis till isak 12 år. har en Medeleine som fyllt 12 år nyss.

vet du våra odlingsbänkar är superenkla att hanterahar jordgubbar,gräslök och kryddor som kommer år från år och så sätter jag lite dill och sallad men kommer troligern inte ha tid vissa år och då kan man ju slänga i lite ängsfrön eller nått...blir säkert fint och trevligt det med. framförallt är dom lättskötta. Prova vetja.


Ha en fin dag!
Kram Marina