tisdag 10 maj 2011

Tema - Min favoritplats hemma!!!

Hej!!! Veckans tema är min favoritplats! Inte svårt att gissa vilken som är min;o) Jag njuter verkligen här ute nu, det är så sköööööööönt & vilsamt! Här kommer en liten bildkavalkad från min oas, hoppas Ni inte har tröttnat helt.....







Kika in i Fabriken för massor av härliga Favoritplatser;o)

Jag börjar halv två & det är så seeeeeeeegt när vi har sommar ute! Kikar in till Er i kväll nu är det dags för prommis med vovven!
Tillägg: blogger är inte på min sida, jag får inte bilderna där jag vill ha dom....har redigerat om minst 10 ggr. Har Ni samma problem???


Malin

35 kommentarer:

Lotta sa...

Inte nog med alla VILLHA vackra saker du fyllt ditt fantastiska uterum med , vilken oslagbar utsikt du har ...WOW !!
Njut !!!
Kraam/Lotta

barbrok sa...

Så vackert så vackert! Man upptäcker nya detaljer varje gång man tittar både i din blogg och tidningen (jag naturligtvis var tvungen att inhandla av ren nyfikenhet)!
Kram Barbro

Färjtorp sa...

Hur skulle man kunna bli less på detta!?? Så otroligt fint och mysigt, jag förstår att det är din favoritplats!! Vilket guldställe.

Kram på dej
/Johanna

Millas hem sa...

Självklart måste det vara en favvoplats, så fint som ni har det där!=) Hade gärna slagit mig ner där och njutit massor av miljön!

Kram C

Hem & Drömmar sa...

Förstår att detta är din favoritplats så här års. Massa fina saker har du fyllt ditt fina uterum med. Inte tröttnar jag iaf, bara tittar och njuter.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Vintage House sa...

Hej
förstår att du njuter där ute det hade jag oxå gjort..
Fantastiskt vackert!!
kram
sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag börjar 13:00 idag, och det är segt här också. Vill helst vara hemma och greja. Hade jag ett sånt uterum skulle jag nog glömma och åka till jobbet, ljuvligt!
Solig kram
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

God dagens!

Jag kan förstå att du njuter av det vakra uteplatsen som du!
Så fint! Kanske jag skulle kunna övertala min andra hälft att bygga ett sånt och dessutom har vi ju så många gamla fönster här hemma.

Ha en bra dag trots att du jobbar men än är det några timmar kvar till klockan är 2 ;)

Kram Sirpa

Nordingården sa...

...att få sitta vid det dukade bordet och se den vyn, det måste vara som att hamna i paradiset, så vackert du har det!!!

Jag ska visa min favoritplats alldels starx jag med, ville bara visa min fina skylt först... Mari.

lavendel mio sa...

For en herlig plass dere har!
Så nydelig dekket bord, forstår godt at dette er din favorittplass:)
Ha en fin dag, klem Hanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Din paviljong är helt underbar...Den ser så inbjudande ut !
Ha en bra dag !
Kraam
Sanne

Ett Vitare Hem sa...

Åh förstår att det är din favoritplats så underbart att ha detta uterum!
Ha en härlig tisdag!
Kram/Lena

HOUSE of ADELA sa...

Så underbart fint ni har det!

Kramar
Adela

Trefemtien sa...

Nydelig!!! Jeg forstår godt at dette er din favorittplass... Det må være fantastisk å sitte ute i det vakre uterommet nå når det nærmer seg sommer..
Ha en fin dag videre:)

Norr om Köpenhamn sa...

Inte tröttnar vi inte på din urfina veranda ;o) Förstår att det är favvisplatsen! Den hade absolut varit min med ;o).....

Ha en skön kväll trots jobb, kanske att du har möjlighet att njuta de sista solstrålarna ute i alla fall!
Kramis
Ulrika

Anonym sa...

Åh så härligt! Vill ha!!!
Jag tröttnar aldrig på dina vackra bilder.
Kram Eva G

Norrfrids Eija sa...

Ingen risk att jag tröttnar på din favoritplats! Tänk att ha ett alldeles eget uterum som man inreder med allt detta loppade skrot man har, har samma fantastisk vyer som ni har utanför...det är bara fåren som saknas där...du har realiserat min dröm, så fantastiskt vackert så man storknar, Malin!

rustik charm sa...

Hej Malin.
Kan inte trötta på ditt fina uterum, ljuvligt:)Förstår att du trivs där, hade jag oxå gjort.
Ha e fin dag.
Kram Kristina

Eleonore sa...

Beautiful!!!

Småbruket Granli sa...

Dette var virkelig helt nydelig!! Åh, hjertet mitt smelter, nå begynner jeg virkelig å drømme:) Du er veldig kreativ og flink, her må jeg legge med til som følger!

Hilsen Elise:)

Vita verandan sa...

Nej då vi tröttnar inte!
Det är jättefint, förstår att det är din favoritplats fast verandan är inte dum heller!

kram Anna

Annelie sa...

Förstår att det är din favoritplats,för guuuud så vackert och mysigt du har det...:)
KRAAAAM och ha en bra kväll...

rosenälvorna sa...

Vackert och underbart skönt, förstår att det är din oas:)//Christina

Emma sa...

Jag förstår verkligen att uterummet är din favoritplats! Så underbart vackert. =)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

Dronninghuset sa...

for en deilig plass, helt fantastisk flott. forstår du trives. hvem kunne ikke tenkt seg noe slikt?
nyt kvelden, Tove

éva with vintage sa...

övervaka blogg och jag kan bara gratulera:)

Lissboden sa...

Hej Malin!
Vilket underbart fint uterum ni har. Där skulle jag gärna sitta och insupa alla fina intryck från naturen.
Må så gott!
Kram från Maria

cat sa...

Åhhhh, helt perfekt ;D Ser så himla avkopplande ut, naturen in på knuten men ändå skyddat för väder och vind. Bilderna gör att jag verkligen känner hus skönt det är att lägga sig på sängen och läsa.....
Ha de gott. Kram, Catarina

Livet på Berget sa...

Jag har samma problem och jag blir helt vansinnig. Min bilder och text lever sitt eget liv så mina inlägg är helknäppa nuförtiden. Har funderat på att mordhota någon meeeen slutar ut det helt enkelt. Det är ju sommar snart och då vill man ju inte sitta inspärrad :). Din favoritplats är underbar och den tröttnar man ju aldrig på!
Ha de gott!
Kram
/Sara

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Neej det är inte svårt att gissa....:)
Sååå underbart fint..:)

Må så gott
Kraam Susanne

Livet på Vestergård sa...

Den platsen tröttnar vi inte på :) Jättefin är den din favoritplats!

LOPPISLIV sa...

Nejdå inte tröttnar vi på dina vackra bilder Malin, ditt uterum ser så ljuvligt ut, förstår att det är en favvoplats. Kraaaam P

Fågel Blå sa...

Vilket uterum!!!!
En underbar oas!!!!
ha en fin dag!
Kram Kathrine

Annelie sa...

Hej!

Är du intresserad av att byta fröer? Läs mer här: http://antiann.blogspot.com/2011/05/frobytare.html

Obs! Sista anmälan idag. :) Vore superskoj om du ville vara med!
MVH
Annelie

Tinas vita bo sa...

Kan väl inte tröttna på så underbara bilder från ditt uterum!!
Det är sååå fint!!

Ha en fin helg

Kram Tina