tisdag 17 maj 2011

Tisdagstema-Favoritpryl!!!

Hej!!! När jag tänker på prylar blir det datorer, kameror mobiltelefoner...Min absoluta favoritpryl är ju min lap top, jag kan ju kika in hos Er & få massor av inspiration!!! Surfa runt i hela världen till fantastiska platser;o) Men viktigast av ALLT......

Jag kan ju blogga, som är så himla kul;o) Det bästa av allt....är ju att jag kan ha den i soffan, i sängen på verandan....Hur tänker Ni när det kommer till prylar???
Kika in i Fabriken & se hur de andra bloggerskorna funderar!!!!


Malin

19 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Bra tänkt utan datorn blir man tokig;)
tack tack för dina söta ord de värmer..
Ha en mysig dag här regnar det förfullt
kram
sandra

liven sa...

Hihi....vanskelig å tenke seg livet uten dataen!
Har nettopp fått ny....og den er superrask :o)

ha en fin dag Malin

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Hi hi...jag kan bara instämma ... att välja en pryl för oss pryltokiga, hi hi...det går ju helt enkelt inte.

Och datorn är ju verkligen en viktig sak bland annat för att hålla kontakt med sina bloggvänner.
Ha det gott, kram Monica

Ps. Vore toppensnällt om du skulle vilja rösta på en bild som jag har i en liten tävling. Länk finns på min blogg. Tusen tack

Vita små hjärtan sa...

Men det är ju så sant! En riktigt bra pryl! Vad gjorde man utan den!
Kram Agnetha

Joyforhome sa...

Ja vad skulle man göra utan den! :D

Tävling hos mig om du är intresserad :)

Kram Malin

Norrfrids Eija sa...

Ja, datorn och kameran har blivit snudd på ens bästa kompisar, hemskt egentligen hur man fäster sig vid dessa "döda" ting! Nu spenderar jag inte fullt så mycket tid framför datorn längre som när det är mörkt och kallt, vilket är positivt!
Ha det gott!

Petra-Lantlig Charm sa...

Så sant! Vad skulle man göra utan den :-) Nu gav du mig ett tips till vad som kan vara mitt! Har funderat hela dagen...haha!

kram Petra

Nordingården sa...

Det var tame sjutton det bästa valet av favoritpryl!!! Tänk så många timmar vi sitter framför den...åh va du har fint hemm, ursnygga lampor som hänger där!!

Puumuli sa...

Ja, hur kunde vi leva utan datorn??? Och tänk på det där med att fota med en gammaldagskamera och vänta på att bilderna blir färdiga inom ett par timmar eller även dagar. Sedan var tre fjärdedelar av bilderna misslyckade...

Kram
Sari från Puumuli

Millygarden sa...

Ja den klarar vi oss inte utan...tänk att vrida tillbaka tiden till innan vi hittade bloggandet...Det kan man inte tänka sig nu när man träffar all goa bloggare och får så mycket inpiration!

Kraam Marina

Hem & Drömmar sa...

Klart datorn är en favvopryl. Att blogga har blivit som en hobby som ligger mig varmt om hjärtat.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hemmavid sa...

Bra där, Malin! Datorn är en kär vän.. tänkte ett tag välja min kamera... Men valde ngt annat... Kika in på min blogg så får du se vad... ;)

Kramen Jenny

Lyckoslanten sa...

Håller med om att datorn är en av favoritprylarna som öppnar dörren till många fina bloggvänner! ♥

Källeboda lantliv sa...

ja tänk vad utvecklingen går framåt ..dator helt naturlig sak just nu ...annars så är jag inte så imponerad av elektroniska prylar ..kram jeanette.kallebodalantliv

Livet på Berget sa...

Ja jag älskar ju prylar, vackra prylar. Teknik grejor är bara fula tycker jag men roliga att använda.
Ha en fin kväll!
Kram
/Sara

kråke sa...

Håller med att tekniska prylar är ju fantastiska om de fungerar som jag vill att de ska fungera;)) kram på dig i regnet..

kråke

Mariette sa...

Hej Malin!

Vilken fin bild på datorn och lampan och syrenerna...

Ja datorn är en kär pryl, man har ju faktiskt blivit beroende av den! Och jag som knappt öppnat en dator för 4 år sedan!

Ditt paket skickas idag! Tavlorna sålde slut på en och en halv timme, helt otroligt vad de gick fort! Jag hade kunnat sälja många fler...men en går till dig!

Hoppas du får en solig onsdag, det ser lovande ut här!

Kraam Mariette

Ett Vitare Hem sa...

Näe man tänker nog inte på hur viktig datorn är ;o)
Ha en riktigt härlig onsdag!
Kram/Lena

vita drömmar och svarta tassar sa...

Jamen visst är det datorn eller kameran! Men de är ju saker jag är beroende av...thihi..

Ha en bra dag i solen!
kram wivi