onsdag 29 juni 2011

Finaste MOLLI...:)))

Hej!!! I em har vi varit hos vännina A & kikat på deras nya familjemedlem! Jaktlabradoren Molli kom hem i söndags:))) Här sitter A med den lilla ljuuuuuuuuuuvliga......

Dottern Tova är så stolt lillmatte, så härligt med sommarlov & en underbar hundvalp:)) Lycka...

Hon trivs i gräset vid en liten syrènbuske......Jag kan bara inte se mig mätt:)) Kan Ni??

Alla valpar är ju så fina, men det känns ända extra mysigt efter som vår Jack oxå är en jaktlabbe:))) Trevligare familjehund finns inte!!!

Ha en bra kväll!

Malin

20 kommentarer:

cat sa...

Guuud så söt! Vältränade labradorer är väldigt vackra.
Ha de gott. Catarina

Gabriella sa...

valpar gör mig så sjukt gossugen..dom luktar såååå gott också.
trevlig kväll!!

LantlivsAnette sa...

Åhhh jisses så söt..
Och du, vad roligt med reportaget i tidningen !!!
Kraaam Anette

Nyanser av vitt sa...

Åh så underbart söt hon är.
Ja Köpenhamn är verkligen mysigt.
Kram Agneta

kråke sa...

Vilken söt liten vovve och vad roligt med reportaget i Bolig Dröm:)))

kram i värmen

kråke

kathas kortmakeri sa...

Å vilken goding. Min wachtel är fem år nu go men inte så liten längre.

Kram
Katha

Hemmavid sa...

Underbar! Hundvalpar och kattungar.. det är ju bara för underbara!

Kramen jenny

Millas hem sa...

Men duuu såå sööt! Blir alldeles varm i hjärtat av denna sötnos!=)

Kraaam

Skimmelgården sa...

Men guuud man blir ju sjuk
Vi förlorade vår älskade Smurf i feb (golden) efter 12 år.
Det är sååå tomt men jag njuter av din underbara bilder
Kram

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin sommar.
Kram
Hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !!!

Vilken gin Wowwe..man kan ju inte kunna vara utan
att bli Kär !
Låter som en härlig Sommsr Lov !

Ha en finfortsättning på veckan !

Kramar Sirpa

LOPPISLIV sa...

Ohhh en sån sötnos, nä jag kan inte heller se mig mätt, hundälskare som man är :-)) Supersöt!!! Stort grattis till omslagsbilden i bolig dröm tidningen, ska försöka få tag i det numret, ser jättefint ut!! Kraaam Paula

rockpaperscissors sa...

Hello Malin,

Sweet puppy and sweet blog also happy Midsummer to you!

Karin - Mina Rum sa...

Det finns absolut inget ljuvligare än hundvalpar. ALLA är söta, oavsett ras. Man blir ju så sugen på att skaffa en egen liten goding.

Kram

Lyckoslanten sa...

Så roligt att uterummet kom med i tidningen där och visst är valpar söta! Vi har inte hund eftersom mannen blir prositgubbe då, men titta på andras hundar kan man ju! ♥

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig, njut av sommarvärmen! Underbar söt liten hundvalp!
Raina

Livet på Vestergård sa...

Underbart söt :)

Vintage House sa...

Hej
Så underbart söt!
Minns när vi hämtade våra valpar för många år sedan, de har båda gått bort nu.
Men så söta de är...
ha en härlig dag
kram
sandra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hon är så söt så det är inte klokt, jag saknar jättemycket och inte ha hund.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Susanne sa...

Bara så underbar....