tisdag 28 juni 2011

Inne på rosa....:))

Hej!!! Jisses, vilken sommar vi fått:))) Har lite rosa Mårbacka & rosor vid uterummet!! Mina favoritblommor är oftast vita, kanske för att huset är rött.....

Men till det vita uterummet känns rosa somrigt & helt rätt:)) Särskilt med lite bruna flaskor.....rosa & brunt gillar jag!!! Även i klädväg.....

Lite zink får oxå vara med..... även det en favorit, rosa & zink:))

Njut dessa somriga dagar nu, man vet aldrig hur länge det varar....Såg att mina följare passerade 400 förra veckan, nya hittar hit hela tiden!!!
Det är så kul, Välkomna:))) Hoppas Ni kan få lite inspiration...

Malin

14 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
härligt fint med rosa:)
gillar verkligen mårbacka....
ha en skön dag i solen och njut ska snart vandra hemåt..
kram
sandra

Jolins Home sa...

Håller helt med dig! Rosa är så vackert!

Häng med på min blogg och var med i utlottningen av 4 st rosa müsliskålar!

Kram Linda

dagdrömmar i vitt sa...

Det är väl vackert så säg:) Rosa till zink, och inte minst till ett rött hus.
Jag tycker den ljusrosa färgen passar alldeles
ljuvligt till rött hus. Med lite vitt och så zink förstås, hihi.
Med spetts blir det perfekt.
Ha en skön dag , jag jobbar så ni som är lediga får njuta för oss som arbetar ;)
Kramelikram / Nettan

Hulda sa...

Ja, man må nyte sommeren, og det fine været så lenge man har det. :)

Ser at vi har samme favoritter, du og jeg. Er veldig glad i dronning ingrid, sink og brunt, jeg også. :) Lekkert hos deg! Var så flott reportasje jeg så fra deg også!

Lyckoslanten sa...

Ja rosa och brunt gifter sig bra precis som de andra kombinationerna du nämner. Nu är det härliga tider - grillning på gång! ♥ Njut nu!

Fågel Blå sa...

Underbara färger ihop!!!!!
Gillar också rosa!!!!
Den svagt ljusrosa!!!!
Ha en fin Kväll!
Kramar Kathrine

Millas hem sa...

Hej rara!

Underbart somrigt med mårbacka! Kan inte se mig mätt på denna läckerbit! Hoppas att allt är bra med dig och din familj! Superfina bilder i tidigare inlägg! Är inne och kikar men missar ibland att kommentera!=)

Kram till dig!

Puumuli sa...

Rosa är så somrigt romantiskt!

Kram
Sari från Puumuli

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!!

helt underbart med rosa till ditt fian uterum..älskar den färgen!!

Jag känner som du..fånga ögonblicken och ta vara på solen:)

ha det gött!! Kramis Sanne!!

Hulda sa...

Reportasjen er i norske BoligDrøm. :) Forsiden av bladet er fra lysthuset ditt. :)

Vita-hjärtan sa...

Så fint så fint! Rosa är så somrigt och karamelligt.. :)
Ha det så bra, kram Evelina

Petra-Lantlig Charm sa...

Det är så sött med rosa! Fast nu på sommaren har jag valt blått, hihi!
Kul med många besökare, min blogg växer med å det är så roligt!!

Ha en skön kväll!

Kram Petra

Rummet för välbefinnande sa...

Underbara bilder!!!!!!!
Jag har varvat jobbande med att njuta ute idag. Skönt att ha en dag med hemma-jobb när det varit så fint väder *ler*
Ha det fint!
Kram Mia

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Ljuvligt med rosa och gamla grejer och spetsar...

Finfina bilder
Ha det gott! kram Hillevi