fredag 3 juni 2011

Lycka för mig....:)))

Hej!!! Måste kika in med lite bilder från min oas, det har blivit lite nytt:))) Det är en riktigt het sommardag & jag mår så bra:)))))) Jag går här hemma & plockar & njuter.....Jag har satt upp en gardinstång & ytterligare en spetsgardin för att göra det lite mer ombonat....

Loppisfyndat nattduksbord, måla eller inte måla....auktionsfyndad resväska som ingick i ett litet gäng väskor.....älskade gamla örngott....Vet Ni idag var vi & hämtade de allra allra finaste gamla verandafönster & jag kan bli heeeeeeeelt galet lycklig av dessa skönheter.....De ska användas i ett stoooooooort projekt som jag längtat efter:))))

Vi dricker lite iste & vilar i järnsängen när det blir för hett:))))

Poolen är uppe & håller på att fyllas till sonens stora glädje.....

Här inne i min lilla värld bland alla mina älskade loppisfynd mår jag som bäst:)))
Tack för att just DU tittar in & gör min dag!
P.s Tänk på att de flesta bilder är klickbara till större format:))


Ikväll firar vi finaste Isak, sonens bästa vän....

Malin

25 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Jag förstår precis.....
Sitter också ute och njuter nu och det är helt fantastiskt.
Snacka om lycka!!!!!!
Dina bilder gör att jag bara känner mig ännu gladare.
Så fint det är Malin.

Nu får du njuta vidare av helgen - det ska jag göra!
Kram kram Mia

Vilmas Hus sa...

Förstår att du trivs i ditt uterum! Det är helt fantastiskt fint!! Och vilka underbara fynd du gjort! Iste låter svalkande och gott!

Ha en fortsatt härlig fredag!
Kram Charlotte

Anonym sa...

En vacker oas, som jag förstår att du gärna vill vistas i.När jag såg bilderna från ditt uterum så kom jag på att jag måste gå ner och vattna mina pellis-sticklingar och deras äldre kompisar, annars blir dom nog ledsna så här i hettan. Det är verkligen perfekt idag. Vanligtvis har jag ont av värmen, men idag mår jag gott.
ha en skön helg önskar
elsamarianne

Anonym sa...

Nej nej, inte måla ett fint björkbord från 10-20-talet, helt galet. Det är ju just för att det är i orört originalskick som det ser så fint ut. Vitt däremot...tja, platt och tråkigt och ser ut som alla andra vitmålade möbler. /vänligen Lisa.

Mitt hvite hus sa...

Skjønner godt at du nyter livet i denne helrige oasen.. så sjarmerende og koselig.. saften så så deilig ut..

god helg

klemmer

Anonym sa...

Det ser helt underbart ut i ditt fina uterum.
Soliga kramar.
Ninni hagagården

Margareta sa...

Mysigt är bara förnamnet.....
Dagens väder är underbart.
Jag målar bräder till taken.Bräderna är låååånga och måååånga...

ha en fortsatt trevlig dag och helg!
Kram margareta

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja din lilla oas ser så mysig ut... Skulle kunna lägga sej på sängen och bara njuta!
Tittar alltid in till dej men varit dålig att kommentera... Men nu blir det bättre sommarlovet börjar på måndag !
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Dronninghuset sa...

så vakre bilder.
og så fint dere har det.

;-))
ønsker deg, dere en riktig god helg,
klem Tove i dronninghuset

Änglarnas hus sa...

Visst har vi det ljuvligt idG!..hAr en liknande dag som dig..dock fylls ingen pool!

HA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DEN SOLIGA HELGEN!!

Kram Sanne

Lyckoslanten sa...

Här var det verkligen rofyllt! Här hos mig är det aningen stressigt men snart ska jag ha det så där skönt i min oas! Fortsätt njut! ♥

Livet på Vestergård sa...

Undras just vad du har för stort projekt på gång :)
Gamla fönster kan ju vara bedårande vackra!
Ha det bra.Kram Kicki

HWIT BLOGG sa...

Såå vackert uterum! En härlig oas...
Önskar dig en underbar helg!
Hälsningar från ett varmt och soligt Öland och Titti

Vardag och flärd sa...

Så underbart fint! Fortsätt att njuta av allt ditt vackra!
Kram Eva

Färjtorp sa...

Förstår att du mår toppen i ett sånt fint ställe, skulle jag med göra!!!!

Ha en fin helg!
Kramar Johanna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Underbart fint:)
Förstår precis hur du könner när du är i din ljuvliga oas:)

Ha en skön helg
Kraam Susanne

Tinas vita bo sa...

UNDERBART vackert!!
Och såå romantiskt...
Det kan man verkligen kalla oas!!

Ha en härlig långhelg

Kram Tina

dagdrömmar i vitt sa...

Tack själv för att du gör vår dag med dina fina bilder. Ser ju helt fantastiskt ut :)
Kramkram / Nettan

Hemmavid sa...

Du har ett så bedårande vackert uterum, Malin.. Blir så imponerad varje gång du visar bilder därifrån!

Tack för inpirationen du ger!
Kramen Jenny

Joyforhome sa...

åhhh vad ljuvligt du har det i din idylliska oas! hoppas på att få se fler bilder därifrån. Det är så skirt och vackert!

Kram Malin

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Hej Malin,
Vilken underbar oas du har!!
...en otroligt ljuvlig plats att spendera ledig tid :)

Kram från Australien♥

liven sa...

Et deilig sted du har der heldige Malin!
synest nattbordet var kjempefint....men vanskelig å råde deg om du skal male eller ikke.....Er du usikker, så vent en stund da!

Ønsker deg en fin helg...og nå er solen kommet her også :o)

Anonym sa...

Vilka underbara bilder!!!!
Så fiiiiint du haR det!
Blir nästan lite avis!!!!
Skojar bara!
Ler!!!!
Ha en fin helg!
Kramar Kathrine
Fågel Blå

Corrina sa...

Så fint, där skulle jag med kunna ligga hela dagen. Kram

LOPPISLIV sa...

Vilken underbar oas du har Malin! En bra bok och jag skulle kunna tillbringa halva dagen där i din vackra järnsäng :-)) Vackert litet sängbord, men svårt att säga om du ska måla det eller inte, känn efter först.

Vilka härliga dagar det har varit, vädret har ju varit helt underbart, och lika fint i dag också, får nog bli en tur till havet idag igen tror jag bestämt :-)) Ha en underbar dag. Kramis Paula