söndag 5 juni 2011

Malin.....

Hej!!! Trivs bäst bakom kameran, ser ganska obekväm ut:))) Sonen tog dessa bilder härom kvällen innan vi skulle iväg....Det ser ut som jag står brud:))) Har ju varit ganska anonym här på bloggen.....Men som andra bloggare kan det vara kul att få ett ansikte:)))

Känns vääääääldigt konstigt att stå "modell"....*ler*....Sonen tyckte det var kul att fota:))

Min amishklänning från Noa Noa tillhör mina favoriter, den har dock två år på nacken:)))

En bukett sommarblommor till värdinnan av smörblommor, akleja, hundkex, ormbunke, humleblomster...... Tack snälla Ni för Era fina kommentarer i förra inlägget!!!

Ha en skön dag:))

Malin

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!!
Vilka vackra bilder på dej!
kul att se ett ansikte på dej!!!!
Underbar klänning, jag har en likanande fast en Olars Ulla, en svagt rosa,,,
den skall jag börja använda nu när värmen är här!!!!
Ha en fin Dag!
Kramar Kathrine
Fågel Blå

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Trevligt med en bild på bloggerskan själv... Vacker klänning du har passar dej precis..
Ha en bra dag !
Kraam
Sanne

Norrfrids Eija sa...

Nu kanske det kan bli fler bilder på bloggerskan själv, dessa blev ju jättebra och vilken vacker gåbortklänning sen då...

dagdrömmar i vitt sa...

Jag tycker du ser riktigt somrig ut, super söt :)
kul att få se bilder på bloggarna tycker jag. Fast jag trivs själv inte framför kameran... ;)
Önskar dig en skön dag ! Kramkram / Nettan

Tulipa sa...

Hej Vännen!

Vilken sommarflicka!!

Jättevackert!

Vissa kläder använder man flera år och andra bara kort...men det är ju toppen när det håller i stil lite längre!

Kram Mariette

Hemmavid sa...

vacker som en brud! ;0)

Och sååå fin klänning. Vackert när det är längre mitt bak!

kramen Jenny

Made in Persbo...Carina sa...

Du är så vacker gumman!
Kram, Carina

Källeboda lantliv sa...

ja det är alltid kul att få se ett ansikte ..jag har nog också varit ganska anonym ..kanske dags att visa sig ...du är ju jättefin i den klänning ...i bland så får favoriterna hänga med länge i garderoben ..ha en skön kväll ..kram jeanette.kallebodalantliv

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Så kul att få se ansiktet bakom bloggen och jag tycker du är lika fin som klänningen.
Ser så sommarfint ut med dom härliga blommorna och växthuset i bakgrunden.
Spännande att få höra vad ni har för projekt på g.
Kraaam Ing-Britt

Marina sa...

Söner och kameror hör tydligen ihop just nu. Vår son fick ju tag i kameran förra helgen, när han och jag var på fotbollsplanen (han skulle fotas, inte jag!). Det resulterade i en bild på mig iklädd gummistövlar, kjol och fleecejacka sparkandes på en fotboll. Hm...

Du är hur fin som helst!

Kram!

Mitt hvite hus sa...

Så moro å få et bilde av Malin da... du er sommer fin og vakker... nydelig kjole... og din sønn er flink bak kamera..

Klem Kerstin

Helena, The Swenglish Home sa...

Du är SÅ söt och klänningen jättefin!

Underbara sommarbilder med en supersöt sommarflicka som modell - bra jobbat sonen att fånga mamma på bild, och bra jobbat Malin att publicera dem. För visst tycker vi läsare att det är mysigt att se våra bloggsystrar (och bröder) på bild, trots att vi är många som själva helst bor bakom kameran...

Kramar,
Helena

Vita verandan sa...

Hej!
Vad fin du är, så söt!
Bra att du visar dig också, då kör vi!!Hihi*
Barnen brukar gilla att fota, brukar bli några skratt vid fotograferingen, i alla fall här hemma.

Hoppas du har haft en fin dag och får en fin nationaldag, själv ska jag jobba:(

kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej vilka vackra bilder din son har tagit på dig. Klänningen va ju hur ljuvlig som helst. Ja de ser nästan ut som du står brud :)

Gillar verkligen ditt uterum i förra inlägget. Du har sååå mycket vackra saker där så man blir grön av avund, fniss.

Ha en skön söndagskväll
Kram Camilla

NataljaOblonskaja sa...

Men du, så snygg du är :) Och vilken klänning,
skitsnygg.
Hoppas du/ni fick det så trevligt på tillstäningen.
Camilla

Icka Skimmelgården sa...

Underbar klänning och super härliga bilder.
Kram till dig

Lyckoslanten sa...

Jättefina och somriga bilder på dig Malin i den vackra miljön! Så trevligt att få se! ♥

Hulda sa...

Du ser jo så sommerlig og fin ut der du står i den fine kjolen din. :) :) Takk for fine ord om kassen med lavendel i. :)

Solveig sa...

Så fine bilder av deg, Malin;o) Helt nydelig kjole. Passer så godt til stilen du elles har hos deg. Klær og interiørstil hører gjerne sammen også;o)
Skjønner godt hva du mener - jeg liker meg også best bak kameraet. Mulig jeg tør å titte frem jeg også en dag?;o)
Ønsker deg en flott uke, min venn.
Klem fra Solveig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är jättefin Malin, så fin klänning. Och buketten är en riktig sommarbukett, din son är en duktig fotograf också. Så roligt och ta såna här foton ibland.
Ha en fin nationaldag
Kramar
AnnaMaria

Norr om Köpenhamn sa...

Söt som socker i din fina klänning är du :o)
Idag har jag också bild på mig o barnen under helgens bad/picnic. Är inte heller ofta jag sätter in bild på mig själv eller familjen, men någongång då o då kan det vara skoj!

Ha en underbar Nationaldag idag!
Kramisar
Ulrika

STENLYCKA sa...

Vad trevligt att få en bild på dig Malin. Du är så
förtjusande i ditt utslagna hår. Klänningen är så söt och klär dig, du måste varit festens stjärna.
Önskar dig en fin nationaldag!
Kram Raina