torsdag 23 juni 2011

Midsommarblommor....:))

Hej!! Dagen före midsommarafton, F & jag har varit ute & plockat lite blommor:))) Finns massor längs vägkanten....Bara att frossa!!! Prästkragar, blåklint......


Vi håller så smått på att förbereda i tältet.....

Prästkragar är Midsommar för mig..:))

Jag kommer kika in med en liten dukning imorgon om det finns tid..... annars får Ni ha en jättebra Midsommarafton så syns vi på Midsommardagen:))

Idag har vi hyfsat väder, håller tummarna för imorgon!!!

Malin

25 kommentarer:

lavendel mio sa...

Nydelig bukett!!
Det fins så mye vakkert ute i naturen nå:)
Ønsker deg en nydelig midsommerdag, klem Hanne

Lina Gardelid sa...

Hej!

Då var det en tävling hos mig med en personlig tavla i potten!

Delta gärna!

Hälsningar Lina

Rummet för välbefinnande sa...

Jag ska ta mig en promenad nu och se om jag hittar mig ett fång med blommor :)
Ha en riktigt fin midsommar Malin!
Kram Mia

rosenälvorna sa...

Ser ut att bli jättefint i tältet, ser fram emot dukningen, om du hinner, annars glad och trevlig midsommar! Christina

Mariette sa...

Vad fint du gjort!!!

Nu håller vi som sagt tummarna för bra väder!!

Glad midsommar!

Kram Mariette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag håller tummarna, inte regn och inte blåst. Kommer och bli supermysigt i tältet.
Glad midsommar
Kramar
AnnaMaria

Louise sa...

Härlig bukett, stor och vacker!! Glad midsommar!

dagdrömmar i vitt sa...

Vilken fin bukett, visst är prästkragar midsommar:)
Ser fram mot att se din dukning, och inspireras :)
Glad midsommar på dig <3
Kramkram / NEttan

Vita verandan sa...

Ni kommer få en härlig midsommarafton hos fina dig. Vill önska dig en härlig midsommar!

Kram Anna

Norrfrids Eija sa...

Just när jag skrev på bloggen att vädret ser lovande ut, så öser det ner en stund senare -fast det är väl svensk sommar det? Därför njuter vi desto mer av de varma, soliga dagarna, eller hur?!
Ha en rolig och skön och fin midsommar, vännen!
Eija

Petra-Lantlig Charm sa...

Å det är så fint med alla blommor och bara att frossa, hihi! Ska plocka en stor bukett på väg till mina föräldrar imorgon, det är tradition!!

Önskar dig en underbar midsommar!!

kram Petra

Anonym sa...

Det är verkligen en riktigt fin svensk sommar bukett,det ser ut att bli jätte mysigt i tältet,hoppas bara att ni inte flyger till väders haha....Kram på er allihop önskar Bettan med fam.

Jenny sa...

Vilken vacker bukett Malin!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Kraam Jenny

Hemma hos Märtha sa...

Prästkragar och blåklint...kan inte bli mer midsommar än så! Blir jättefint i partytältet!!
Håller tummarna för fint väder i morgon!
Kram
Anne-Lie

Fågel Blå sa...

Åhh så fiiiiiiiiiiiint du gjort!!!
Önskar dej en fin midsommarhelg!
kramar Kathrine

Skimmelgården sa...

Åhhh så fint du gjort.
Ha en underbar midsommar
Kram Icka

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej malin !

Det blir toppen Fint att fira där inne.
Vi håller tumnarna! Att det blir fint Väder !

Ha en riktigt trevlig midsommar !

Kramar Sirpa

kråke sa...

Så vackert du har det!! Håller oxå tummarna för fint väder:))

midsommarkramar till dig...

kråke

Norr om Köpenhamn sa...

Så fint du har gjort det där i tältet :o) Hoppas att vädret blir ok hos er. Här kikar bara solen fram lite då o då, men igår hade vi en fantastisk kväll när vi hade bål i trädgården :o)

Önskar dig en riktigt härlig Midsommarafton!
Kraaaaaam
Ulrika

Livet på Vestergård sa...

Ja nu får vi frossa i naturens egna blommor.
Ha en riktigt skön midsommarhelg!
Kram Kicki

Anne-Lie sa...

Oooooo vad härligt det där såg ut!!!
En härlig midsommar önskar jag dig!!!
Kraaaam/Anne-Lie

Änglarnas hus sa...

Underbart fint Malin!!..Här skulle man få stämning om så regnet öste ner!!

jag var också ute i dekena igår och plockade lite :)

Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarafton goaste bloggisvän!!

Kramis Sanne!!

Tove `blogg verden sa...

Nydelige bilder du viser :)
Ha en flott helg
klem Tove

The Secret Garden sa...

Kikar in och önskar en riktigt fin Midsommar!!!

Mitt hvite hus sa...

Vakkert =)

ha en koselig midtsommer

klemmer =)