torsdag 9 juni 2011

Norregård som fotomiljö:)))

Hej!!! Idag är Anna Örnberg & hennes fotograf Tommy Durath här & lånar Norregård som miljö till deras nästa bok!!! Det blir en ny idèbok i samma härliga anda som de brukar göra:)) Den kommer i mars nästa år!!! Spännande....Jag har träffat dom flera gånger & i vintras var de här & fotade ett jättefint Julreportage som kommer till Jul i Drömhem & Trädgård:))

Här är goa Anna, jag & galna Tommy:)))

Mina föräldrar var här & släppte in dom på morgonen för jag jobbade till lunch!! Här instruerar Anna min mamma i en virkningsinstruktion från förra boken "Inred lantligt på ditt eget sätt"! Finns att köpa på Adlibris:))) De är fortfarande kvar....de har ställt till huset.....*ler*...men de är såååååååå duktiga på att återställa!!!


Malin

18 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Vilket spännande besök du har! Jag var och lyssnade på Anna när hon föreläste här i Österbotten på vårvintern.
Kram Kicki

Anonym sa...

Vilket trevligt besök, men jag förstår att dom väljer ditt hem som fotomiljö. Ditt hus är ju helt underbart.
Ha en fin kväll! Kram Åsa.Bakom berget.

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Hej!
Åh va kul!
Kram

Millas hem sa...

Härliga bilder Malin! Och de är ju precis lika mysiga som de visar sig på bild! =))

Kraaam

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad skoj då får vi se mer från ditt hem i nästa bok!
Kraam
Sanne

Frøken Jægers Hus sa...

Så gøy!!!

LOPPISLIV sa...

Ohhh så roligt Malin! Anna o Tommy är så himla rara och många goa skratt blir det också :-)) Ska bli jättekul att få se ert hem i tryck sen. Fina inlägg och fina bilder på söta dig också. Ha en fin dag (tog en paus i städandet, men inga skurborstar har jag på..hihiii) Kram P

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så spännande Malin, Anna gör ju så fina böcker. Kan förstå att dom gillar och fota hemma hos dig. Så roligt och få foto på fotografen.
Kramar
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så spennende da Malin...dette er nok kjempemoro... vi venter i spenning =))


klem Kerstin

Jolins Home sa...

Grattis Malin!

Ser fram mot att se bilderna. Du har ett underbart hem.

Kram Linda

Hemmavid sa...

Vad roligt, Malin!

Då ska vi hålla utkik efter reportage från Norregård!

Kramen Jenny

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej, från 10 000 meter sitter i ett flyg på väg ... Så kul å spännande med boken

Hälsningar Monica

Margareta sa...

Hej!
Så roligt!!
Förstår att ni haft en häftig dag.Anna och Tommy är ju riktiga personligheter.

Ha det gott!
kram margareta

Nette Cecilia sa...

Så trevligt för dig att få komma med i bokform också ,ser framemot resultatet,kramis Nette

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Dette så jo riktg gøy ut:)
klemklem

Norr om Köpenhamn sa...

Gud, vad det låter spännande! Ser redan fram emot nästa bok ;o)
Ha en underbar helg och njut av värmen!
Kraaaam
Ulrika

HANNES DAGBOK sa...

Så utrolig morsomt Malin!...på den andre side så skulle det bare mangle for hjemmet ditt er bare en vakker saga!
Gleder meg til boken!

Stooor klem!

Designe sa...

Så himla kul! Grattis! :)