måndag 4 juli 2011

Chokladblomma....:))

Hej Hej:)) Måndag & sista veckan innan semestern!!! Nu räknar jag ner! Lite nyloppade ljusstakar & ett gammalt mått, med rätta patinan! Perfekt som kruka:)))

Fick tag på ett par chokladblommor på Plantagen! F & jag har varit i sta'n & fixat en massa ärenden till han fyller år nästa måndag! Resten av veckan är fullbokad så det var bara att ge sig iväg:)) Nya roligheter på G!!! Berättar mer sen!!!

Trevlig Kväll & Tusen Tack förr ALLA fina kommentarer om mitt tvättställ!!
Ses imorgon, nu stavprommis:))

Malin

11 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Så fina ljusstakar!!!! Måttet är så fint, jag har ett typ lika.
Chokladblomma har jag aldrig haft, verkar så mysig.
Ha de gott.
Kram Agnetha

Systrarna Hjertén sa...

Samma här - nedräkning!!!

/Frida

STENLYCKA sa...

Vilka vackra bilder på dina fynd!
Idag är det min första semesterdag, så sköönt!
Allt gott till dig!
Kram Raina

Lyckoslanten sa...

Chokladblomma måste jag kolla in och spännande att se vad nytt du har på gång! Så vackert med levande ljus i sommarkvällen! ♥

Hulda sa...

Så flott det vaskeinnlegget under var. Likte så godt bildet der håndklærne henger på gjerde. Vakkert.

Herlig den krukken du har funnet, og lysestakene. Fikk meg til å tenke på september og høst. Men, nå er det deilig sommer. :)

Fågel Blå sa...

Så mycket fint du visar!
Blomman är så ljuvlig!
Måste nog ila till Plantagen och se om jag kan hitta en också!
Ha en fin Dag!
Kramar Kathrine

Gabriella sa...

fina ljusstakar..vad gör manmed en chokladblomma?? kram

LantlivsAnette sa...

Åhh så fina ljusstakar..och det där måttet, tänk att man kan hitta så fina saker på loppisar...toppen för oss som är sakletare o gillar gamla fina saker..
Ha det gott
Kraaam Anette

Änglarnas hus sa...

Snyggt Malin! Jag föll också för cholkadblommans charm..så sirlig!!

ha en bra sista vecka på jobbet! Kramis Sanne

Vita verandan sa...

Nu gör du oss nyfikna...kul när något roligt är på gång:)
Ja nu räknar vi ner, jag jobbar två dagar till seadn är det ledigt ett tag.

Tack för din röst, en kul tävling med hård konkurens.

Kram Anna

Vintage House sa...

Hej
Härliga bilder!
Så kul med en massa roligheter....
Retrotjej, ja lite har alltid gillat mönsterna som var då och nu känns det roligt att släppa in det i inredningen...
kram
sandra