söndag 3 juli 2011

Ett tvättställ i det fria.....:)))

Hej!! Har fixat mig ett litet tvättställ i det fria! Det står vid uterummet med vacker utsikt över ängarna:)) Lycka.....

Underbart att stå här efter en timmes stavgång en tidig morgon:))

Jag njuter verkligen här...."offrade" en liten vacker rosenknopp till min tvålask.....Den har jag fått av Ingrid som har vackra butiken Atmosphere i Göteborg!!

Fick så fin värdinnegåva av vännina S på Midsommarafton....vacker handduk & olivtvål från Linum!

Tunn klänning från cream, perfekt att ha under min nya klänning från HonkyDory, kanske jag visar någon dag:)) Överst långt härligt linne från Noa Noa....

Jag älskar dessa stora emaljerade handfat (från Kockums så klart), har flera stycken i olika storlekar:)) Köpta på loppisar & auktioner......

Ha en bra dag Alla Ni fina som tar Er tid att kika in hos mig!!!

Malin

32 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Vilket fint ställe att stå och tvätta sig på :) Där behöver man inte göra sig någon brådska!
Ha det bra .Kram Kicki

Anonym sa...

Underbart....där kan man stå och tvåla sig i en evighet!! Du har gjort så fint!
Blogger bråkar med mig så jag kommenterar som Anonym, men du hittar mig på marita-edeby.blogspot.com
kram, Marita

Hem & Drömmar sa...

Men så mysigt, sån hörna kanske man skulle försöka få till. Får nog börja hålla utkik efter bra saker att orda det med ;).
Ha en bra söndag, kram Ing-Britt

Tinas vita bo sa...

Vad härligt somrigt det ser ut!!
Påminner mig om min barndom på landet... :)
Jättefint gjort!

Ha en fin söndag!

Kram Tina

Madame Edith sa...

Ser ju helt underbart ut!!!

Kram/M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kan konsten och göra det sommarfint, sånt gillar jag. Tror vi är några stycken som har såna tvålaskar, hon måste ha ett stort lager av dom.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Så underbart där!!!! Så vackert!
Ha en fin söndag.
Kram Agnetha

Jolins Home sa...

Hej Malin!

Lika inspirerande bilder som vanligt! Så vackert du gjort.

Vill bara meddela dig och dina läsare att Jolins webbutik har öppnat i dagarna. www.jolins.se

Kika gärna in!

Kram Linda

Änglarnas hus sa...

Mys, mys att stå där och göra "morgontoalett" i det fria!!
Ha en bra dag!! Kramis sanne

Lyckoslanten sa...

Precis ett sådant tvättställ vill jag ha vid sommarstugan därifrån jag kom just. Jättefint och inspirerande! ♥

vitadrömmarobusigabarn sa...

underbart ställe ute i det gröna!
Så vackra bilder
kram Tina

Susanne sa...

Så härligt somrigt.

Marie sa...

Så somrigt och fint det ser ut, jättehärliga bilder!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Puumuli sa...

Ja, där kan man verkligen njuta av sin morgontoalett!

Ha en fin söndag!

Kram
Sari från Puumuli

Fia sa...

Helt underbart, man riktigt känner rosendoften...!
Jag älskar också emalj, det är så levande o blir nästan ännu finare när det är lite kantstött. Nu senast jag var på loppis hittade jag ett emaljfat, en mugg, en kanna & ett mått i vit emalj med svart kant. Alla hade en ros på ena sidan. Superfint--dottern ska få ha dem i lekstugan;)
Kram fia

Fröken Grön sa...

Vilken underbar plats för sin morgontvagning! Och så duktig du är som är ute och stavgångar om morgnarna, önskar att jag också tog tag i något sådan...
Önskar dig en fin söndagkväll och en bra start på den nya veckan!
/Anna-Karin

Vita verandan sa...

Du har så fint i varje vrå! Har du semester snart eller börjar du med v 28? Härligt att åka till Öland, där har jag aldrig varit. Jag nu har jag bunkrat upp med böcker.

Kram Anna

Hemmavid sa...

Åh, så fint!

Kramen Jenny

Källeboda lantliv sa...

Fina bilder du bjuder på ..häärligt somriga ..kram jeanette.kallebodalantliv

Så Vitt Jag Vet sa...

Ser helt underbart ut ! Gammaldax romaniskt ,man får en känsla att tiden står still !
Kraam
Sanne

Margareta sa...

Så underbara bilder från början till slut.....
man blir riktigt sugen på att tvätta fötterna i det stora handfatet....och njuta...

ha det bra denna vecka!
Kram Margareta

Gabriella sa...

Sååå fint du gjort!! kram

LOPPISLIV sa...

Så himla fint du gjort Malin. Kan tro det är mysigt att tvätta av sig där med den underbara utsikten, total ro och all grönska runtomkring....Ljuvligt fint!!! Nya klänningen från HunkyDory vill vi gärna se :-))

Kram Paula

Lina Gardelid sa...

Hej Malin!!

Du är en av vinnarna av en personlig tavla som jag lottade ut hos mig i förra veckan!! Hör gärna av dig till mig så fixar vi den till dig!!!

Mvh Lina

kathas kortmakeri sa...

Tack för ett härligt sommartips kommer bli perfekt på vårt sommarställe utan badrum.

Kram
Katha

Annelie sa...

Underbart vackert..:))
Ha en härlig dag,vännen..KRAAAM!!!

Nordingården sa...

Såååå smakfullt och lantligt!!! Mari.

Vintage House sa...

Hej
Ser underbart ut, härligt med de vackra ängarna.
önskar dig en skön start på veckan!
kram
sandra

Yvonne sa...

Det är det här som är sommar. Ska nog också göra mej ett tvättställ(e).
Ett tips om minirosor. Plantera i större kruka. Jag planterar dom även i blomlandet, kommer år efter år.
Ha en fortsatt skön sommar.
Hälsningar Yvonne

Lilla Kråkslottet sa...

Det blev ett härligt tillhåll! Jättefint blev det! Ha en fin vecka!

kråke sa...

Vilka härliga somriga bilder...och tvålkoppen är fantastisk...fint med rosenblad i vattnet...förstår att du är ren och fräsch som en rosenknopp;))

kram på dig

kråke

barbrok sa...

Härliga bilder du visar!! Inspirerande!
Kram Barbro