söndag 3 juli 2011

Ett tvättställ i det fria.....:)))

Hej!! Har fixat mig ett litet tvättställ i det fria! Det står vid uterummet med vacker utsikt över ängarna:)) Lycka.....

Underbart att stå här efter en timmes stavgång en tidig morgon:))

Jag njuter verkligen här...."offrade" en liten vacker rosenknopp till min tvålask.....Den har jag fått av Ingrid som har vackra butiken Atmosphere i Göteborg!!

Fick så fin värdinnegåva av vännina S på Midsommarafton....vacker handduk & olivtvål från Linum!

Tunn klänning från cream, perfekt att ha under min nya klänning från HonkyDory, kanske jag visar någon dag:)) Överst långt härligt linne från Noa Noa....

Jag älskar dessa stora emaljerade handfat (från Kockums så klart), har flera stycken i olika storlekar:)) Köpta på loppisar & auktioner......

Ha en bra dag Alla Ni fina som tar Er tid att kika in hos mig!!!

Malin