tisdag 19 juli 2011

Loppisfynd del 2....:)))

Hej!! Kul att Ni var så många som kikade in igår på mina fynd:)) Här kommer lite till...Ljuvliga spetsar i olika mönster, blir alltid extra glad när jag hittar sån't!!


En 6-7 fantstiskt fina gardiner som ska kokas & stärkas....*ler*....Kan ju även användas som finaste duken:)) En hel hög med fina örngott med spets & tallrikar med lila mönster....


Dessa med glas i locket tittar jag alltid efter:))


Är galet glad för kantareller har redan dragit hem ett antal kilon......:))




Måste bara visa....kolla vad mamma & jag plockade på vårt favvisställe igår!!!
Det blev en hel del på morgonrundan idag oxå, så nu bli det till att rensa.....:)))
P.s blogger krånglar med mig, får aldrig bilderna på plats utan att redigera om ett ANTAL gånger.... Grrrrrrr, har Ni det oxå så???

Ses imorgon!
Malin

10 kommentarer:

cat sa...

Vilka underbara fynd du har gjort! Älskar de där gamla burkarna, så himla användbara och snygga i skafferiet :D
Hmmm, tror jag ska ut och kolla efter lite gult guld jag också.
Ha de gott. Kram, Catarina

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, ännu mera fynd!!

Ha en bra dag :)

Kram från Australien♥

emilias gömmor... sa...

Vika fynd!!! Och sååå mycket kantareller, mumsigt! Ja, jag kan säga att jag har haft strul också idag med j***a blogger! Tror jag har suttit här i minst 2 tim för att få bilder och text rätt. Bilderna fixade sig, men texten, nej, det vill inte sig riktigt... Men nu är det utlagt i alla fall...

Gabriella sa...

spetsband får man aldrig för mycket av =)) kram

Susanne sa...

Hej!
Finfina fynd....du hade nog tagit det bästa, var i Bredsättra idag ;)) Ett stort fynd fick jag dock med mig hem!!!
kram susanne

Magdalena sa...

heia... virkelig herlige loppisfunn du viser i bloggen, lucky you...
klem,magny

Tulipa sa...

Hej Malin!

Vilka fina saker!!
Åh man blir så glad för alla skatter man faller över...

Vilka mängder med kantareller!! Jag plockade en del igår faktiskt, men har inte riktigt de ställena som du tydligen har! Härligt!

Hoppas du har det fin fint!
Tyckte mig höra att ert hem kommer ut i nästa Lantliv?

Kram Mariette

underbarahem sa...

Så mycket fina saker du har hittat på loppis...gillar plåtburkarna, spetsen är underbar. Tänk så mycket vackert det finns...
Gillar din blogg den är jätte mysig...

Birgitta :-)

Vardag och flärd sa...

Ja, du har storfyndat kan man säga, och vackra saker är det!
Ja, jag tycker det är mycket krångel med blogger!
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Härligt med skogens guld!!! Mmmm....
Å vilka fina fynd du har gjort!
Kram Agnetha