måndag 11 juli 2011

Grattis Vår Filip 12 År..:)))

Hej!!! Idag fyller vår F hela 12 år, himmel vad fort det går! Det var mysigt kalas i trädgården igår:))) Här hugger han in på farmors goda marängtårta med stooooooora hallon på!!!

Vi dukade mellan uterummet & huset under bigarråträdet:)) Solen gassade....

Poolen är så skön att ha en sån här dag att svalka sig i, Jack ligger i skuggan:))

Parasollet kom fram för att ge lite behaglig skugga när solen rundade det stora trädet!! Tro det eller ej idag bli det tredje kalaset....min systers familj kunde inte igår! Så det är dags att duka igen:))) Det gör jag så gärna! Solen lyser dock med sin frånvaro idag på min första semesterdag....:((
Ses imorgon!


Malin

10 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Smyger mig in från trädgårdsjobb för att gratulera sonen din! Positiva kalas är ju alltid trevliga att ställa till även om de blir flera på raken. Ha en skön dag med tolvåringen! ♥

Källeboda lantliv sa...

du har en jättefin uteplats ..såå mysigt ! kalas är trevligt sätt att umgås ..speciellt ute på sommaren ..kram jeanette.kallebodalantliv

Marita sa...

Det ser fullkomligt underbart ut i skuggan under körsbärsträdet!! Vilka stora hallon!! Trodde det var jordgubbar! Vi hade också kalas igår, yngsta barnbarnet fyllde 2 år så då var det kalas hos vår dotter! Jag hade med kakor, bullar och tårta, min tårta vad dock garnerad med köpe hallon och köpe jordgubbar....men gott blev det i alla fall! Ha en underbar dag!
kram, Marita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hipp hipp hurra, grattis till Filip. Bra med flera kalas, då blir det god tårta många dagar. Så fint du dukat också Malin.
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Fina bilder från ett mysigt kalas förstår jag.
Grattis till sonen.
kram
Hanna

Hem & Drömmar sa...

Så fint du dukat där under trädet och sådan god tårta ni ser ut att ha.
Härligt med kalas i dagarna tre :).
Kram Ing-Britt

Annelie sa...

GRATTIS till grabben,en liten hårdrockare ser jag..:)) Åååå så vackert du dukat,ser ut som på en gammal svensk film...:))Jättemyyyysigt!!
KRAAAM vännen och ha en skön kväll!!

Livet på Vestergård sa...

Grattis till 12-åringen!
Härlig tårta sonen fick ,och det ser så mysigt ut där under bigarråträdet.
Kram Kicki

Livet på Vestergård sa...

Grattis till 12-åringen!
Härlig tårta sonen fick ,och det ser så mysigt ut där under bigarråträdet.
Kram Kicki

Millygarden sa...

Grattis till Filip på 12årsdagen! Såå fint ni dukat där i grönskan...ljuvligt mysigt!

kram Marina