torsdag 28 juli 2011

Happiness is not a destination.....

Hej!! Idag öser regnet ner:(( Så jag fixade mig ett litet sommarstilleben....Gillar den här fina tavlan som jag köpt av goa Mariette, klicka här kommer du dit!! "Happiness is not a destination it's a way of life" Det är mitt nya motto....det var ett fåtal av Er som gissade rätt igår:)) Det ska bli en butik i Ladan!!!!!! Ni kommer att få följa mig på vägen dit som kommer vara lååååååååång & gå i ett bitvis långsamt tempo då vi gör ALLT själva....:)) Jag berättar mer om det en annan dag!

Längtar alltid till Bödabukten på sommaren, jag tröstar mig med lite sand därifrån....

Vi kanske åker dit några dagar om vädret blir bättre vill säga.....

Babyblå filtar som jag fyndat på det stora varuhuset.....10 kr st:))

Tänk vilken växtkraft, lilla violen grenar ut sig i pipen på lilla kannan:)) Så charmigt!

Det blev många bilder idag, hoppas Ni fick lite sommarkänsla om det regnar på ER:( Håll koll på blommorna om Ni sätter dom i ljusstakar....hu.... om det skulle börja brinna...

Seee Youuu!!!



Malin