söndag 31 juli 2011

I min Favorithörna....:)))

Hej!! Kikar in med min favorithörna idag:) Här trivs jag med att sitta & blogga eller småpyssla med alla mina pinaler....

Bättre väder idag:)) Vi kommer att åka bort några dagar, behöver vila min arm efter allt målande....Det passade bra nu eftersom vi har släktingar som kan bo i huset:)) Skönt med folk här hemma & för lilla Freja! Jack följer med oss!!

Har bara en vecka kvar på semestern så nu vill jag bara vara med familjen:)) Bloggen får stanna hemma....Vi hoppas på sol & bad & givande loppis & fika turer:))

Ha det gott så ses vi när jag är hemma igen:))

Kram Malin

27 kommentarer:

It's me sa...

What a great place !!! i really like it !!...love Ria...xxx...enjoy your Holliday....xxx..

Hem & Drömmar sa...

Önskar dig en trevlig resa :)
Kraaam Ing-Britt

Lauras Fina i Livet sa...

Ha det skönt och klokt att lämna bloggen hemma...vilken fantastisk hörna...med massor av pysselgrejer...ett så fint skåp!!

Tinas vita bo sa...

Vilken härlig "hörna" du har!
Skåpet är ju fantastiskt och vilka skatter du har där... :)

Ha det så skönt

Kram Tina

Livet på Vestergård sa...

Jag förstår att du trivs där i din vackra hörna.
Ha en skön semester tillsammans med familjen!
Kram Kicki

Lilla Lycksta sa...

Förstår att hörnan är en favorit, så charmig och fin. Ha en skön ledighet tillsammans med familjen och borta från bloggen.

Kram Camilla

underbarahem sa...

Det är inte konstigt att det är din favorit hörna... vilket underbart skåp... och alla prylar. Ha en skön ledighet...
Kram Birgitta

Marthina, Holmbytorp sa...

Det är en underbar hörna du har skapat åt dig, där förstår man att du finner lugn och inspiration! Kram! Marthina

Vita verandan sa...

Ha en skön sista vecka, jag inleder min sista i morgon också. Mysig hörna med mycket smått och gott:)

Kram Anna

HWIT BLOGG sa...

Åhh så fint! En sån liten arbetshörna skulle jag mer än gärna vilja ha...massor av fina saker!
Ha en härlig vecka!
Kram
Titti

Källeboda lantliv sa...

hej ..volken mysig favorithörna du har ..den hade jag med trivts i ...personliga ting ..att vila ögonen på ..jättefint skåp ..ha det bra på din semestertripp..kram jeanette.kallebodalantliv

Landbohaven sa...

Et hyggeligt og dejlig hjørne du der har.

promenader på landet sa...

Hej vännen förstår att du trivs i din fina hörna! Må så gott kram Maria

cat sa...

Åhhh, din hörna ser så mysig ut! Hoppas att ni får en skön och avkopplande vecka och kommer hem med laddade batterier för hösten.
Själv börjar jag jobba i morgon :-(( hade gärna varit ledig ett tag till.
Ha de gott. Kram, Catarina

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig plass... skjønner godt du trives der...

kose deg masse den siste ferie uken..

klemmer Kerstin

Rummet för välbefinnande sa...

Men Malin - GRATTIS!!!!! Läste precis om butiken.....
Jag har ju inte varit så blogg-aktiv under semestern så jag har missat så mycket märker jag. Nu kände jag bara att jag behövde få lite inspiration hos dig här och då läste jag om projektet. Jättespännande att följa din resa!

Har också sista veckan på semestern nu. Har haft så härliga dagar med underbara besök - och som kronan på verket hade vi en helt galet givande loppisrunda igår. Har nog aldrig varit med om maken. Hoppas du får lika bra tur du också, så att du hittar en massa kul saker.

Ha en bra vecka och njut allt vad du orkar.
Kram Mia

Lyckoslanten sa...

Ja du har full koll på dina pinaler! Låter mysigt att åka iväg med familjen på avkopplande semester. Ha det så gott! ♥

Änglarnas hus sa...

Det gör ni hhhelt rätt i..ha en mysig ledighet i värmen!!

Kraaam Sanne

Fröken Grön sa...

Du, den där hyllan kan jag knappt se mig mätt på!
Fullkomligt underbar!

Ha en riktigt fin semestervecka!
/Anna-Karin

Rosor och Spetsar sa...

Förstår att gillar denna härliga plats , så mysigt och inspirerande.
Låter härligt med en familjetripp, hoppas du hittar härliga loppisar på vägen
Kram
Annelie

Norr om Köpenhamn sa...

Tack för din söta kommentar hos mig :o) Skönt att vara tillbaks igen, men oj vad mycket fint jag har missat hos dig. Jätteskoj det där med ladan (jag hade mina aningar ;o)). Men då måste jag berätta en hemlis för dig, här på andra sidan sundet ska det också bli en liten, väldigt liten butik. Garaget är under ombyggnad och det är här min framtida vintagebutik ska få bo :o) Vi hade förhoppningar om att kunna öppna redan nu i höst, men än är det mycket kvar att göra, så vi satsar på att öppna till senvåren. Så nu kommer du att förstå vad mitt nästa inlägg handlar om och var alla fynd också ska få bo ;o)))

Vilket fantastiskt hem du besökte. Tack för att du ville dela med dig av alla de fina bilderna!
Kram på dig och ha en skön semester!
Ulrika

Ellinor sa...

Hoppas du får en skön och avkopplande semester före jobbet drar igång. Kan man behöva!
Ville bara tacka för tipset ang Lizes butik i Nybro. En riktigt trevlig butik som jag besökte igår. En riktig njutarstund.
Ha det gott!
Kram
Ellinor

LOPPISLIV sa...

Fin hörna du skapat där, ditt postskåp är helt underbart, ögongodis!!! Ha det nu så bra på semestern. Kram på dig / Paula

the shed sa...

Jag dreglar när jag ser ditt skåp. tänk om jag hade ett sådant...det går ju att drömma iaf.

kramen!

Nordingården sa...

Grattis till det fina reportaget i Lantliv, vilket vackert hus du har, och fin familj! Bilden nedan på radion och kantarellerna så läcker liksom bilden på vedspisen, vilken känsla... ha en fin helg!! Mari.

Anonym sa...

Wіth havіn so much contеnt ԁo you evеr гun іnto
any pгoblems οf рlаgorism oг copyгight violаtiοn?
My ѕite has а lot of unіque content I've either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my permission. Do you know any techniques to help reduce content from being stolen? I'd
гeally аppгеciate it.

Take a look at my web sіte - build a boat

Anonym sa...

Pleasе let mе know if you're looking for a writer for your weblog. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd loνe to ωrite some content for уour blog in exchange
for a lіnκ back to mine. Ρleаsе blaѕt
me an еmаil if interestеd. Rеgаrds!


Fеel frеe to surf to my webpage .
.. Hypothyroidism Treatment