torsdag 21 juli 2011

Idag läser jag om oss i Bolig Dröm...:)))

Hej!!! Idag bjuder jag på en bild av bloggerskan (med kläder från Noa Noa) med fina Bolig Dröm i famnen:)) Som jag berättat förut är ju vårt uterum framsida på tidningen..... helt otroligt!!! (Tyvärr är den ju inte lätt att få tag på här men det går bra att maila till Bolig Dröm & beställa lösnummer eller prenumeration:)) Det är nr 6/2011.)

abo-boligdrom@egmonthm.no

Reportaget var på hela 7 sidor & det är duktiga Anna ( som har auktion på en superfin järnsäng idag, kolla in det:)) & Carina som varit här & gjort det!!! Det var ju med i våras i Trädgård & blommor Oxå:) Kul att de valt lite fler bilder här!!

Jag är på en helsida i tidningen.....känns overkligt:)) Vädret är inte med oss, jag är inte gnällig......men gärna uppehåll så jag kan måla.....!!!! Det var allt för idag!
Ses imorgon:))

Malin

32 kommentarer:

Emma sa...

Så roligt! Ditt hem är så vackert så det är inte konstigt att det kom med i tidningen...eller på framsidan! =)
Ha en härlig dag.

Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

Susanne sa...

Stort grattis....va kul!!! Måste vara lite overkligt att se sig själv på helsida ;))
kram susanne

Jolins home sa...

Hej Malin!

Grattis till ett fint reportage. Inte ett dugg förvånad. Ert hus med omnejd är ju alldeles underbart.

Kram Linda

Norrfrids Eija sa...

Det vackraste av vackra uterum har du, en dröm och inspirationskälla för många här som läser! Tur att reportaget fanns också i en svensk tidning!
Ha det gott,
Eija

cat sa...

Ohhh, grattis! Vilket fint reportage om ett fantastiskt uterum.
Ha de gott. Kram, Catarina

sylvia sa...

hei. ja dette bladet her kommer i min postkasse,
så gøy med kjente liksom.
flott reportasje fra dere,
gratulere masse,
klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, ser ut och vara ett jättefint reportage. Såg att Anna säljer den fina sängen, hade jag plats skulle jag bjuda direkt.
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

Grattis! Va roligt att vara med i den fina tidningen. Ditt uterum är ju fantastiskt fint och du inspirerar såå många.
Kram Åsa.

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint..och du är såå fin..alltid roligt att få se dig !! Ser att du har samma tunika på dig i tidningen som jag har !!
Kraaam Anette

Hem & Drömmar sa...

Hej Malin!
Vad roligt med ett så stort repotage från ditt vackra uterum och hem.
Kram Ing-Britt

Lauras Fina i Livet sa...

Åhh vad KUUL...det nr måste jag köpa...har köpt någon gång tidigare...en helt underbar tidning!!
Kram till dig Maria

Marita sa...

Vad roligt!! Härliga bilder!! Förstår att det blev ett stort reportage då ditt uterum verkligen är speciellt!! Sååå fint!
kram, Marita

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vad kul, ditt uterum är så charmigt och vackert!

Trädgård och blommor-numret har jag sparat ;)

Kram kram

the shed sa...

Uj uj, så roligt! Grattis, jag vet att det kan vara svårt att hitta tidningen men ska göra ett försök. Blev så nyfiken nu..jag får kolla in ditt uterum lite extra nu här.

Må så gott!

kråke sa...

åhh vad fint reportage och vilken bra bild på dig:)) Ska se om jag får tag i tidningen:))

Kram på dig här ösregnar det just nu...

kråke

Lyckoslanten sa...

Jag tycker att det är trevligt att se dig på bild! Jag skulle gärna ha den tidningen också. Nu tog jag en paus och sitter vid havet och hör ett mysigt regnsmatter på husvagnstaket... Inget väder för någon som vill måla förstår jag! ♥

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!! Vad jättekul!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

gamla skolan sa...

Ser så fint ut ! Ska se om jag kan få tag på tidningen !! Pressbyrån brukar ha många olika att välja på !
Kramar // Susanne ♥

promenader på landet sa...

Hej vännen, vad roligt att få ett så stort reportage från ditt uterum! Jag ska försöka få tag i tidningen:) Må så gott kram Maria

Vintage House sa...

Såg det hemma hos Carina och det är verkligen superfint:)
ja vädret är si så där tråkigt att det ska regna...
ha en skön fortsatt sommmar ta hand om dig och njut
kram
sandra

Nordingården sa...

Grattis till reportaget, det ser jättefint ut och med det vackra hemmet är det inte konstigt du hamnar på framsidan, och så snygg du sjä'lv är!!!!! Mari.

Gabriella sa...

så skoj och hedrande för dig och du är så värd det.. Kram

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Grattis till fint reportage!

... Uterummet är ju helt ljuvligt :)
Har sparat en del bilder i inspirationssyfte.

Kram från Australien♥

LOPPISLIV sa...

Ohhh vad roligt Malin, grattis till reportaget, men jag är inte alls förvånad för du har ett så himla vackert hem!!! Så söt och fin du är i Noa Noa kläder, härlig färg på blusen och linnet. Ha nu en fin fredag. Kraaaam Paula

Källeboda lantliv sa...

vad kul ..grattis ! mångas dröm ...så fint ..och du är lika fin i dina nya kläder ...kram jeanette.kallebodalantliv

Anonym sa...

Hej, hej Malin!
Min svägerska har den tidningen för hon bloggar och har en chabby chic affär i trädgården. Den är ju inte svår at få tag i här i Norige. Det är sååå fint hos er och uterummet jättemysigt.
Ha en riktigt fin sommar och hälsa familjen.
Kram Kristin Bärby

rustik charm sa...

Hej Malin.
Å så kul med reportaget,grattis. Och framsida och allt:)
Ja här regnar det och är trist idag men jag har en mysdag med tända ljus:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilket fint reportage!! Söt bloggerska oxå;)

Ja, här hoppas vi oxå på uppehåll, har en hel del målningsjobb som väntar..

Kraam Jenny

Annelie sa...

En naturligt vacker bloggerska med en jättevacker blogg..:)
Kram och ha en härlig dag!!

Fröken Grön sa...

Oj, så roligt! Nog är det en "skum" känsla att se sig själv och sitt eget hem i tidningen.
Önskar dig en fin helg! (Det där uterummet måste ju vara underbart att sitta i även om det regnar.)
/Anna-Karin

Willa Tammisto sa...

Hej!
Grattis till ett fint reportage!

Puumuli sa...

Grattis, uterummet är ju helt underbart!

Sari från Puumuli