tisdag 5 juli 2011

Jag förbereder ett reportage....:)))

Hej!! Jag håller på att förbereda för ett reportage i Expressens söndagsbilaga:))) Har fått frågan förut men då passade det inte....Så nu funderade jag över Midsommar & tackade ja!! Det är tredje gången uterummet kommer att synas i media & jag kan inte förstå....Meeeeeeen så himla kul så klart! Imorgon kommer en fotograf så jag har en del att stå i:))

Allt är i en enda röra.... har plockat fram lite för att se vilket jag vill ha med!!!! Har ingen aning om hur många bilder, mer än att det blir nog en helhetsbild & lite detaljbilder:)))

Kikar in imorgon med resultatet om jag får någon ordning......
Dags att stryka örngott...:)))


Malin

25 kommentarer:

Tinas vita bo sa...

Vad spännande!
Kan förstå att du har mycket att göra nu.. :)
Ha så kul och hoppas du visar bilderna...

Kram Tina

The Secret Garden sa...

Oj så roligt!! Och stressande samtidigt. Du skulle ju kunna använda dina egna bilder! :) Så snyggt! Gillar verkligen den där färgen på flaskorna.

Ha det bra!

dagdrömmar i vitt sa...

Ååå vad härligt, inte fel att få ett sådant erbjudande. Grattis<3
Du hittar säkert saker så det blir finfina bilder. Lycka till, ser fram mot att få de bilder senare!!:)
Kramkram / nettan

Anonym sa...

vad kul, då får vi se när det är dags att se resultatet. lova att du påminner när det publiceras...kramis semlan(mys och hemtrevnad)

Millygarden sa...

Spännade lycka till!

Att dom vill ha ditt fina uterum med det förstår jag!

Linda sa...

Hej Malin!

Va duktig du är och va kul att du ska vara med i media igen! Keep up the good work :-)

Kram Linda

Kris sa...

Va spännande! Väntar på bilder =)

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh vad spännande och kul!!

Jag gläds verkligen med dig :)

KRAM

elsamarianne sa...

Så spännande. Ser fram emot fortsättningen.
Kram elsamarianne

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

men såå roligt!!..att få fixa och dona inför ett reportage!!
Jag hade vår lokala tidning här förra veckan och det var jättekul!!..men Expressen som "alla" läser..det är stort det!! :)

Lycka till nu!!

Kraaam Sanne

Norrfrids Eija sa...

Jag kan förstå varför vi inte kan få nog av ditt uterum! Återkommer gång på gång hit för att drömma mig bort, ditt uterum är en stor inspirationskälla! Just nu hinns det inte med något uterum härhemma, vi har mängder av annat pyssel först, men sen så, då ska jag ha ett eget bohemnäste till uterum att bara finnas i! Älskar atmodfären och dofterna i mitt växthus, men det är som bekant för litet att sitta i, iallafall för flera...
Väntar på fler reportage från ditt härliga näste till uterum!
Eija

Systrarna Hjertén sa...

Nä, det är jättekonstigt att de envisas med att vilja visa ditt uterum, det är ju verkligen helt ordinärt, trist och vanligt - NOT!!!!!!! ;D

Lycka till!
/Frida

Mariette sa...

Hej Malin!

Du är ju proffs nu!
Roligt roligt med all uppmärksamhet!

Ha det så bra imorgon!

Kram Mariette

Lyckoslanten sa...

Det där undrar man ju inte på så väl genomtänkt och alla detaljer! Så trevligt med dina projekt! ♥

cat sa...

Nice :D Vad spännande! Lycka till, ser fram mot att se resultate.
Ha de gott. Kram, Catarina

Gabriella sa...

va skoj!! va mycket fina saker du plockat fram till pimpningen, är sjukt förtjust i dessa turkosa flaskor måste bara försökahitta några i sommar.. kram och lycka till

Annelie sa...

Men så kul,du har som har så fint därute blir nog inga problem för dig att få till det..:))
Spännande att få se resultatet...KRAAAM vännen och ha en härlig dag!!!

Hannis sa...

Hur kul som helst!
Det kommer att bli kanon=))
Kan tänka mig att det är mycket att förbereda.

Kram Hannis

Vintage House sa...

Hej
Helt underbart kul för er!!
ert uterum som sagt tidigare är ljulvig!!
ha en skön dag
kram
sandra

Vita verandan sa...

Kul Malin, jag vet ju hur det låg till förut...
Kul med reportage, jag har fått frågan jag med men börjar bli så lat, det är sååå mycket jobb innan. I för sig ett kul jobb men man behöver vara lite ledig så man kan pyssla och dona. Du får säkert till det hur fint som helst (föresten är det redan det)

Ha det bra och lycka till!
Kram Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Oj vad spännande! Uterummet är ju så fint så det är inte konstigt :)

Jag önskar dig en härlig dag!

Mitt hvite hus sa...

så spennende da..

god sommer

klemmer 0)

Skogslyckan sa...

Förstår att du måste fundera, för det är kul, men extremt mycket jobb! Kommer att bli kanon som allt annat hos dig!
Kram Pia

Hemma hos Märtha sa...

Så spännande!!! Lycka till!!
Kram
Anne-Lie

Lisa.L sa...

Men så kul :D grattis och hoppas allt går bra! kram