måndag 25 juli 2011

Kolla vilket VACKERT hem jag besökte igår....:))

Hej!! Bloggen för ju med sig mycket roliga kontakter & händelser:)) Det trillade in ett mail från Lize, som har fina butiken Lize's Interiör i Nybro! Klicka HÄR kommer du till bloggen! Hon undrade om vi kunde träffas & prata lite inredning & idèer då hon ska göra om i butiken:) Det finns fyra vackra rum på övervåningen där som hon ska förnya med gammalt & nytt i en härlig blandning!!! Så igår kväll var vi i butiken & kikade sen åkte vi hem till hennes GALET vackra hem......Titta & NJUT & INSPIRERAS av detta kärleksfullt varma inredda hem!!! Det började skymma så jag fick försöka ljusa upp bilderna & göra det bästa....Jag är ju inget fotograf...*ler*....

Vem vill inte ligga här & läsa en bok.....Jag skulle kunna flytta in på stört i detta hem & inte behöva flytta en enda pinal:)))))) Lovely!!!!

Vardagsrum & kombinerad arbetsplats.....

Gamla halvmånebord som sänkts till superfint soffbord.....:))

Skulle gärna krypa upp i soffan & läsa en tidning.....

Det stora lantliga köket.....

Här håller Lize på att duka fram till en mysig testund:))

Tack säger jag till denna kreativa & varma kvinna för att jag får visa ditt hem:))) Vi kommer gatanterat träffas igen!!!

Idag skiner solen hos oss & höstkänslorna är borta:))
Ha en bra dag!!!

Malin

25 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Gillar emmafåtöljen och järnsängarna. Just sådana jag letat efter i åratal till gästrummet!
Att blogga är härligt, vilket utbyte man får, både på nätet och irl. Att man inte började tidigare...
Ha det gott, nu verkar höstvädret flyttats hit norröver.
Eija

Millygarden sa...

Wow så fint och personligt...kikar och kikar och hittar massor av fina detaljer!

Kram Marina

Vita små hjärtan sa...

Å vilket inspirerande hem! Så vackert!!! Ja bloggen för med sig mycket roligheter...
Ha en bra dag.
Kram Agnetha

Hem & Drömmar sa...

Ojoj... vilket vackert hem. Så många detaljer, var tvungen att förstora varje bild för att studera.
Visst är det härligt med bloggandet och alla kontakter man får som man annars skulle gott miste om :)).
Ha en fin start på nya veckan, kram Ing-Britt

bakom berget sa...

Wow! Vilken inspirationskick man fick där! Såå vackert. Grattis till dig som fick komma dit och se härligheten i verkligheten.
Kram Åsa.

cat sa...

Underbart! Här fanns det massor av inspiration vill jag lova.
Ha de gott. Kram, Catarina

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Otroligt fina bilder på ett tjusigt och mysigt hem :)

Kram från Australien♥

Sara sa...

Hej hej!
Åhh vilket härligt hem! Det ser verkligen hemtrevligt ut och som att någon verkligen bor där ;)
Gillar golvet i köket!!
Hoppas att du fick riktigt gott fika och att ni hade trevligt,själv ska jag åka ut till en vän som håller på för fullt och inreder sitt nybyggda hur ute på landet...
Ett sånt där hus som är så fint så man bara står och tittar med öppet mun ;)
Det blir ett blogginlägg om det i veckan tänkte jag...
Idag har jag kokat hallonsylt som jag ska smaka av ikväll,vi får hoppas på gott resultat ;)
Hoppas att allt är bra med dig annars.
Kramar ifrån mig!

lottens vita och gröna sa...

guuuuuuuuuuu vilket vackert hem, gick rakt in i mitt hjärta, hälsa lize att hennes hem är helt underbart, personligt och...inga ord alltså!
här är det lite mulet och vi har just varit i skogen och plockat blåbär, nu ska här bakas, mums!varmkram till dig goa malin!

lotten

Anonym sa...

Tack för att du delar med dig av bilderna från ett underbart fint och personligt hem. Som någon annan skrev -"det syns att någon bor där". Jag är så trött på dessa hem som visar upp en vit, stylad scen med små likartade stilleben här och där. Vem lever där? Nej tacka vet jag detta hem (och ditt!) vitt + färg + textilier. Varmt, levande, kreativt och alldeles alldeles underbart! TACK!
Skorpan

Systrarna Hjertén sa...

Ja, där skull man gärna flytta in på stört!

Mvh
Frida

LOPPISLIV sa...

Milde tid ett så vackert hem, jag bara njuter av bilderna. Lovely!!! Kram Paula

underbarahem sa...

Vilket vackert hem, jag njuter av bilderna. Skall kolla mera sedan, när jag har kollat igenom vad mina bloggvänner har skrivit.

Kram Birgitta

Vardag och flärd sa...

Jag säger bara - SUCK!
Kram Eva

simply objekts sa...

beautiful indeed!
have a wonderful day
♥ hanlie

Marita sa...

Oj vilket vackert hem!! Lyckliga du som har fått uppleva det "live"!! Tack till dig och ägarinnan för att vi får ta del av allt det vackra!! Bilderna är suveräna! Tycker du fotar bra!
kram, Marita

Fiffiga Systrar sa...

t fantastiskt hem och vilken fantastisk blogg du har! hit kommer vi återvända! mvh emelie och elin

Skogslyckan sa...

Håller med ser verkligen fint och mysigt ut. Man blir så full av inspiration efter att ha besökt andras hem, i alla fall om de ser ut så här.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Pia

Min Svägerska och Jag sa...

Vilket fint hem. Jag blir avundsjuk :-)
Kram Linda

Marie sa...

Vilket fantastiskt vackert hem, så mysigt och personligt! Inspirerande!

Ha en bra dag Malin!
Kram Marie

kråke sa...

Vackert hem med fina möbler och detaljer och du är ju jätteduktig fotograf:)) Kram på dig i solen som lyste hela dagen i går och börjar bra idag:))

kram kråke

Selma sa...

Otroligt inspirerande! Jag förstår hur du kände det, jag skulle också kunna flytta in direkt!

Kram britt

Solveig sa...

Oj, så utrolig flott det var!! Du har også et vakkert hjem, min venn. Sammen utgjör dere utrolig vakre interiörhjem;o)
Önsker deg fine junidager. Takk for omtanken for norge.
Klem fra Solveig

Ainosofia sa...

So LOVELY!!!!

anna sa...

Underbart!!!

Kram anna