måndag 25 juli 2011

Kolla vilket VACKERT hem jag besökte igår....:))

Hej!! Bloggen för ju med sig mycket roliga kontakter & händelser:)) Det trillade in ett mail från Lize, som har fina butiken Lize's Interiör i Nybro! Klicka HÄR kommer du till bloggen! Hon undrade om vi kunde träffas & prata lite inredning & idèer då hon ska göra om i butiken:) Det finns fyra vackra rum på övervåningen där som hon ska förnya med gammalt & nytt i en härlig blandning!!! Så igår kväll var vi i butiken & kikade sen åkte vi hem till hennes GALET vackra hem......Titta & NJUT & INSPIRERAS av detta kärleksfullt varma inredda hem!!! Det började skymma så jag fick försöka ljusa upp bilderna & göra det bästa....Jag är ju inget fotograf...*ler*....

Vem vill inte ligga här & läsa en bok.....Jag skulle kunna flytta in på stört i detta hem & inte behöva flytta en enda pinal:)))))) Lovely!!!!

Vardagsrum & kombinerad arbetsplats.....

Gamla halvmånebord som sänkts till superfint soffbord.....:))

Skulle gärna krypa upp i soffan & läsa en tidning.....

Det stora lantliga köket.....

Här håller Lize på att duka fram till en mysig testund:))

Tack säger jag till denna kreativa & varma kvinna för att jag får visa ditt hem:))) Vi kommer gatanterat träffas igen!!!

Idag skiner solen hos oss & höstkänslorna är borta:))
Ha en bra dag!!!

Malin