måndag 18 juli 2011

Loppisfynd från Öland del 1....:)))

Hej!!! Hoppas Ni har en bra måndag trots vädret.....Jag njuter av att vara hemma & plocka med mina pinaler & kanske måla lite på ladan :) Kolla mitt bord.....Lovely!!!

Har fotat i kokhuset!! F håller på för fullt att städa ur där, sen vi sa i helgen att du kan ju bo där sedan när du blivit lite äldre....:)) Det ska dock isoleras & göras iordning men det hinner vi inte nu...Ladan kommer först:) Kul fotomiljö med starka färger i knalligt gult & vinröda laserade fönster karmar & dörrar.....Är galet glad för min skolplansch med svampar har letat med ljus & lykta lääääääääääänge.......

Hade måååååååånga assietter i lila & grönt med mig hem & några ljusstakar:)

Gillar bordet, lagom nött med utbytt handtag till en kraftig ståltråd....

Imorgon blir det flera fynd om Ni har tid & lust Kika in då!!!


Malin

22 kommentarer:

Susanne sa...

Hej!
Vilka fina fynd du har hittat....vart på Öland har du hittat allt detta??....jag bor här och lyckas aldrig ;)))
kram susanne

kråke sa...

äääääääälskar bordet!!!! looooovely!!:))))

kramfrånaviskråkeiregnet;))

Jolins Home sa...

Hej Malin!

Vilka underbara loppisfynd. Bordet är ju bara såååå fint!

Kram Linda

sylvia sa...

heisan,
så nydelig et bord,
å alle dine bilder er så vakre,
ha en fortsatt fin dag,
klem fra
sylvia

LantlivsAnette sa...

Nämen jäklars vilket fint bord !!! Och nu har vi samma svamp plansch du o jag..dne är såå fin, roligt att du har hittat en också !!
Kraaam Anette

Louise sa...

härliga fynd och bordet är vackert!!

liven sa...

Heisann Malin
flotte funn du har og dette bordet var bare så koselig!!
Ser gjerne mere hos deg :o)

ha en fin mandagskveld

Vardag och flärd sa...

Så fina fynd du gjort och allra finast är svampplanschen tycker jag! Vill gärna se mer!
Kram Eva

Gabriella sa...

tur du har husvagnen att packa i..ser fram emot att se fler av dina fina fynd..kram och hoppas solen skiner på er på Öland.

Änglarnas hus sa...

Klart jag kikar in imorgon också!! Så kul att se vad andra gör för fynd!! har fyndat lite själv idag! :)

Ha det gott!! Kramis Sanne

Hulda sa...

Det bordet var jo bare SUPERT! Passet så godt der du har satt det, herlig plansje også. Deilig når man gjør slike funn. Jeg fant et grønt bord, med slik skuff i, i fjor høst. Veldig glad for det. :)

Duse Pasteller sa...

WoW!!
Fine funn!!:)
sommerklem, janni:)

Lyckoslanten sa...

Fint fyndat! Gillar speciellt planschen! ;o)
Ser fram emot att få se fler! ♥

Marita sa...

Vilka underbara fynd!! Bordet bara äääälskar jag!! Vet du, färgen på vägg och fönsterfoder är ju riktigt läckert!! Vad kul att få se mer fynd!!! Ser jag verkligen fram emot!
kram, Marita

Hanna sa...

så fint.
Kram
Hanna

Källeboda lantliv sa...

jättefint bord ..såå härligt slitet ...vilka fina fynd du gjort ...visst är det fint på öland på sommaren ! kram jeanette.kkallebodalantliv

Susanne sa...

Hej igen Malin!
Tack för att du gav dig tid att svara...ska genast åka på en runda i morgon ;))
kram susanne

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Härliga fynd!
Bordet är ju helt underbart :)

Kram från Australien♥

Marie sa...

Hej Malin!

Wow, vilket underbart bord!!!! Det hade definitivt fått följa med mig hem också!!!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Mitt hvite hus sa...

Kjempefint bord du har funnet... herlig patina på det...

kjempemoro når man finner slike funn som dette..

klem O=)

Millygarden sa...

Åh så fint bord så härligt slitet vackert med svamp tavlan till toppefint!


Ha en fin dag!
kram Marina

Fia sa...

Hello!
Var har du varit o loppat nånstans, så fina saker;)) Jag ska ner till Öland imorrn, vill gärna ha lite tips!
Kram fia/ tillyst.blogspot.com