måndag 18 juli 2011

Loppisfynd från Öland del 1....:)))

Hej!!! Hoppas Ni har en bra måndag trots vädret.....Jag njuter av att vara hemma & plocka med mina pinaler & kanske måla lite på ladan :) Kolla mitt bord.....Lovely!!!

Har fotat i kokhuset!! F håller på för fullt att städa ur där, sen vi sa i helgen att du kan ju bo där sedan när du blivit lite äldre....:)) Det ska dock isoleras & göras iordning men det hinner vi inte nu...Ladan kommer först:) Kul fotomiljö med starka färger i knalligt gult & vinröda laserade fönster karmar & dörrar.....Är galet glad för min skolplansch med svampar har letat med ljus & lykta lääääääääääänge.......

Hade måååååååånga assietter i lila & grönt med mig hem & några ljusstakar:)

Gillar bordet, lagom nött med utbytt handtag till en kraftig ståltråd....

Imorgon blir det flera fynd om Ni har tid & lust Kika in då!!!


Malin