torsdag 7 juli 2011

Meeeeeeeeera bilder....:)))

Hej!! Känns som att jag bombarderar Er med bilder:))) Era besök & kommentarer värmer mitt hjärta, Ni är så snälla!!!!!



Rabarberpaj med vispgrädde, kanel & mandelspån låter så gott!!!! Men ärligt talat så var den mest fin att titta på & det var det viktigaste:)))

Serverades med vaniljvisp.....

Senaste loppade snipan:))

Flyttade tvättstället hit..... ängarna till vänster &.....

i min gamla rakspegel:)))

Ikväll ska vi hämta ett skåp som ska jag ska måla om.......


Malin

19 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Nu tycker jag att du frestas litet grand med vaniljvisp o annat gotteligott! :o) Hoppas att allt blev bra - det ser ut så! ♥

Jolins Home sa...

Heeej Malin!

Jag älskar dina bilder och ditt uterum är fantastiskt! Filar på ett eget, och bara jag får med mig maken nu så ska det baske mig bli ett också ;-). Du har det SÅ fint och du inspirerar mig verkligen. TACK för det!

pssst! Min webbutik www.jolins.se har slagit upp portarna :-)

Kram Linda

Tinas vita bo sa...

Guuud vilka ljuvliga bilder!!!
Blir bara såå avundsjuk... :)
Reportaget måste ha varit en succe'!!

Kram Tina

HOUSE of ADELA sa...

Åååå så fint Malin!! Jag vill flytta in=)

Kramar
Adela

Vita Hemligheter sa...

Men oj...så himla fint, helt underbart. Nu kommer jag också drömma om ett så vackert uterum!
Ha det bra!
Kram Emma

Helena, The Swenglish Home sa...

Bombardera oss du bara, bilderna är såååå fina! Jätteroligt för er att få pryda omslaget på norska tidningen också, och jag har en känsla av att mediabesöket hos er nu inte heller var det sista... :-)

Kram,
Helena

Millas hem sa...

Så ljuvligt Malin! Vilken fena du är på att fixa och dona! Hade kunnat tänka mig att slå mig ner där bland paj och allt smaskens vilken minut som helst nu! =))

Kram Camilla

Rummet för välbefinnande sa...

Malin, Malin - så fint det är!
Blir så glad och lycklig av dina vackra bilder.
Efter en helt magisk dag ska jag nu gå in och jobba en stund.
Känner mig nästan euforisk av tacksamhet över livet just nu.
Så såg jag ditt inlägg och det gjorde allt bara ännu bättre ;)
Ha det fint!
Kram kram Mia

Vilmas Hus sa...

Jösses va fint du gjort!! Du är verkligen superduktig!

Kram Charlotte

elsamarianne sa...

Sanslöst vackert allting. Och det är inte snällt att visa pajen, nu är jag tvungen att göra en också...
kram elsamarianne

liven sa...

Du må bare vise bilder Malin....nyter bildene både ute og inne hos deg :o)

Ønsker deg fine sommerdager fremover
klem klem!!

Marita sa...

Å ja, bombardera oss bara!! Vi vill ju bara ha mer och mer!! Underbara bilder som vanligt, du skämmer bort oss! Pajen ser verkligen smarrig ut....mmmmums!!
kram, Marita

Vintage House sa...

härligt ljuvliga bilder....
vad kul med ett skåp ska bli spännande att se..
kram
sandra

cat sa...

Så underbart somrigt! Jättehärliga bilder.
Ha de gott. Karm, Catarina

Margareta sa...

Det är så mysigt och vackert,så jag bara njuter och tar till mig.....Härligt.

Ha en så fin helg!
Kram Margareta

Madame Edith sa...

Du får gärna bombadera mig med hur många bilder du vill!! Du är verkligen en inspirationskälla.

Tack för det/M

Millygarden sa...

Underbara bilder så fint!

Kram Marina

LOPPISLIV sa...

Ljuvliga sommarbilder Malin! Ditt uterum är så himla vackert, och så fint du pyntat utanför också...Ett sånt drömställe vill jag också ha :-)) Kramar Paula

Anonym sa...

Alltså ditt uterum är helt fantastiskt! Underbart.
Ha en fin helg.
Hälsningar Kristina
(www.kickanstyle.blogspot.com, datorn låter mej inte logga in :( )