onsdag 6 juli 2011

Nu känner jag mig klar.....:))

Hej!! Kikar in snabbt med lite bilder som jag lovat!! Tack snälla Ni för rara kommentarer:)) Visst är det som Ni säger mycket jobb men det är ju bara så kul.....Jag känner mig klar & rabarberpajen står snart i ugnen:)))



Ser Ni den vackra underklänningen, vilket jobb de gjorde förr med infällda spetsar för hand.....

Ni kanske undrade var jag skulle ha alla flaskorna:))


Dukat med loppat blandat med Green Gate & blommor från ängen:)))
Fler bilder imorgon....

Malin

18 kommentarer:

Puumuli sa...

Så fint det ser ut; hoppas att reportaget går bra!

Kram
Sari från Puumuli

Anonym sa...

ja du, vad ska jag säga.... såååå underbart!! Ta mig till ditt uterum där vill jag vara dygnet om!! Det är så vackert, så underbara ting som du arrangerar på ett alldeles underbart sätt! Allt är helt i min smak, in i minsta detalj...mmmmm...jag blundar och drömmer mig dit!!
Då blogger bråkar med mig måste jag lämna kommentaren som Anomym. Du hittar mig på marita-edeby.blogspot.com
kram, Marita (mitt liv och min familj)

cat sa...

Åhhhh!!!
Det behövs inte mycket mer ;D Härliga bilder, är övertygad om att det kommer att bli ett kanonreportage.
Ha de gott. Kram, Catarina

dagdrömmar i vitt sa...

Ja vad ska man säga, så snyggt. Du har verkligen talang:)
Du skulle gärna få styla mitt hem ;) och det är det inte många som skulle, hihi!
Lycka till med repotaget kramkram / Nettan

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh Malin vad fint du gjort!
Kommer bli ett jättevackert reportage...

Kram kram

Så Vitt Jag Vet sa...

Du är duktig att göra det fint ! Det blir säkert ett bra reportage!
Kraam
Sanne

rustik charm sa...

Hej Malin.
Å så fint du har fixat till det:)ljuvligt uterum som jag gärna skulle spendera timmar i. Jättefint:)
Ha en fin kväll.
Kram Kristina

Tinas vita bo sa...

Ahhhh, vad tjusigt!!
Ser underbart ut!!

Kram Tina

Vintage House sa...

Hej
så härligt att känna sig klar:)
blir kanon...
all lycka till nu.
kram
sandra

Anonym sa...

Uterummet är sååå ljuvligt :)
Jaha då ska man köpa tidningen i helgen då....
Mycket fin blogg du har...

Kram Mia

Nyanser av vitt sa...

Coolt. Då ska jag köpa den och läsa om dig.
Kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Kommer säkert bli jättefint reportage,så
duktig som du är på att fixa till det.
Önskar dej en riktigt härlig sommar.
Kram Anette

Norrfrids Eija sa...

Det är så underskönt i ditt uterum, kommer att göra sig bra i tidningen. Lycka till nu!
Eija

Lyckoslanten sa...

Vackert! Men så bra det blev med flaskorna! Undrade litet innan. ;o)
Lycka till! ♥

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Du har det helt underbart i uterommet ditt.Ikke noe rart de vil komme og ta bilder hos deg...
ha en fin sommer...
klemklem

LantlivsAnette sa...

Men vad du är duktig alltså..såå himla fint !! Förstår att tidningarna står i kö för att få komma hem till dig !!
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint allt blev, du är så duktig på och ställa iordning snyggt. Ser fram emot fler bilder.
Kramar
AnnaMaria

Marita sa...

Tusen tack för tipset!! Nu går det att lämna kommentarer igen!!! Du är bäst!
kram, Marita