onsdag 27 juli 2011

Så kom den till slut.....:)))

Hej! Den kom till slut det där stora jag berättade om igår:) Den skulle varit här igår...men ...men... Kolla massor av reglar, isolering, skivor & pinaler till....


.......vårt enorma projekt i Ladan & ingen är gladare än jag att det nu blir av:)) Vad det är för projekt kan Ni säker gissa????!!! Meeeeeeeeeen det kommer ta en evig tid att slutföra....


Vissa dagar tänker jag att jag är heeeeeeeeeelt galen & det kanske jag är... men nu åker vi:))) JIIIIIIPPPIIIIIIIII!!!! Imorgon lovar jag lite mer inspirerande bilder!!!


Ha din bästa kväll, själv ska jag ut & bära in det som ska förverkliga mitt livs största dröm:))))


Malin

18 kommentarer:

cat sa...

Mmmm du vet hur du ska hålla oss på halster ;D Nyfikenheten är stor!
Ha de gott. Kram, Catarina

elsamarianne sa...

Inte snällt att hålla oss nyfikna ännu längre... nu när pryttlarna (stora pryttlar) har kommit.
Seså, fram med det nu ;-)
kram elsamarianne

underbarahem sa...

Så nyfiken jag blir, kan man inte få en liten vink?

Kram Birgitta

Fågel Blå sa...

Oj vad nyfiken jag blir!
Kram Kathrine

Vita verandan sa...

Oj vad ni satsar, helt rätt. Jag vet ju inte riktigt fullt ut vad du har tänkt där inne men nästan...
Då har ni lite att göra nu då. Skönt med poolen, skulle vilja ha en sådan också men jag vet inte om vårt brunnsvatten räcker för att fylla så stor.

Kramis Anna

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Åh Malin! Jag är så glad för din skull! Åh va kul! Min lada skall ju med fixas, så fort vi är klara inne! Kram Anna

Vita små hjärtan sa...

Spännande!!! Vad ska du hitta på mån tro!!!!
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

det verkar ju spännande ..ett stort projekt kan jag tänka ...kram jeanette.kallebodalantliv

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Åh vad det låter spännande och roligt! Ska bli så kul att få följa detta:)

Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kan inte gissa, ser ut som ett stort jobb. Ska bli roligt och följa detta.
Varm kram
AnnaMaria

Millygarden sa...

wow så spännade projekt ni ska dra igång med!

Kram Marina

Norrfrids Eija sa...

Kanske det blir Norregården Boutique inne i lada? något med inredning, det är ju din grej...
Ska bli så spännande att följa!

Kris sa...

Nu blev det verkligen spännande!
Kram

Lauras Fina i Livet sa...

Se till att allt blir klart fort...nu vill jag se BILDER!! Vad spännande!! Är såååå nyfiken!!
Ha en fin torsdag Kramis Maria

LOPPISLIV sa...

Ohhh så spännande, vad månne det vara för projekt du satt igång tro??? tell me more :-)) Kraaaam Paula

Annelie sa...

Snacka om att jag blev nyfiken nu..hahaha...Väntar med spänning...

KRAAAM vännen och ha en rolig dag!!!

Lilla Lycksta sa...

Hej!
Spännande att se vad det kommer att bli. En butik kanske????

Kram Camilla

kråke sa...

åhh vad jag blir nyfiken..poolhus?...gårdsbutik?...hmmm har ingen aning men det ska bli kul att följa:))

Kramis på dig...

kråke