fredag 8 juli 2011

Vill Ni se mitt skåp &.....Semester:))))

Halli Hallå!!!! Kolla mitt skåp vi var & hämtade igår:))) Tycker det är superfint! Har antagligen stått som köksinredning på 20-30 talet...kan det stämma??? Ser Ni vad fin ladan börjar bli:))

Som Ni ser är det vääääääääääääldigt blått:)) Ingen superfin blå men kanske annan blå, grön, grå eller helt enkelt vitt:))) Vad tycker Ni??? Har inte tid att måla det nu så jag hinner fundera...

Det har ju varit vitt från början.....

Vackert med prästkragarna till!
Vet Ni, reportaget gick bra & det kommer antagligen i mitten på augusti.....Hu, jag gillar inte att vara med på bild framifrån men fotografen tyckte absolut det....:))) Vi får se de kanske inte ens tar någon av de bilderna.....
Idag har jag jobbat sista dagen & nu är det semester, så skönt:))) 4 veckor!!!!
Ikväll firar vi F som fyller på måndag med goda vänner! Det är skönt ca 25 grader, bada i poolen & grilla är det som gäller:)))) Ses imorgon!

Malin

17 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Vilket glatt inlägg! grattis till skåpet som ser så läckert ut och semester! Trevliga kalasstunder! ♥

Nyanser av vitt sa...

Underbart skåp vännen. Ha nu en underbar semester och fira F ordentligt.
Jag längtar ihjäl mig efter min F som har varit på kompisars land sen i tisdags men ikväll hämtar vi hem honom :O).
Sköt om dig
Kram Agneta
PS Vitt eller någon fin grå färg...DS

Jenny sa...

Vilket ljuvligt skåp Malin!!

Ha nu en riktigt sköön semester!

Kraam Jenny

Norrfrids Eija sa...

Fundera ett tag så kommer färgen till dig, vännen!
Ha nu en riktigt lat o ledig semester!
EIja

The Secret Garden sa...

Härlig medelhavsblå färg, känns så somrigt "rätt"! :) Passa på att njuta av den färgen ett tag innan du målar om.

Ha det gott!

elsamarianne sa...

Vitt. Eller ljusgrått, kanske. Fint är det nu också, men den blå färgern är kanske lite...
Det är ju ett rejält projekt, men det gör väl inget?
Ladan är superfin. Gillar skiftesverket, och dörren är fantastisk i det svarta. Som det ska vara...
kram elsamarianne

cat sa...

Helt underbart skåp :-)
Ha en alldeles underbar semester och koppla av ordentligt!
Ha de gott, kram Catarina

Inkivääri sa...

Hemma hos Märtha sa...

Jättefint skåp!! Vilken lycka att få tag på något sådant!
Ha en skön semester!
Kram
Anne-Lie

Mariette sa...

Vilket läckert skåp!!

Har du valt ut en plats till det?

Kul att reportaget gick bra, mycket jobb innan ju...

Må så gott nu vännen! Och njut av semestern!!!!

Kram Mariette

Källeboda lantliv sa...

gillar ditt skåp ..den blåafärgen är gullig ..där den passar in ..varför alltid vitt ? detta är ju lite annorlunda ...jag har semster också nu ..det ska firas ..häärligt ! nu ska vi njuta ..kram jeanette.kallebodalantliv

Vita verandan sa...

Gud, vilket snyggt skåp. Ska du ha det inne eller är det till projektet?
Skulle vara fint att ta bort överskåpsdörrarna.
Jag har semester jag med nu, såå skönt men jag har inte fattat det än.

Vilket jobb du har lagt ner med uterummet, blev så fint.

Kram Anna

Marita sa...

Vilket läckert skåp!!! Hur fint som helst, förstår att du är glad! Tror det kan bli fint i ljusturkos...
Grattis till födelsedagsbarnet!
kram, Marita

Kris sa...

Fin färg och ett underbart köksskåp!
Färgen ok ute i det gröna, men vad passar in inne hos dig?
Du skall kanske inte måla med detsamma... är fårgen original? vad har skåpet varit då det har varit nytt?
Gör inte ngr snabba beslut iaf?
Ha en riktigt fin helg!!

Hanna sa...

Vilket jätte fint skåp.
Kram
Hanna

Lissboden sa...

Hej Malin!
Jättefint skåp som jag tycker skulle bli fint i en grå nyans.
Ha en skön start på din semester och grattis till födelsedagsbarnet!
Kram/Maria

Annelie sa...

Guuud ett sånt fint skåp,jag skulle behålla färgen som den är..Jag tycker den är underbar..Men skulle jag måla om det så är turkosgrön så vackert..:))
KRAAAM vännen!!!