onsdag 20 juli 2011

Vinst från Milly Garden Design....:))

Hej!! Idag visar jag min fina vinst från Milly Garden Design! Tack goa Marina:)) Nu hänger den på Verandan men ska nog ha den ute för att få lite patina...Klicka HÄR kommer du till Marinas fina blogg & kan se mer av hennes design!!!

På lilla hyllan kan man sätta ljuslyktor, en liten blomma eller kanske några pocketböcker :)) Passar perfekt till en gammal ljushållare....

Lavendel & zink är en av mina favoritkombinationer:)))

Igår tog F denna bilden på Fina Freja när hon låg i skuggan bakom lilla spirean...Ha en bra onsdag:)) Jag ska ta tag i penseln....Ses imorgon!


Malin

17 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till din superfina vinst!!! Och vilka otroliga loppisfynd du har gjort. Vad roligt att det finns så mycket kantareller. Min favvoställe finns inte längre. Markägaren skövlade skogen och marken blev torr och ofruktbar...även mitt ställe där jag plockade liljekonvaljer försvann=(

Ha en underbar dag!
Kram,
Regina

cat sa...

Åhhh vilken fin vinst. Grattis!
Freja ser verkligen ut att trivas i skuggan.
Ha de gott. Kram, Catarina

Susanne sa...

Hej!
Vilken fin vinst, de är jättefina ;)) Freja ser ut att må bra!
kram susanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh du vann den fina !! Toppen fin hos dig..hon är såå duktig på att designa saker !!
Kraaam Anette

kråke sa...

Lyllos dig...den är superfin hos dig:)) Härligt att höra att det är fler som målar:)))

kramis kråke

Norrfrids Eija sa...

Ja i ditt hem passar ljusplåten perfekt! Zink och rost ligger så i tiden! La en liten beställning hos Marina jag med, ska bli spännande att se det i verkligheten! Målar gjorde jag också tills regnet började ösa, nu skiner solen åter, försöker bara hitta ny inspiration till att greppa penseln!
Vi hörs,
Eija

Millygarden sa...

Åh så fint du arrangerat den goa Malin.
Den bor fint hos dig i ditt vackra hem:)

Kram Marina

Anonym sa...

Grattis till vinsten!! Superfin! Lavendeln är underbar just nu! Kram Åsa
http://blomsterdrommar.blogspot.com

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!! Vilken fin vinst!
Ha en fin em.
Kram Agnetha

Fröken Grön sa...

Verkligen en läcker vinst, - grattis!
Må så gott!
/Anna-Karin

Gabriella sa...

grattis vilken fin vinst..kram

Källeboda lantliv sa...

vilken charmig liten hylla...du hade tur som vann ...gulligt ! ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

marie sa...

Très jolie composition chez moi aussi sur l'ile de ré on adore le zinc et le verre très bonne journée dans votre beau pays bisous

Marie

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Vinsten är verkligen jättefin!

Grattis :)

Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, jag såg allt att du vann den fina ljusplåten. Så fint med den lilla ljushållaren och flaskorna, den kan du använda till mycket. Söt kissekatt också, bra foto.
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

GRATTIS! Vilken jättefin vinst och så vackert med ljushållaren där på kanten.
Ha en fin torsdag!
Kram Åsa.

Hildas hem - Sofia sa...

Grattis till den fina vinsten. Man blir ju så glad när man vinner :)

Kattälskare som jag är så föll jag för Fina Freja :)

Ha en fortsatt fin dag!