lördag 6 augusti 2011

Bilder från Böda Sand....

Hej!! Hoppas Ni haft det bra, det har vi:))) Sol & bad varje dag i Böda Sand!!! Här sitter Jack & jag..... vi kikade på F som flög med sin drake på stranden sent igår kväll:)) Har min favoritkofta från Odd Molly!! Idag var vi tvungna att åka hem:( Jag börjar jobba på måndag....

Varje morgon har jag gått en stavprommis genom tallskogen, jag älskar naturen här! Har varit i Böda mååååååånga gånger ända sen jag var liten & vi återkommer alltid, vid bra väder ska jag säga....Här finns så mycket fina vandringsleder, så mysigt när man har en vovve:))

När jag gått ca en halvtimme så vänder jag & tar strandvägen hem.......

innan alla badgäster har vaknat:)))

Efter frukost går vi sen ner till stranden för att bada, spela kort, läsa & spela strandtennis:) Det bästa av allt är att Jack får vara med, här finns hundbad precis vid campingen!!!!

Många lata stunder i strandtältet & under parasollet har det blivit!!! Underbart att sitta här & fika:))) Har jag loppat något då??? NOT.... inte en endaste pinal.....
Men kul att komma hem iaf & se reportaget i nya Lantliv härifrån Norregård:)) Kommer i butik den 11:e tror jag det var!! Overkligt men sant! Mer om det imorgon:))


Malin

16 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Reportaget var verkligen jättefint! Tur man är prenumerant med förtur på godiset!
Eija

Hem & Drömmar sa...

Hej!
Vackra naturbilder du bjuder på idag :).
Ha en skön kväll och morgondag, kram Ing-Britt

4U2! sa...

Riktigt härligt m.a.o!

Vita verandan sa...

Vad härligt det ser ut!

Stort grattis till det fina reportaget, fick tidningen i går. Jättefina bilder, särskilt på hela familjen. Synd att inte er fina veranda kom med men den har vi sett i bloggen som tur är.

Kram Anna

cat sa...

Härliga bilder, Böda är aldrig fel :-)
Reportaget är kanon, jättefina bilder.
Ha de gott. Kram, Catarina

elsamarianne sa...

Då måste jag köpa Lantliv när den kommer i butik. Har varit prenumerant länge länge, men har paus nu och det kunde kvittat för jag köper ändå varje nummer, stolligt va?
Så mysigt att ha hunden med till stranden. Det är inte ofta man ser det. Trist. Men hemma i trädgården är ok också, om det kniper.
kram elsamarianne

Tinas vita bo sa...

Vilka härliga bilder!!
Här i Tyskland väntar vi fortfarande på sommaren!
Bara enstaka dagar med sol och värme... suck

Ska bli kul att se reportaget. Prenumererar på tyska upplagan. :)

Ha en fin helg!

Kram Tina

HANNES DAGBOK sa...

Åååååååå...det ser bare fantastisk ut!
Huff, ferien går bare alt for fort. Jeg begynner også på jobb kommende uke men håper på litt mere sommer "endå" ;)

Stooor sommerklem!

Ps! ELSKER ditt favorithjørne!

Gabriella sa...

Öland och Böda är verkligen så underbart, vi var där förra året första gången sen jag var liten. Tyvärr har vi så otroligt långt dit ca 45 mil och barnen tyckte dt var alldeles för långt, mycket kink och kiv vart det. kram

the shed sa...

Jag har varit där en gång men för länge sedan.
Dina bilder är jättefina, älskar sand och hav.
Så himla kul med reportaget, det måste jag kolla.

Ha det gott!

Susanne sa...

Såg reportaget i går när tidningen kom,,,mysigt..

Susanne sa...

Oj glömde,Öland är fantastiskt vi var där 1 vecka nu på semester,sandbybadets camp strax vid Löttorp..så härligt.2 gång vi var där,, hela familjen stormtrivs..Kram

Lyckoslanten sa...

Vilket ställe! Underbara bilder!
Låter spännande med reportaget, ska se!
Ha en skön dag! ♥

Emma sa...

Hej Malin!

Vilka underbara foton! Vi har länge tänkt att bege oss till Böda men har inte kommit dit än... Blev lite avskräckt efter tv-serien på 5:an men jag antar att de visar "skräckexmplena", hihi! Får nog sätta upp Böda till nästa sommars resmål! =)

Jag prenumererar på Lantliv och såg ert hem i senaste numret, så roligt att få se ert fina hem i tidningen! Någon som vi andra bloggisar bara kan drömma om... =)

Jag har startat en liten utlottning hemma hos mig, kika gärna in om du vill vara med.

kram Emma - Emmas vita drömmar ♥

Fia sa...

Kanonfina bilder från Böda, har inte varit där en enda gång i år tyvärr...
Vad roligt att huset ska vara med i Lantliv, då får man rusa iväg o köpa tidningen direkt den 11:e då;)
Ha det gott ♥
Kram fia

Loella sa...

Vilka mysiga bilder du bjuder på, den första på dig och Jack är underbar!

Ha en bra första arbetsvecka!
Kram Loellan