onsdag 24 augusti 2011

En liten köksglimt....:))

Hej!! Onsdag & veckan vänder mot helg igen:) Det tycker vi om, denna vecka när jag jobbar kväll har jag min lediga fredag oxå!! En liten glimt från mitt kök idag, tycker det är höstkänsla & får lust att elda en brasa....Det är så märkligt väder, sommar & höst varannan dag!

Det är lilla matsalen som skymtar, därinne är allt vitt förutom möblerna:))

Ha en mysig dag, kanske skiner solen på Er eller myser Ni inne med tända ljus...!!??
Jo, en liten fråga...jag som inte är så bra på det här med datorer. Varför kan jag inte se min följare?? Ser att antalet ökar, vill så gärna se vilka Ni är så att jag kan kika in till Er!!


Malin

28 kommentarer:

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, vad mysigt det ser ut!

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Älskar den tapeten, har sett den i hall, sovrum och nu i KÖK!
Skorpan

Norrfrids Eija sa...

Så mysigt ni har det i köket. Vill också ha vedspis, både att elda och att laga mat på!
Med följare menar du de som följer dig via google?
De kan man se men däremot inte de som följer via bloglovin. Tycker också det är tråkigt att inte kunna se alla!
Ha det gott,
Eija

Jolins home sa...

Hej Malin!

Å vad mysigt du har det i ditt kök! Jag ä jättesugen på att sätta in en vedspis!

Kram Linda

kråke sa...

Tapeten är ljuvlig och skåpet är gryyymmmt:)) Hur blev det egentligen målade du det eller lät du det vara...ser inte riktigt:)) Känns som äppelkakedag idag...mm..mysigt:))

Härblåserhöstvindarkramar...

kråke

Vida sa...

oj oj vilket vackert kök du har..himla fint;))
här är det lingonplockarväder;) underbart..

mågottkram
Vida

Nordingården sa...

Åh, ditt kök är bara sååå otroligt vackert, lantligt och mysigt, älskar spisen och den tapeten!!

Du, det problemet har jag med sen länge, jag ser bara antalet när jag loggar in och är på designläget... däremot ser jag den rutan med följare om jag kikar in på min blogg fr tex min sambos dator, i samma hus!? Ngn inställningsfråga om uppdatering av ngt slag???

Susanne sa...

ett sånt underbart kök..verkligen en njutning för ögat...kram

Anonym sa...

verkligen upp på ned på väder nu...vet ju inte om man ska ha bikini eller pälsen...hihi...jag kan inte skriva in mig mer än som anonym på välj profil så det blir inte länkat till min blogg i min kommentar. Är så på vissa sidor, konstigt!vet du vad det kan bero på? Kramis semlan(mys och hemtrevnad)

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Jättemysiga bilder Malin! Vill också ha en vedspis...

Ja det är verkligen varannandagsväder, fast det är bara mysigt så :)

Ha en fin onsdag!
Kraaam

Vintage House sa...

Hej
Underbart med en vedspis önskar en men tyvärr får jag nog vänta väldigt länge men vem vet någon dag kanske drömmen slår in...
ja det är verkligen varannat dag väder sägs bli varmt imorgon...
det med följarna kan jag se ibland och ibland inte tyvärr vet jag inte hur man ska göra ..
tack tack för dina söta ord..
kram
sandra

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hittade hit genom Lantliv. Vilket vackert hem ni har!! Kram Maria

Maja från sa...

Hej Malin! Vilket härligt kök.... vedspis...ljuvligt det fanns i vårt hus oxå, tills någon hivade ut den. Kanske någon gång bli det en vedspis igen. MMM på tal om loppisfynd, ha fyndat ett gammalt skåp i dag med orginalfärgen kvar för 200:-. den ska pryda i vårt tvrum tillsammans med de vita sofforna vi köpte på Ikea i går... mvh Maja från Öland

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh så snyggt du har det!!!!
Mysigt!
Visst är det fint med vedspis!
Kramar Kathrine

Lyckoslanten sa...

Fint från köket där! Hos mina föräldrar finns två såna spisar lagrade,
så man borde ta dem tillvara!
Följare på Google ser man ju i Instrumentpanelen, men på Bloglovin' kan man inte se vilka ens följare är.
Idag skiner solen här som omväxling! ♥

rosenälvorna sa...

Visst är det mysigt att tända en brasa, spec. när det är så dimmigt ute. Christina

Ainosofia sa...

Lovely <3

AS (Finland)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu syns dina följare, men så är det ibland försvinner rutan. Så härlig stämning du har i köket, ett riktigt härligt lantkök.
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad mysigt du har det i köket med vedspisen och tända ljus!
Min sambo har precis tänt kakelugnen, det är ju lite småkyligt på kvällarna nu då är det skönt att sätta sig framför den:)

Jag kan se dina följare nu men det kanske inte syns hos dig? Vet inte vad det är som strular?

Kraam Jenny

underbarahem sa...

Så mysigt kök du har, önskar att jag hade en vedspis... får nöja mig med levande ljus...

Kram Birgitta

Vita små hjärtan sa...

Visst är det höstkänsla, blandat med sensommar!
Fina bilder från ditt kök, mysigt med spisen att elda i.
Kram Agnetha

elsamarianne sa...

Så mysigt du har i köket. Det är inte helt fel med lite höstkänsla, för då får man vara inne lite mer...
När nåt strular på bloggen brukar det hjälpa att logga ur och kika på den igen, men glöm inte att uppdatera, dvs hämta den igen från servern (tryck F5), så får du en ny version av din blogg. Är den ok då så är det att du befinner dig i ett designläge, inloggad,(du ser små verktyg under) och då visar sig inte Gadgeten helt. Gadgeten Bloggintresserade hämtar info från Blogger/blogspot och det kan den inte göra i designläget.
Jag kan ha fel, men du kan väl kolla lite. Kanske nån annan vet, annars....
kram elsamarianne

liven sa...

Et kjempefint kjøkken du har Malin :o)

Lina Gardelid sa...

Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

Hälsningar
/Lina

Marie sa...

Så mysiga bilder från erat kök Malin. Här är det grått och regnigt idag, det är nästan så man känner för att tända i kakelugnen.

Trevlig Helg!
Kram Marie

Färjtorp sa...

Verkligen mysiga bilder!!! Här är det oxå sommar och höst varannan dag. Idag är det höst...

Vilken söt tapet du har oxå!
Kram Johanna

SvenskaBlomsterbloggar sa...

Vad mysigt med ved i köket! Önskar jag också hade en järnspis!

//Emelie

Anonym sa...

Hej!
Så trevligt det var att hitta din blogg!
Vilket vackert hem du har!
Hit kommer jag gärna igen.
En skön dag önskar jag dej.
Kia