fredag 12 augusti 2011

Igår gick vi genom skogen på Festival......:))

Hej!!! Det är fredag & jag lyssnar på Freda'.....:)) Igår gick vännina L & jag genom skogen till vackra grannbyn Mundekulla!!! Det är musikfestival i helgen & den inleddes med en gaaaaaaalet bra artist som vi ville se:)))

Uno Svenningsson!!!! Han spelade alla låtar som vi lyssnat så mycket på under gymnasietiden!!
Det var uppe på logen & jag kan säga att stämningen är något alldeles extra. Tror inte du kan komma en artist så nära någon annanstans....känslan var som om han stod hemma i vårt vardagsrum! Ett fantastiskt minne....Klicka HÄR kan du läsa om Mundekulla Kurs & Retreatgård!!! Det är Verkligen unikt :)))

Ha en bra fredag, Jack ska vaccineras! Därefter prommis med vännina B:))
Vad gör Ni en helt vanlig fredag???

Malin

13 kommentarer:

kråke sa...

Härligt med Uno..han är en av mina favvisar och vi var och såg honom på Kastellet på Aspö...magiskt:)) Idag är jag i målartagen och ska måla ett skåp..visar sen:))

kram på dig vännen..

kråke

Livet på Vestergård sa...

Jag kom just hem från jobbet denna fredag, sen i kväll blir det slättens mystik (med många kulturella inslag) som ordnas i vår stad.
Härligt med rönnbären. Jag såg att de fått så fin färg nu.
Kram Kicki

Vilmas Hus sa...

Va mysigt det låter!! Här hemma är det kräftmete som gäller, alla barn och föräldrar också för den delen kommer fram till stan och firar Kräftans Dag! En mycket trevlig tradition här i vår lilla stad!

Ha en fin helg!
Kram Charlotte

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Men åååh så mysigt det låter... Inte varje dag man har Uno Svenningsson nästan inpå knuten!!

Var till affären idag och köpte senaste Lantliv, var så kul att läsa om er. Verkligen jättefint reportage! Vad duktiga ni är som gjort all renovering själva, ska bli så kul att få följa ert senaste projekt :)

Kram kram

Vita små hjärtan sa...

Mysigt med promenad till grannbyn!!! Å bra artist!
Vad härligt med Rönnbär....
Fint reportage i Lantlif!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Vita verandan sa...

Har kommit hem från jobbet. Skönt med fredag även om man ska jobba faktist. I kväll ska vi grilla och ta ett glas rött. Men bara ett för jag ska upp klockan 6 i morgon:(
Freda är jättebra, förstår att det var kul!

Ha en fin helg och du jättefin bild på dig!
Kram Anna

Hemma hos Märtha sa...

Mysigt med festival! Uno Svenningsson har en otroligt skön röst!!
Ha en härlig fredag!
Kram
Anne-Lie

underbarahem sa...

Där hade jag velat vara, gillar Uno Svenningsson... Idag fredag, njuter jag i solen på altanen...
Kram Birgitta

Norrfrids Eija sa...

Just det, nu blev jag påmind om att rönnbären faktiskt mognat därute, får ta o byta ut de torra ringblommorna mot mer höstiga toner nu!
Härligt att gå på konsert promenerandes...
Vilken fin kappa du har förresten. Det är så kul att se dig framträda lite mer på bloggen nu! kanske ska posera för kameran lite jag också?!
Ha det gott, Malin
Eija

Mitt hvite hus sa...

Høres veldig koselig ut....

håper det gikk bra med vaksineringen...

en helt vanlig fredag kveld... sitter jeg og blogger...

god helg

Joyforhome sa...

Tävling hos mig

Välkommen att delta :)

Källeboda lantliv sa...

hej ..kikar in och önskar dig en trevlig helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

Credo sa...

Härligt att kunna gå och lyssna på musik. Är det stövlar du har på dig? Jag letar efter en lägre stövel, men det är svårt att hitta.

Ha en fin dag
Linnea - Credodesign