fredag 19 augusti 2011

Ingen vanlig fredag!!

Hej!! Idag är det ingen vanlig fredag...min lilla familj kommer hem efter 12 dagar i Lappland!! J & F har vandrat Kungsleden:)) Jag har varit kvar här hemma helt själv....nja, Jack & Freja oxå förståss!! Varför jag inte följde med?? Jag älskar fjäll & natur meeeeeeen inte så långt!!! Efter en del problem med nacke & axlar under året som gått ville jag inte bli en bromskloss:)) Så det här blev helt enkelt deras äventyr!!

Ikväll kommer de äntligen hem & jag har köpt en liten välkomstbukett & bakat:))
Nu blir allt som vanligt här på Norregård igen, så skööööööönt!!

Malin

16 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Förstår att det känns skönt att få hem familjen igen... 12 dagar utan är mycket..:-)!
Ha en skön helg!
Kram
Anne-Lie

rosenälvorna sa...

Härligt, när alla är samlade! Christina

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Åh vad mysigt att du får tillbaka din familj igen ikväll :)

Tänk vad fort man saknar!

Kram kram

Ainosofia sa...

<3

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Då får ni riktigt mysa tillsammans =)

Trevlig helg
Kram Ulrika

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nog är det väl allra bäst när familjen är samlad! Här börjar vi bli ganska många när hela familjen är samlad och det är häääääärligt=)

Vilket fint välkommen hem de får och vilket häftigt äventyr de varit med om, J & F. Jag kan tänka mig att de har massor att berätta.

Önskar dig/er en underbar kväll!
Kram,
Regina

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad skönt att få hem dina "killar" igen, vad duktiga de var som vandrade Kungsleden:)

Ha en riktigt mysig kväll med familjen nu!

Kraam Jenny

Färjtorp sa...

Vad roligt det lät med vandring där!! Men vilken fin bukett du köpt, de blir säkert överraskade när de kommer hem :)
Kram Johanna

Tinas vita bo sa...

Vad härligt att familjen om sig igen!! :)
Vacker bukett!

ha det så mysigt nu!

Kram Tina

underbarahem sa...

Det är skönt att vara själv ibland, men helt underbart när familjen är samlad igen...
Kram Birgitta

Skogslyckan sa...

Kan tänka mig att du myser just nu över att ha dem hemma! Trevlig helg
Kram Pia

Anonym sa...

Äntligen:)
Ni får ha det så mysigt ikväll.
Vi hörs och ses!
Kram Anna

G:a Affären sa...

Nej, man måste inte hänga ihop jämt, det kan vara skönt med egna domäner också.
Så omtänksamt av dig att ordna både med bakat bröd och blommor, jag är säker på att det kändes välkomnande att komma hem.
/C

Änglarnas hus sa...

Mysigt ändå att vara ifrån varandra så man kan lääängta!!

Ha nu en riktigt skön augustihelg med din familj!!

Kramis Sanne

Fågel Blå sa...

Så mysigt att få hem familjen igen!
Ha en fin helg tillsammans!
Kramar Kathrine

kråke sa...

Härligt med familjen samlad igen:)) Tokälskar flaskan...tröttnar du vet du vem som är intresserad;))

kram du söta...här lyser solen..

kråke