söndag 7 augusti 2011

Lite nytt från Jolins Home:)))

Hej!!! Hoppas Ni har en bra söndag, här har det regnat mest hela dagen:( Tack söta rara för fina ord om reportaget i Lantliv:) Kommer mer om det en annan dag.....Regn eller inte blev genast på bättre humör när jag hämtat ut mitt paket från Jolins Home! Klicka HÄR så kommer du till goa Lindas nya fina webbutik, finns massor att kika på en regnig söndag!

Den här fina guilten fick flytta hem till mig, gillar att det är lite lila höstkänsla!!! Än är det ju sommar så då får den ljusa sidan ligga upp! Följde med en enkel plastbag oxå om man vill ha den som picnickfilt:))

Plockade in lite renfana från min regntunga trädgård......

Armbandet kommer från Våga, finns oxå hos Jolins Home!!!

Imorgon är det dags för jobbet igen...:((


Malin

17 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så fint!
Gillar armbandet väldigt mycket :)
Kram Kicki

LantlivsAnette sa...

Halloj där !! Åhh så trist med regn..här har det inte regnat på evigheter, så det behövs faktiskt, gräset är så brunt..
Såå fina saker du har köpt..pläden..o armbandet !! Och vad fin du var i förra inlägget i din fina Molly kofta !!
Ha det gott
Kraaam Anette

rosenälvorna sa...

Härlig pläd, gillar klart den ljusa sidan(vill inte tänka höst ens) Fint armband också! Christina

Norrfrids Eija sa...

Vi har också fått så mycket regn i helgen så det står härliga till. Det regnade så hårt att jag på landsvägen fick stanna bilen då vindrutetorkarna inte hann med!
ha en fin ny vecka!
Eija

Så Vitt Jag Vet sa...

Hejsan Malin.. Vad skoj det är att se vad Lantliv bjuder på !
Våga armbander är ljuvligt.. Har en större variant av samma armband och har slitit slut det första så nu är jag inne på det andra..
Ha en bra !
Kraam
Sanne

liven sa...

Fine saker du har kjøpt Malin!

Her regner det også idag....og jeg starter på jobb igjen i morgen....men sommeren er vel ikke over ennå.....:o)

the shed sa...

Åh, vad jag gillar bilden på renfanan..fint.
Hos mig regnade det värre än värsti morse, nu klipper jag gräset. Vinden ligger på från havet..

kram Tina

Vita huset 28 sa...

Hej här har de regnat hela dagen, så jag har ägnat mig åt att baka.

Va fin din blommiga pläd va o armbandet va supernice :)

Trist o börja jobba men då har du väl laddat batterierna ordentligt ett tag nu hoppas jag.

Kram Camilla

Susanne sa...

Hej!
Jättefina saker....börjar längta lite till hösten, den är ju mysig den med.
kram susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Linda har mycket fint i butiken, din quilt har underbara färger. Fint med en ljus och en mörkare sida. Hennes butik ligger inte långt alls från där vi har stugan. Jättesnyggt armband också.
Kramar
AnnaMaria

Källeboda lantliv sa...

ja kul med lite nytt ..även om det är höstens färger ...man vill ju ha lite sommar till ...vi har ju likadan kofta förresten , jag har den långa modellen ..också min favorit ...kram jeanette.kallebodalantliv

underbarahem sa...

Så fina saker du har köpt, filten är underbar... det är alltid spännande att lösa ut paket som man beställt...
Kram Birgitta

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine ting du har kjøpt deg ..Likte armbåndet veldig godt... Grått og regn tungt her og ..og kjølig..

klemmer o=)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Här tok regnar det idag, riktigt höst väder ute. Älskar din odd molly kofta i förra inlägget har den långa men den korta har länge varit på önske listan.Kram Theres

Hemmavid sa...

Så fint du har det i ditt gästrum.. Läste också reportaget i Lantliv - jättefint reportage!

Ha en trevlig vecka!
Kramen Jenny

Lotta sa...

Jättevackert armband! Våga har fina smycken!!
Gillar din första bild jättemycket!! Kram Lotta

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vackert med renfanan!

Våga har så himla fina smycken. Jag köpte ett armband och halsband som har använts flitigt i sommar.

Måste ju bara gratulera till reportaget i självaste LANTLIV :) Åh vad roligt, det får jag inte missa!!

Kramar Linda